صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
نوع علم دوش برای حمام کوچک چ

بهترین نوع علم دوش برای حمام کوچک چیست؟

امروزه بسیاری از خانه ها، دارای سرویس‌های با متراژ کوچک می‌باشند که برای تجهیز آن‌ها، نیاز است که به نوع طرح و مدل شیرآلات، علم دوش و… توجه شود. علم دوش هایی که برای حمام کوچک نصب می‌ شوند، باید از سایز مناسب، کیفیت ساختاری بالا و همچنین مدل مناسبی برخوردار باشد. شرکت صنف ما، در این مقاله شما را با انتخاب بهترین نوع علم دوش برای حمام کوچک آشنا می‌کند.

معرفی علم دو‌ش حمام

عام دوش یکی از وسیله‌های بسیار کاربردی برای دوش گرفتن و حمام می‌باشد. این محصول به علت اهمیت بسیاری که در بین تجهیزات مورد نیاز حمام دارد، بیشترین توجه را از سوی خریداران به خود جلب کرده است. این محصول با نصب شدن به قسمت خروجی آب لوله کشی شده در حمام، امکان استفاده از آب را به صورت بارانی یا نازلی برای استحکام فراهم می‌کند. مدل علم دوش، برند، جنس متریال، کیفیت ساخت و.. از مواردی هستند که در انتخاب و خرید این محصول، باید بررسی گردند. علم دوش، به طور کلی در دو نوع ثابت و متحرک به تولید می‌رسد که هر یک از مزایایی برخوردار است.

بهترین نوع علم دوش برای حمام کوچک چیست؟

مدل‌های مناسب علم دوش برای حمام کوچک

افرادی که دارای حمام‌های کوچک هستند، بیشترین دغدغه را درباره خرید علم دوش دارند. در واقع علم دوش در حمام‌های کوچک می‌تواند تنها تجهیز مورد نیاز باشد، از این رو لازم است در خرید آن دقت زیادی صورت بگیرد و با بررسی موارد و نکاتی خاص، بهترین مدل و نوع علم دوش برای حمام کوچک را تهیه کرد. مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، می‌توانند مناسب‌ترین گزینه برای خرید و نصب در حمام‌هایی با فضای کم باشند. این محصولات به قرار زیر هستند:

علم دوش مدل تلفنی

این نوع از علم دوش برای حمام کوچک، مزیت بسیار زیادی دارد. چون نحوه پاشش آب در سری این محصول، کاملاً قابل تنظیم می‌باشد که در صورت کم یا زیاد شدن فشار آب، می‌تواند نوع پاشش را برای سری علم دوش تنظیم نمود تا استحمام به راحتی انجام شود.

مطالعه بیشتر :  علم دوش یونیورست چیست؟

این محصول دارای سری با طرح گوشی تلفن است که متحرک طراحی شده است. میله یا جایگاه نگهدارنده این سری، روی دیوار به صورت ثابت نصب می‌شود و سری تلفنی روی آن قرار می‌گیرد. نوع آسانسوری علم دوش تلفنی، برای حمام‌های کوچک بسیار عالی می‌باشد، چون افراد می‌توانند، ارتفاع قدی سردوش این محصول، را تغییر دهند و امکان استحمام خوبی را برای کودکان و بزرگسالان به وجود بیاورند.

بهترین نوع علم دوش برای حمام کوچک چیست؟

علم دوش نازلی

این محصول دارای یک سری پهن است که با میله‌ای کوتاه به صورت افقی روی دیوار نصب می‌شود و از هیچگونه علمکی برخوردار نیست. این محصول به علت جمع و جور بودن، بهترین گزینه برای نصب در حمام‌هایی با متراژ کوچک است. این مدل جزو مدرن‌ترین علم دوش‌های بازار است که به صورت توکار در حمام‌های بزرگ و کوچک استفاده می‌گردد.

علم دوش مدل ثابت متحرک

این نوع علم دوش، شباهت بسیار زیادی به مدل علم دوش تلفنی متحرک دارد، اما دارای دو عدد سری می‌باشد که یکی از آن‌ها به صورت دائمی در یک مکان ثابت نصب می‌شود و سری دوم نیز به حالت تلفنی، روی میله نگهدارنده نصب می‌گردد و امکان تحرک دارد. این محصول به علت دوکاره بودن مورد توجه بسیاری از خریداران قرار می‌گیرد.

علم دوش ثابت

این نوع علم دوش، دارای یک میله با سری گرد یا مربعی است که به صورت ثابت روی دیوار حمام نصب می‌شود و به علت نداشتن متعلقات و تجهیزات اضافی، یکی از محبوب‌ترین علم دوش های مناسب برای حمام‌های کوچک می‌باشد. البته افرادی که به زیبایی دکوراسیونی حمام اهمیت می‌دهند، از انتخاب این مدل سرباز می‌زنند و مدل های مدرن تری را انتخاب می‌کنند. این محصول به صورت روکار و توکار قابل نصب است و فضای کمتری را برای نصب نیاز دارد.

بهترین نوع علم دوش برای حمام کوچک چیست؟

بهترین نوع علم دوش برای فضای کوچک

در کنار توجه به طرح و مدل علم دوش برای حمام کوچک، نیاز است این محصول را براساس نحوه نصب نیز بررسی کرد. متراژ و فضای حمام، تأثیر بسیار زیادی در نحوه نصب علم دوش دارد. علم دوش‌ها از لحاظ نحوه نصب به دو دسته توکار و روکار تقسیم می‌شوند. نوع توکار این محصولات، گزینه بسیار مناسبی برای حمام‌هایی با فضای کم می‌باشد. چون علمک دوش حمام در داخل دیوار نصب می‌شود و فقط پایه نگهدارنده دوش در قسمت بالا، قابل دید می‌باشد و باقی قطعات این محصول، در داخل دیوار پنهان می‌شوند.

مطالعه بیشتر :  نانو راهی برای تمیزی لوازم استیل

راهنمای انتخاب علم دوش برای حمام کوچک

در انتخاب مدل و نوع مناسب علم دوش برای حمام کوچک، لازم است نکاتی که می‌تواند تأثیر بسزایی در استفاده از این محصول بگذارد، مورد بررسی قرار بگیرد. قبل از انتخاب و خرید این محصول، باید نکات زیر را تحلیل و بررسی کنید و سپس برای انتخاب مدل علم دوش اقدام نمایید:

  • حتماً به سن و جثه افرادی که از حمام استفاده می‌کنند، توجه شود. در صورتی که سالمند و کودک نیز از حمام استفاده می‌کنند، مدل‌های علم دوش متحرک بهترین گزینه برای انتخاب می‌باشند. چون امکان تنظیم ارتفاع سری دوش برای استحمام راحت‌تر به وجود می‌آید.
  • به مکان نصب علمک دوش در حمام توجه کنید. حتماً فضای نصب علم دوش در حمام را بررسی کنید تا بتوانید از نحوه نصب روکار یا توکار بودن محصول اطلاع حاصل کنید و سپس مدل مناسب را خریداری نمایید. برخی از حمام‌ها، برای نصب علم دوش مدل نازلی مناسب نیستند و برخی دیگر نیز امکان نصب علم دوش‌های توکار و مدرن را ندارند.
  • نوع سردوش محصول را نیز باید مورد توجه قرار دهید. اگر به دنبال سردوش‌هایی چند حالته می‌باشید که امکان تنظیم پاشش آب را در حالت‌های مختلف ماساژوری، نازلی و… داشته باشد، حتماً باید علم دوشی را انتخاب کنید که دارای سر دوش تلفنی چند حالته است.
  • به ثابت یا متحرک بودن سردوش دقت کنید. در صورتی که مشکلی با پاشش آب در یک مکان به صورت ثابت ندارید، می‌توانید از علم دوش‌های ثابت یا توکار استفاده نمایید. اما اگر متحرک بودن سردوش برای شما اهمیت زیادی دارد، حتماً این امر را در انتخاب مدل مناسب علم دوش برای حمام کوچک، درنظر داشته باشید.
  • در انتخاب مدل علم دوش برای فضای کوچک حمام، حتماً فشار آب را نیز درنظر داشته باشید. برای فشار آب کم حمام، انتخاب مدل‌های تلفنی علم دوش، انتخاب مناسبی است. سری‌های کوچک این محصول می‌توانند فشار کم آب را جبران نمایند.

بهترین نوع علم دوش برای حمام کوچک چیست؟

خرید اینترنتی بهترین علم دوش

سایت صنف ما، ارائه‌کننده بهترین علم دوش‌های مدرن و کلاسیک، با برند‌های ایرانی و خارجی می‌باشد که امکان خرید آنلاین این محصولات را برای متقاضیان سراسر کشور فراهم کرده است. افراد برای خرید بهترین کیفیت، ترندترین مدل، عالی‌ترین ساختار و مناسب‌ترین قیمت علم دوش، می‌توانند به سایت فروشگاهی صنف ما مراجعه کرده و با مشاهده مدل‌های بی‌نظیر این محصولات، ثبت سفارش خود را انجام دهند. تضمین کیفیت محصولات شرکت صنف ما، یک امتیاز عالی برای خریداران این محصولات است.

مطالعه بیشتر :  بهترین مدل و خرید علم دوش معمولی

برای انتخاب بهترین مدل علم دوش برای حمام کوچک، نکات متعددی در این مقاله بیان شد که افراد می‌توانند با مطالعه آن، از بهترین مدل و نوع علم دوش اطلاع کسب کنند. شرکت صنف ما، با فروش برترین و متنوع‌ترین علم دوش‌های حمام در برند‌های مختلف، امکان خرید این محصولات را با بودجه مختلف، برای متقاضیان فراهم کرده است.

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان  ، شیرآلات گروهه ، شیرآلات فونیکس ، کارتریج شیر اهرمی ،  شیرآلات فیلتردار ، شلنگ و شلنگ توالت،  توالت فرنگی و درب توالت فرنگی، انواع علم دوش مانند علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام  به صورت مستقیم و بدون واسطه با ما در سایت صنف ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید