صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
شناور توالت فرنگی چه عملکردی دارد و چگونه باید تنظیم شود؟

شناور توالت فرنگی چه عملکردی دارد و چگونه باید تنظیم شود؟

عملکرد تخلیه توالت فرنگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شناور توالت فرنگی یکی از قطعات مهمی است که در کارکرد تخلیه توالت فرنگی نقش دارد و می‌تواند تخلیه را سریع و به صورت کاملاً تمیز انجام دهد. اما این قطعه برای کارکرد بهتر نیاز به تنظیم دارد که بسیاری از افراد از این موضوع اطلاعی ندارد. در این مقاله شما را با کارکرد این محصول و نحوه تنظیم آن آشنا می‌کنیم.

معرفی شناور توالت فرنگی

شناور توالت فرنگی با عنوان “فلوتر توالت فرنگی” در قسمت مخزن توالت فرنگی قرار می‌گیرد و نقش مهمی در تنظیم میزان آب موجود در مخزن دارد. این محصول با کارکرد درست خود، تخلیه آب مخزن را در زمان مناسبی انجام می‌دهد و باعث می‌شود تا کاسه توالت فرنگی با استفاده از مقدار معینی از آب لوله کشی، تمیز شود. این محصول از جنس پلاستیک در طرح استوانه‌ای به تولید می‌رسد که به آسانی مورد نصب قرار می‌گیرد. برای استفاده درست از این محصول، لازم است که آن را به روش اصولی تنظیم کرد.

شناور توالت فرنگی چه عملکردی دارد و چگونه باید تنظیم شود؟

عملکرد شناور توالت فرنگی

کارکرد شناور توالت فرنگی، بسیار زیاد است که هر یک از کارکرد‌های آن، می‌تواند در تخلیه درست و اصولی توالت فرنگی نقش داشته باشند. بهترین عملکرد شناور توالت فرنگی، تنظیم سطح آب مخزن است. شناور توالت فرنگی با قرارگیری در داخل مخزن، روی میزان آب موجود در مخزن تأثیر می‌گذارد. با باز شدن شیر آب و پر شدن مخزن توالت فرنگی، شناور نیز به سمت بالا حرکت می‌کند و شیر ورودی آب را به تدریج می‌بندد. با این کار، مخزن همیشه دارای میزان معینی از آب خواهد بود.

این امر می‌تواند باعث کاهش مصرف آب شود و همچنین مانع از کم یا زیاد شدن آب برای شستشوی کاسه توالت شود. کم بودن آب کاسه توالت، باعث می‌شود ضایعات کاسه به خوبی تمیز نشود و زیاد بودن آن نیز، باعث سرریز شدن آب از کاسه می‌گردد.

نحوه تنظیم شناور توالت فرنگی

یکی از مهمترین مزیت‌های شناور توالت فرنگی، قابلیت تنظیم ارتفاع آب در مخزن می‌باشد. اگر مخزن دارای آب با میزان معینی باشد، کاسه توالت فرنگی با آب موردنظر به راحتی شستشو داده می‌شود. اگر آب بیش از حد معین در مخزن باشد، هنگام ورود به کاسه توالت به صورت چرخشی، از کاسه سرریز می‌شود و مشکلات متعددی را به وجود می‌آورد. برای اینکه از میزان آب ذخیره شده در مخزن اطلاع حاصل کنید، می‌توانید ارتفاع آب در مخزن را اندازه‌گیری کنید و همواره آب را تا ارتفاع مزبور در مخزن نگهداری نمایید.

مطالعه بیشتر :  خدمات پس از فروش چه اهمیتی در انتخاب شیرآلات دارد؟

برای این کار می‌توان از شناور توالت فرنگی کمک گرفت. این محصول با داشتن متعلقاتی برای تنظیم ارتفاع آب در مخزن، همیشه آب را در اندازه تنظیم شده، در مخزن ذخیره می‌کند. افراد می‌توانند با آموزش نحوه تنظیم شناور توالت فرنگی، این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

برای تنظیم نمودن این محصول، کافی است که شیر آب ورودی را ببندید و با زدن دکمه تخلیه، آب موجود در مخزن را خالی کنید. سپس شناور توالت فرنگی را از جایگاه اصلی خود جدا کنید. در انتهای قسمت استوانه‌ای شکل شناور، یک پیچ پلاستیکی شیاردار قرار دارد که در ابتدا باید این پیچ را باز کنید. با بالا یا پایین کردن پیچ روی بدنه استوانه‌ای محصول، طول استوانه کاهش یا افزایش می‌یابد که با این کار می‌توانید ارتفاع موردنظر را تنظیم کنید. با تنظیم ارتفاع، پیچ را دوباره محکم ببندید و آن را در جایگاه خود قرار دهید.

شناور توالت فرنگی چه عملکردی دارد و چگونه باید تنظیم شود؟

ایراد‌های شناور توالت فرنگی

بسیاری از این محصولات در طول مدت زمان استفاده، دچار خرابی و استهلاک، کج شدن و همچنین رسوب گرفتگی می‌شوند که نتیجه آن، عدم تنظیم صحیح آب موجود در مخزن می‌شود. در این صورت باید شناور تعمیر شود و در صورت عدم تعمیر، مورد تعویض قرار بگیرد.

خرید بهترین شناور توالت فرنگی

برای تهیه بهترین کیفیت شناور توالت فرنگی در مدل‌های متعدد، می‌توانید فروشگاه اینترنتی صنف ما را انتخاب نمایید که عرضه این محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت به سراسر کشور انجام می‌دهد. متقاضیان می‌توانند برای تهیه این محصول، به صورت آنلاین اقدام کنند و با ثبت سفارش آنلاین، محصول را در کوتاه‌ترین زمان، درب منزل دریافت نمایند.

شناور توالت فرنگی یکی از اجزای مهم توالت فرنگی می‌باشد که اگر کارکرد آن با نقص مواجه شود، می‌تواند استفاده از توالت فرنگی را برای افراد مشکل ساز کند. در این مقاله شما با مزایا، ایراد‌ها و نحوه تنظیم آن آشنا شدید. در صورتی که نیاز به تعویض این محصول دارید، می‌توانید بهترین کیفیت و مدل این محصول را از فروشگاه اینترنتی صنف ما تهیه نمایید.

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان  ، شیرآلات گروهه ، شیرآلات فونیکس ، کارتریج شیر اهرمی ،  شیرآلات فیلتردار ، شلنگ و شلنگ توالت،  توالت فرنگی و درب توالت فرنگی، انواع علم دوش مانند علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام  به صورت مستقیم و بدون واسطه با ما در سایت صنف ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر :  علت کاهش فشار آب در شیرآلات چیست؟

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید