صنف ما | Senfema

علم دوش سقفی چه مزایای دارد؟

سردوش , دوش

۵ شهریور ۱۴۰۳ 51 بازدید
صنف ما | Senfema
علم دوش سقفی چه مزایای دارد؟

علم دوش سقفی چه مزایای دارد؟

یکی از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین علم دوش‌های حمام، علم دوش سقفی می‌باشد که در نوع توکار نصب می‌گردد. این محصول به علت مدل ترندی که دارد، مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. برای اطلاع از ارزش خرید این محصول و نحوه تهیه آن با بهترین کیفیت و قیمت، می‌توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

معرفی علم دوش سقفی

علم دوش سقفی همانطور که از نامش پیداست، در سقف حمام نصب می‌شود و دارای هیچگونه علمکی برای نگهداری سردوش نیست. این محصول به علت طراحی منحصر به فردی که دارا می‌باشد، نیاز به زمان و تخصص بالا برای نصب دارد. نصب این مدل ازعلم دوش، به صورت توکار انجام می‌شود و تمامی لوله‌های کشی‌هایی که امکان انتقال آب به سردوش را فراهم می‌کنند در داخل دیوار و سقف حمام جاگیر شده و فقط سردوش در قسمت سقف و همچنین اهرم تنظیم در روی دیوار، قابلیت دید دارند.

این محصول به علت نصب در سقف حمام، برای هر مدل حمامی مناسب نمی‌باشد و باید فضا و طراحی مکان مورد نصب این محصول، کاملاً مورد بررسی قرار بگیرد و سپس نصب آن به صورت تخصصی انجام شود.

عموماً پنل سردوش این محصول، بزرگ طراحی می‌شود. طرح سردوش موردنظر اغلب مربعی می‌باشد که به صورت نازلی، امکان استفاده از آب را برای استحمام ایجاد می‌کند. بسیاری از مدل‌های علم دوش سقفی، به صورت هوشمند تولید می‌شوند که برای اهرم تنظیم آب سرد و گرم، از صفحه کلیدی یا لمسی خاصی استفاده می‌گردد تا تنظیم حالت‌های پاشش آب به راحتی صورت بگیرد. با استفاده از این پنل، می‌توان حالت‌های مختلفی را برای پاشش آب سردوش انتخاب کرد.

علم دوش سقفی چه مزایای دارد؟

کاربرد علم دوش سقفی

این محصول یکی از بهترین علم دوش‌هایی است که امکان صرفه‌جویی آب را برای استحمام ایجاد می‌کند. طراحی منحصر به فرد علم دوش سقفی، باعث شده است که این محصول، برای حمام‌های بزرگ کاربردی باشد و بتواند با طرح و مدل لاکچری که دارد، دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی را مدرن‌تر نماید. البته استفاده از این علم دوش برای حمام‌های کوچک نیز امکان‌پذیر است اما به علت نصب توکار، نیاز به بررسی‌های بیشتری دارد که طبیعتا هزینه و زمان زیادی را در پی خواهد داشت.

مطالعه بیشتر :  پنل دوش حمام چیست؟ و پنل دوش حمام چه کاربردی دارد؟

استفاده از این علم دوش برای حمام‌هایی دارای اتاقک دوش، امکان پذیر می‌باشد. البته برای نصب این محصول در اتاقک‌های دوش، از پنل سقفی استفاده می‌شود که نصب سردوش سقفی در ارتفاع پایین‌تری صورت بگیرد و فاصله زیادی بین فرد و سردوش موردنظر وجود نداشته باشد.

انواع علم دوش سقفی

بسیاری از متقاضیان این محصول، با طرح‌های مختلف علم دوش سقفی آشنایی ندارند، مدل‌های متعددی از این محصول در نوع ثابت و متحرک ثابت طراحی شده‌اند که افراد می‌توانند براساس سلیقه و همچنین فضا و متراژ حمام، طرح خاصی از آن را انتخاب و استفاده نمایند.

طرح ثابت علم دوش سقفی، فقط دارای یک سردوش می‌باشد که در سقف حمام نصب می‌شود، اما طرح دو کاره متحرک این محصول، دارای یک سردوش متحرک تلفنی نیز است که با شیلنگ به یک قسمت از دیوار نصب می‌شود که می‌توان در مواقع لزوم، آن را از نگهدارنده جدا ساخته و به صورت متحرک، مورد استفاده قرار داد.

در فروشگاه آنلاین صنف ما، تنوع بالایی از انواع علم دوش سقفی در نوع ثابت، دوکاره متحرک و هوشمند وجود دارد که می‌توانید برای ثبت سفارش، به صورت آنلاین یا تلفنی اقدام نمایید.

مزایای علم دوش سقفی

با توجه به استقبال بی‌نظیر افراد از علم دوش سقفی برای نصب در انواع حمام‌ها با متراژ مختلف، لازم است از مزایای کلی آن اطلاع داشته باشید تا از اطمینان بالایی برای خرید آن بهره‌مند شوید. از جمله مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول، زیبایی دکوراسیون داخلی حمام را در پی دارد و با داشتن طرح جذاب، می‌تواند با انواع رنگ و طرح کاشی‌های حمام، ست شود.
  • فضای حمام را بزرگتر نشان می‌دهد و به همین دلیل امکان نصب تجهیزات دیگر در داخل فضای حمام را به وجود می‌آید.
  • امکان نصب در حمام‌هایی با متراژ بزرگ و کوچک را دارا می‌باشد.
  • به علت قرارگیری سردوش در سقف حمام و ارتباط کمتر با رطوبت، عمر مصرفی طولانی را برای سردوش رقم می‌زند.
  • با داشتن تنظیمات مختلف برای پاشش آب، می‌تواند آب را با فشار مناسبی در اختیار افراد قرار دهد و هر فردی طبق تمایل می‌تواند از حالت پاشش پرفشار و کم فشار آب استفاده نماید.
  • به علت نداشتن علمک در داخل فضای حمام، نیازی به تمیزکاری و رسوب زدایی علمک وجود ندارد و فضای داخلی حمام، همواره شیک و تمیز باقی می‌ماند.
  • مدل دوکاره متحرک این محصول، امکان استفاده از دوش را برای افراد بزرگسال و کودک فراهم می‌کند.
  • نوع هوشمند این محصول، قابلیت تنظیم دما را دارد و همچنین می‌توان با آن، فشار و حالت‌های پاشش آب را نیز تنظیم کرد.
  • طرح سردوش این محصول دارای تنوع بسیاری است که افراد می‌توانند با انتخاب طرح موردنظر (مربع یا گرد) ابعاد سردوش را نیز انتخاب نمایند.
مطالعه بیشتر :  با انواع دوش حمام آشنا شوید + نکات کلیدی قبل از خرید

علم دوش سقفی چه مزایای دارد؟

خرید آنلاین علم دوش سقفی

علم دوش سقفی با داشتن مزایای قابل توجهی، علاوه بر ترند بودن، از میزان خرید بسیار بالایی در سطح بازار برخوردار است. از این رو فروشگاه آنلاین صنف ما، بهترین برند‌های این محصول را در تنوع طرح و ساختار موجود کرده است که فروش آن‌ها به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌گیرد. متقاضیان می‌توانند با شرایط فروش عالی این مجموعه، خرید خود را به صورت اینترنتی با بهترین قیمت انجام دهند.

افرادی که علاقه به مدل‌های مدرن علم دوش دارند، می‌توانند با مطالعه این مقاله و آگاهی از مزایا و ویژگی‌های این مدل از علم دوش، خرید خود را انجام دهند. فروشگاه اینترنتی صنف ما، می‌تواند محصولات درخواستی و ثبت سفارش شده مشتریان را به صورت اینترنتی، در کمترین زمان، به شهر مقصد ارسال نماید. لذا خرید از این فروشگاه، امتیازات بسیار عالی را برای خریداران در پی خواهد داشت.

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان  ، شیرآلات گروهه ، شیرآلات فونیکس ، کارتریج شیر اهرمی ،  شیرآلات فیلتردار ، شلنگ و شلنگ توالت،  توالت فرنگی و درب توالت فرنگی، انواع علم دوش مانند علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام  به صورت مستقیم و بدون واسطه با ما در سایت صنف ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید