صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
برای سرویس بهداشتی های

چه نوع روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک مناسب است؟

در این مطلب می خواهیم اطلاعاتی را راجع به روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک د راختیارتان قرار بدهیم. روشویی یکی از وسایل پرکاربرد در هر سرویس بهداشتی است. روشویی‌ها از نظر طراحی، برند سازنده، ابعاد، امکانات و ویژگی‌ها به انواع گوناگونی دسته‌بندی می‌شوند و از تنوع بالایی برخوردار هستند.

این تنوع محصولات باعث می‌شود تا افراد بتوانند متناسب با نیاز خود بهترین نوع روشویی را انتخاب و خریداری کنند. گاه به علت کوچک بودن فضای سرویس بهداشتی، نصب روشویی کمی سخت می‌شود. برای اینکه بتوانید از فضای سرویس بهداشتی استفاده بهینه‌ای داشته باشید و در عین حال بیش از اندازه محیط را شلوغ نکنید، باید از روشویی‌های خاصی استفاده کنید که دقیقا برای همین منظور طراحی شده‌اند. در ادامه این مطلب شما را با مناسب‌ترین انواع روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک آشنا می‌کنیم.

اگر شما هم می خواهید اطلاعاتی را راجع به روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک به دست بیاورید تا انتها با ما همراه باشید.

روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک

بهترین روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک

شاید بهتر باشد پیش از اینکه به معرفی بهترین انواع روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک بپردازیم، کمی در مورد اهمیت انتخاب روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک صحبت کنیم. این روزها شاهد این موضوع هستیم که خانه‌های نوساز نسبت به گذشته از متراژ کمتری برخوردار هستند. دلیل آن هم این است که با توجه به تورم موجود باید خانه‌ها را به نحوی طراحی کرد که افراد برای خرید، رهن و یا اجاره مجبور به پرداخت هزینه‌های هنگفت نباشند.

به هر میزان که متراژ خانه‌ها کمتر می‌شود، فضا برای طراحی آشپزخانه، سرویس حمام و دستشویی نیز کمتر خواهد بود. از این رو انتخاب وسایل و تجهیزات خانه باید با دقت بیشتری انجام شود. با کوچک شدن فضای سرویس بهداشتی، امکاناتی که باید در آن استفاده شوند نیز با محدودیت‌هایی روبرو خواهند بود.

یکی از راهکارهای کلیدی که می‌تواند در این مورد کمک کننده باشد، انتخاب روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک است که بتوانند فضای کمتری را در محیط اشغال کنند. با انتخاب روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک می‌توان به بهترین شکل ممکن از فضای دستشویی استفاده کرده و هیچ گونه مزاحمتی نیز برای استفاده از توالت ایجاد نکرد.

مطالعه بیشتر :  33 مدل ست آینه و روشویی سرویس بهداشتی پرطرفدار + عکس و توضیحات

روشویی‌های عرضه شده به بازار تنوع بسیار بالایی دارند. این تنوع بالا می‌تواند قدرت انتخاب خریداران را زیاد کند. اما برای اینکه بتوانید متناسب با ابعاد سرویس بهداشتی خود، بهترین نوع روشویی را انتخاب کنید، باید حتما از قبل با انواع آن و ویژگی‌های هرکدام آشنا باشید. در ادامه قصد داریم شما را با روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک بیشتر آشنا کنیم.

انواع روشویی

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، روشویی‌ها براساس یک سری فاکتورهای خاص همچون مدل، رنگ بندی، شیوه نصب، برند سازنده، طرح و… به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی، سلیقه، سبک دکوراسیون، بودجه و نیاز خود، بهترین نوع روشویی را انتخاب کنید.

به طور کلی می‌توانیم روشویی‌های موجود در بازار را به دو دسته اصلی روشویی پایه دار و روشویی بدون پایه (دیواری) تقسیم کنیم. هر کدام از انواع این تولیدات نیز براساس ویژگی‌هایی که دارند به زیرگروه‌هایی دیگر تقسیم می‌شوند. به عنوان مثال به چند نمونه زیر توجه کنید:

  • روشویی پایه دار چینی
  • روشویی پایه دار سنگی
  • روشویی پایه دار کابینتی
  • روشویی دیواری چینی
  • روشویی دیواری سنگی
  • روشویی دیواری کابینتی
  • و…

هر کدام از انواع این روشویی‌ها ویژگی‌ها، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در ادامه با بررسی مختصر هر کدام از موارد بالا، به این موضوع پی خواهیم برد که کدام مورد از انواع روشویی برای سرویس بهداشتی‌های کوچک مناسب‌تر است.

روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک

روشویی دیواری

یکی از بهترین انواع روشویی برای سرویس بهداشتی‌های کوچک، همین روشویی‌های دیواری یا بدون پایه هستند که نسبت به دیگر انواع روشویی، فضای کمتری را اشغال می‌کنند. این مدل روشویی‌ها جزء جدیدترین انواع روشویی در بازار به شمار می‌روند که برای ساختمان‌های لوکس و شیک گزینه بسیار ایده آلی هستند.

حتی در برخی از جدیدترین مدل‌های روشویی دیواری، لوله‌ها و اتصالات به صورت توکار در محل نصب می‌شوند که این مورد در زیبایی و تمیزی ظاهر کار نیز بسیار تاثیرگذار است. معمولا از روشویی‌های دیواری چینی در بیمارستان‌ها استفاده می‌شود.

این روشویی‌ها به علت نداشتن پایه و فاصله‌ای که از سطح زمین دارند، باعث می‌شوند تا فضای سرویس بهداشتی کمی بزرگ‌تر دیده شود و خیلی شلوغ به نظر نرسد. همچنین بدون پایه بودن روشویی باعث می‌شود تا برخلاف روشویی‌های پایه دار، مشکلی از بابت تمیز کردن آن وجود نداشته باشد.

مطالعه بیشتر :  بهترین مدل‌های روشویی که خانه شما را زیباتر می‌کند

روشویی پایه دار

روشویی پایه دار که تقریبا همه ما با نمونه‌هایی از آن آشنا هستیم، دارای پایه‌ای از جنس خود روشویی است که به زمین متصل می‌شود. البته این روشویی‌ها در گذر زمان دستخوش تغییراتی شده‌اند و بسیاری از مدل‌های جدید آن‌ها در بازار از طراحی خاص و شیکی برخوردار هستند.

یکی از پرطرفدارترین انواع روشویی پایه دار، روشویی کابینتی است که با داشتن محفظه‌ای درب دار، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوان شوینده‌های بهداشتی و… را در آن قرار داد. این به مرتب بودن محیط سرویس بهداشتی نیز کمک زیادی می‌کند.

همچنین معمولا نمونه‌های کابینتی مجهز به پیشخوانی هستند که می‌توان انواع وسایل تزئینی را روی آن قرار داد. روشویی‌های پایه دار نیز همانطور که مطلع هستید، انواع گوناگونی دارند و تنوع طرح و رنگ نیز در آن‌ها بسیار بالاست.

روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک

نکات مهم انتخاب روشویی برای سرویس بهداشتی های کوچک

برای اینکه بتوانید متناسب با فضای سرویس بهداشتی، یک روشویی مناسب انتخاب کنید، باید در زمان خرید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. ما مجموعه‌ای از این نکات را به صورت یک لیست آماده کرده‌ایم تا بتوانید با در نظر داشتن این نکات، محصول کاربردی خریداری کنید. این موارد به شرح زیر هستند:

  • حتما پیش از خرید روشویی، ابعاد و متراژ محیط سرویس بهداشتی را به طور دقیق محاسبه کنید. همچنین اندازه فضایی که برای نصب روشویی در نظر گرفته‌اید را نیز بدست آورید تا در زمان خرید بتوانید با توجه به این اندازه گیری‌ها، بهترین نوع روشویی را انتخاب کنید. ابعاد روشویی انتخابی باید با ابعاد محل نصب آن کاملا همخوانی داشته باشند.
  • در انتخاب روشویی کابینتی حتما به سبک و مدل آن توجه داشته باشید. روشویی‌های کابینتی هم به صورت پایه دار و هم بدون پایه به بازار عرضه می‌شوند. اما با توجه به اینکه قرار است از این محصول در یک فضای کوچک استفاده کنید، بهتر است به سراغ مدل بدون پایه یا دیواری آن بروید.
  • وزن روشویی نباید خیلی سبک یا خیلی سنگین باشد. وزن روشویی با توجه به متریال به کار رفته در ساخت آن و جنسی که دارد، از استانداردهای خاصی برخوردار است. به عنوان مثال این طبیعی است که روشویی سنگی نسبت به دیگر انواع روشویی سنگین‌تر باشد.
مطالعه بیشتر :  20 مدل لاکچری روشویی کابینتی + انواع روشویی کابینتی و مزایا و معایب

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان  ، شیرآلات گروهه ، شیرآلات فونیکس ، کارتریج شیر اهرمی ،  شیرآلات فیلتردار ، شلنگ و شلنگ توالت،  توالت فرنگی و درب توالت فرنگی، انواع علم دوش مانند علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام  به صورت مستقیم و بدون واسطه با ما در سایت صنف ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید