صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
ماساژوردار چیست و چه مزایایی د

سردوش ماساژور دار چیست و چه مزایایی دارد؟

سردوش ماساژور دار، یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین سردوش‌های حمام می‌باشد که قابلیت اتصال به انواع علم دوش‌های تلفنی را دارد. این محصول به علت مزایای بسیار زیادی که دارد، مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. متقاضیان می‌توانند برای تهیه این محصول در نوع اورجینال و قیمت مناسب، به سایت صنف ما مراجعه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول، با ما در این مقاله همراه باشید.

معرفی سردوش ماساژوردار

سردوش ماساژور دار، دارای طراحی خاص و منحصر به فردی در قسمت دسته و خروجی آب است. این محصول دارای چندین شانه سیلیکونی در صفحه خروجی آب می‌باشد که امکان ماساژ را برای پوست بدن و سر ایجاد می‌کند. همچنین از حالت‌های مختلف پاشش آب بهره می‌برد که بتواند با استفاده از حالت‌های متنوع خروجی آب، ماساژ پوست بدن را نیز امکان‌پذیر سازد. بدنه اصلی سردوش ماساژور دار، به رنگ خاکستری طراحی شده است و جنس بدنه آن، پلاستیک ABS است. بدنه اصلی این محصول با متریال ضد زنگ پوشش داده شده است و با طراحی ارگونومیکی، مدلی بسیار زیبا و جذاب دارد.

ویژگی‌های سردوش ماساژور دار

این محصول دارای چهار نوع حالت خروجی آب است که می‌توان به حالت مه پاش، حالت بارانی، حالت ترکیبی و همچنین حالت کارواشی که برای ماساژ استفاده می‌شود، اشاره کرد. متعلقات موجود در قسمت سری این سردوش، باعث می‌شود که فشار آب به حداکثر‌ترین میزان خود برسد و افراد بتوانند در زمانی که فشار آب منزل کاهش پیدا می‌کند، به راحتی دوش بگیرند. سوراخ‌های خروجی آب سردوش ماساژوردار، بسیار ریز طراحی شده‌اند که امکان پرتاب آب را با فشار ممکن می‌سازند.

این سردوش دارای سری متحرک است که می‌تواند به صورت ۳۶۰ درجه، تغییر زاویه دهد. سردوش موردنظر دارای یک دکمه کنترلی روی دسته تلفنی خود می‌باشد که امکان قطع و وصل آب را به وجود می‌آورد.

مطالعه بیشتر :  آشنایی با انواع دوش حمام دیجیتالی مدرن و لوکس

سردوش ماساژوردار چیست و چه مزایایی دارد؟

انواع مزایای سردوش ماساژور دار

سردوش ماساژور دار علاوه بر طراحی زیبا و کاربردی که دارد، دارای مزایای بسیار منحصر به فردی نیز است که این مزایا می‌توانند باعث افزایش تفاوت کارکردی این محصول با سایر سردوش‌های بازاری شود. از جمله مزایای مهم و قابل توجه آن، به عبارت زیر می‌باشند:

نصب آسان

امکان نصب روی مدل‌های مختلف علمک‌های تلفنی را دارد که با نصب شدن روی علم دوش‌های تلفنی مدرن و کلاسیک، استفاده از آن را برای متقاضیان آن ممکن می‌سازد.

مناسب برای تمام سلیقه‌ها

اعضای یک خانواده با سلایق مختلف، می‌توانند این محصول را به راحتی استفاده نمایند. حالت‌های چهارگانه خروجی آب در این محصول، این امکان را به مصرف کنندگان می‌دهد که در صورت نیاز، حالت پاشش آب را تغییر داده و استحمام لذت‌بخشی را داشته باشند.

افزایش فشار آب

برای مناطقی که دارای فشار آب کمی هستند، مناسب است و می‌تواند با چرخش آب در داخل سری، آب را با قدرت بیشتری پرتاب نماید.

سری سیلیکونی ماساژوردار

قسمت سیلیکونی این محصول، یک ماساژ نرم را برای پوست سر ایجاد می‌نماید. افراد با تنظیم حالت بارانی پاشش آب، می‌توانند شانه‌های سیلیکونی را روی سر به آرامی مالش دهند تا جریان خون در کف سر افزایش پیدا کند.

بدنه‌ای یکپارچه و زیبا

دارای بدنه‌ای یکپارچه می‌باشد که امکان باز شدن قطعات دسته و صفحه خروجی آب را غیر ممکن می‌سازد و استفاده راحتی را برای کودکان ایجاد می‌کند.

دارای فیلتر داخلی

این محصول دارای فیلتر داخلی است که هر گونه ذرات درشت آب از قبیل ریز سنگ، شن‌های ریز و… را فیلتر می‌کند. این کار می‌تواند امکان استحمام راحت را برای مناطقی که دارای آب ناخالص هستند، فراهم کند.

سردوش ماساژوردار چیست و چه مزایایی دارد؟

حالت پاشش آب ماساژور دار

افرادی که می‌خواهند برای ماساژ دادن یک قسمت از بدن، از فشار بالای آب استفاده کنند، می‌توانند با سری این محصول را روی حالت کارواشی تنظیم کنند و آب را به صورت متمرکز بر روی یک بخشی از بدن، با فشار بالا اعمال نمایند.

چرخشی بودن قسمت سری

به علت چرخشی بودن سری آن، امکان شکستن و خم شدن دسته و صفحه خروجی آب  غیر ممکن می‌شود. همچنین با قرار دادن سردوش در جایگاه نگهدارنده روی علمک، می‌توان زاویه پرتاب آب را  نیز تنظیم کرد.

مطالعه بیشتر :  23 مدل پنل دوش لاکچری و شیک + بهترین برند پنل دوش دیجیتال

صرفه‌جویی بالای آب

سردوش ماساژور دار، امکان صرفه‌جویی آب را تا چهل درصد برای مصارف استحمامی کاهش می‌دهد. افزایش فشار آب به علت قدرت پرتابی بالا، توانسته است تأثیر مطلوبی در کاهش مصرف آب حمام داشته باشد.

دکمه قطع و وصل آب

دکمه قطع و وصل طراحی شده روی بدنه سردوش، باعث می‌شود تا آب در زمان مورد نیاز، بسیار سریع قطع شود که این کار در کاهش مصرف آب نیز تأثیر بسزایی دارد.

بدنه‌ای مقاوم

دارای بدنه‌ای محکم می‌باشد که در برابر حرارت بالا و همچنین ضربه مقاوم است که این مزیت عمر مصرفی بالایی را برای محصول ایجاد می‌کند.

امکان استفاده به صورت متحرک

سری تلفنی متحرکی دارد که می‌تواند بدون نیاز به نگهدارنده سردوش، مورد استفاده قرار بگیرد. این مزیت، امکان استفاده از آن را برای استحکام کودکان، بزرگسالان و همچنین میانسالان راحت تر می‌کند.

متریال باکیفیت

متریال داخلی این محصول، ضد زنگ می‌باشد که در طول زمان، مانع از زنگ زدگی و کاهش فشار آب می‌شود. همچنین بدنه رویی این محصول نیز دارای پوشش ضدزنگ می‌باشد که در طول زمان، هیچگونه زنگ زدگی برای محصول اتفاق نیافتد.

سردوش ماساژوردار چیست و چه مزایایی دارد؟

خرید آنلاین سردوش ماساژور دار

خرید اورجینال و اصل این محصول، برای متقاضیان این محصول  یک دغدغه و چالش می‌باشد. بنابراین فروشگاه اینترنتی صنف ما، با ارائه این محصول در نوع اورجینال و با ضمانت اصالت، امکان خرید آن را برای متقاضیان راحت‌تر ساخته است. افراد می‌توانند با مراجعه به سایت صنف ما، ثبت سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند تا محصول در سریع‌ترین زمان و با بهترین بسته‌بندی، ارسال گردد. قیمت فروش سردوش ماساژور دار در این فروشگاه اینترنتی، در مناسب‌ترین و رقابتی‌ترین میزان خود قرار دارد که می‌ تواند امتیاز عالی را برای خریداران آن داشته باشد.

با توجه به میزان خرید بالای سردوش ماساژور دار، اطلاعات کاملی از این محصول در این مقاله برای شما ارائه شد. متقاضیان این محصول می‌توانند با مطالعه ویژگی و مزایای سردوش موردنظر، خرید خود را با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه صنف ما، به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام دهند.

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان  ، شیرآلات گروهه ، شیرآلات فونیکس ، کارتریج شیر اهرمی ،  شیرآلات فیلتردار ، شلنگ و شلنگ توالت،  توالت فرنگی و درب توالت فرنگی، انواع علم دوش مانند علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام  به صورت مستقیم و بدون واسطه با ما در سایت صنف ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر :  فواید فوق العاده دوش آب سرد و گرم

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید