صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
خرید سردوش رسوب گیر مستقیم از کارخانه

خرید سردوش رسوب گیر مستقیم از کارخانه

در هر بار استحمام نیاز داریم که آب خارج شده از سر دوش عاری از جرم و رسوبات باشد تا هم سر و بدن تمیز شوند و هم اینکه ناخودآگاه جرم و رسوبات وارد چشم، دهان و گوش نشوند. آب بعضی از مناطق سختی و رسوبات بیشتری دارد از این رو احتیاج به سردوش رسوب گیر بیشتر می‌شود. سردوش رسوبگیر چیست؟ خرید سردوش رسوب گیر چه مزایایی دارد؟

 

سردوش رسوب گیر

سردوش وسیله‌ای در حمام است که زیر آن رفته و با باز کردن شیر آب از آن جریان می‌یابد. با باز و بسته کردن شیر و چرخاندن آن، میزان آب خروجی و شدت حرارت آن تنظیم می‌شود. سردوش از نظر شکل، اندازه، متریال و کارایی انواع مختلفی دارد.

از آنجایی که در حمام فرد لباس به تن ندارد استفاده از آب گرم لذت بخش است که مکمن است گرمای آن از طریق موتورخانه یا آبگرم کن تامین شود که به همان اندازه احتمال گیر کردن رسوبات در شیرآلات به ویژه در سردوش وجود دارد. سردوش‌های عادی را می‌بایست کامل باز کرد تا بتوان درون آن را تمیز کرد که این کار وقت گیر بوده و شاید برای برخی از افراد خوشایند نباشد. سردوش رسوبگیر راهکاری ایده‌آل برای رسوب گیری و خلاص شدن از جرم و کثیفی‌های به وجود آمده است.

خرید سر دوش رسوب گیر مستقیم از کارخانه

 

نحوه کارکرد سردوش رسوب گیر

سردوش‌های رسوب گیر کارکردی بسیار ساده دارند که همگان به راحتی می‌توانند آن را یاد بگیرند. در سردوش رسوب گیر دوش حمام دو کاره شده و در قسمت میانی سردوش دکمه‌ای وجود دارد. با فشردن دکمه به صورت دستی رسوبات از منافذ سردوش خارج شده و به راحتی درون سردوش تمیز می‌شود. داخل سردوش رسوبگیر سوزن‌هایی وجود دارد که با فشار دادن دکمه از منافذ سوزن خارج شده که راه مسدود شده را برای خروج جرم آزاد می‌کند.

مطالعه بیشتر :  تفاوت شیرآلات اهرمی و پیچی چیست؟

نوع دیگری از سردوش‌های رسوب گیر فاقد دکمه بوده و طراحی داخلی آن طوری است که خود به تنهایی عمل رسوب گیری را انجام می‌دهند. سردوش‌های رسوبگیر از جنس‌های مختلف ساخته شده‌اند و همانند سردوش‌‌‌های عادی نصب راحت و بدون پیچیدگی زیاد دارند که می‌توان با یا بدون شیرآلات لمسی هم استفاده کرد.

 

  • افزودن به علاقه‌مندی 942 بازدید تماس بگیرید

    PVD زرسیم (مجتبی سیمرغ)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1020 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 752 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1240 بازدید تماس بگیرید

    انواع درب توالت فرنگی

    10 ماه قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 851 بازدید تماس بگیرید

    باربد (صداقت)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 822 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 831 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 785 بازدید تماس بگیرید
  •  

     

    خرید سردوش رسوب گیر

    خرید سردوش رسوب گیر یکی از واجبات است زیرا باقی ماندن رسوبات حاصل شده در جریان آب باعث مسدود شدن خروجی‌های سردوش شده که اجازه خروج راحت آب را نمی‌دهد و عمر محصول را کم می‌کنند. از سویی دیگر رسوبات باقی مانده منجر به تجمع آلودگی و چربی در پوست شده که آکنه و ضایعات پوستی به وجود می‌آید. از سویی دیگر رسوبات رطوبت و چربی طبیعی پوست را گرفته و مشکلات بعدی را به وجود می‌آورد.

    مطالعه بیشتر :  لیست قیمت شیرآلات ساختمانی قهرمان ۱۴۰۲ | شیرآلات قهرمان

    رسوبات آب خارج شده از سردوش همانند یک لایه سطحی موها را پوشانده و موخوره را به وجود می‌آورد یا اینکه شوره زدن، پوسته پوسته شدن کف سر و از بین رفتن درخشندگی طبیعی موها شود. رسوبات اگر وارد بدن شوند عوارض جبران ناپذیری را به کلیه، قلب و … وارد می‌سازند. قطعا هیچ فردی دوست ندارد که زیبایی و سلامتی خدادادی دستخوش تغییرات ناخوشایند گردد که مجبور به هزینه‌های بیشتر برای مداوا شود.

    تصفیه آب راهکاری همیشگی نبوده و نیاز به مکمل دارد که استفاده از سردوش رسوب گیر کمک شایانی به این قضیه نموده است. خرید سردوش رسوب گیر بهترین راهکار برای داشتن استحمام راحت است که از طریق فروشگاه‌های مختلف می‌توانید انجام دهید. از آنجایی که خرید جنس اصل مبنا است، وبسایت صنف ما در کنار شما بوده تا بتوانید با خیالی آسوده خرید لذتبخش سردوش رسوبگیر را تجربه کنید.

    خرید سر دوش رسوب گیر مستقیم از کارخانه

     

    بهترین سردوش رسوب گیر

    وبسایت صنف ما مکانی برای گرد هم آمدن مجموعه‌ای از بهترین تولید کنندگان و فروشندگان بوده که خریدار با مشاهده اطلاعات می‌تواند میان گزینه‌های موجود انتخاب کرده و جنسی مطمئن، با کیفیت، اصل و با قیمت مناسب را خریداری نماید. سردوش‌های رسوب گیر انواع مختلفی داشته که تولید کارخانجات متعدد هستند و هر کدام کارایی و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

     

    سردوش‌های رسوبگیر رسوب پذیری کمتری را به دلیل طراحی خاص تجربه می‌کنند که چون قابلیت رسوب گیری کمتری دارند، پاک شوندگی آن نیز آسان‌تر است. برحسب نیاز و سلیقه خود می‌توانید خرید انواع مختلفی از سردوش را تجربه کنید که با دکوراسیون حمام نیز ست شده و نصب راحتی دارد. با سردوش‌های رسوب گیر چون رسوب زدایی راحت انجام می‌شود آب با فشار زیاد خارج شده که علاوه بر دوش گرفتن راحت، زمان استحمام را کاهش داده و منجر به صرفه‌جویی در هزینه آب و برق می‌شود.

    مطالعه بیشتر :  20 مدل لاکچری روشویی کابینتی + انواع روشویی کابینتی و مزایا و معایب

    خرید سر دوش رسوب گیر مستقیم از کارخانه

    راه‌های ارتباطی با صنف ما

    صنف ما یکی از برترین وبسایت‌های شناخته شده در حوزه صنف بهداشتی بوده که کاربران به طور مستقیم و بدون واسطه با یکدیگر در ارتباط هستند در نتیجه به عنوان خریدار مستقیم با کارخانه و تولید کننده و حتی فروشنده در ارتباط هستید از این جهت محصول اورجینال با قیمت واقعی به دست مصرف کننده خواهد رسید. راه‌های ارتباطی با صنف ما برای خرید سردوش رسوب گیر و سایر ادوات همچون شیرآلات، علم دوش و … ‌عبارتند از:

    با ما در تماس باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

    برای خرید انواع علم دوش استیل، دوش حمام، سردوش حمام، علم دوش حمام از طریق سایت صنف ما اقدام کنید.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید