صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
دوش یونیورست چیس

علم دوش یونیورست چیست؟

یکی از رایج‌ترین علم دوش‌های حمام، مدل یونیورست می‌باشد که دارای دو عدد سردوش ثابت و متحرک است. علم دوش یونیورست، با داشتن طرح جذاب و کاربردی، برای خانواده‌ها کارایی بسیار زیادی دارد و در طرح و جنس‌های مختلفی به تولید رسیده است. فروشگاه اینترنتی صنف ما، عرضه‌کننده انواع علم دوش یونیورست در برند‌های ایرانی و خارجی است که فروش این محصولات را به صورت آنلاین انجام می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این محصول، ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

معرفی علم دوش یونیورست

علم دوش یونیورست که به عنوان علم دوش دوکاره نیز شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین علم دوش‌های حمام است که مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. این محصول به علت داشتن دو عدد سردوش، به عنوان علم دوش دوکاره نامگذاری شده است. این مدل از علم دوش، دارای یک سردوش تلفنی متحرک است که در روی یک علمک آسانسوری یا قطعه نگهدارنده سوار می‌ شود و در صورت نیاز از نگهدارنده جدا شده و به صورت متحرک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سردوش به یک شیلنگ متصل است که بتواند آب را از لوله خروجی دریافت و در اختیار سردوش قرار دهد.

سردوش ثابت، بسته به طرح و مدل محصول، روی دیوار، سقف و یا علمک عمودی نصب می‌شود و قابلیت جداشوندگی ندارد. سردوش ثابت از صفحه خروجی آب بزرگتری برخوردار است که فقط می‌تواند خروج آب را به صورت عمودی و قطره‌ای انجام دهد. یک لوله فلزی یا استیل ضد زنگ به عنوان رابط آب برای این سردوش درنظر گرفته شده است که قطر لوله رابط، بسته به نوع طرح و مدل محصول، متفاوت می‌باشد.

علم دوش یونیورست چیست؟

انواع علم دوش یونیورست

این مدل از علم دوش، دارای دو طرح می‌باشد که از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند. اما آن‌ها از نظر جنس و متریال، از تفاوت زیادی برخوردار هستند. علم دوش یونیورست طرح فلت و تنسو را می‌توانید از فروشگاه صنف ما با بهترین قیمت تهیه کنید.

مطالعه بیشتر :  بهترین مدل دوش حمام پرفشار + معرفی برندهای برتر و خرید از آنها

علم دوش طرح فلت یونیورست

این طرح از محصول، به صورت مربعی یا مستطیلی با گوشه‌های قائم و تیز طراحی شده است که برای دکوراسیون‌های مدرن مناسب می‌باشد. طراحی این محصول به گونه‌ای انجام گرفته است که علمک و همچنین سردوش‌ها، به صورت ضخیم‌تر دیده می‌شوند. سردوش‌های ثابت و متحرک این محصول، نمای شیک و جذابی دارند.

علم دوش طرح تنسو

این محصول نیز در طرح گرد تولید می‌شود که سردوش‌های آن دارای طرح هندسی دایره یا بیضی هستند. البته طرح تنسو، جزو طرح‌های کلاسیک علم دوش به حساب می‌آید که برای دکوراسیون‌های کلاسیک مناسب‌تر است.

انواع علم دوش از نظر جنس و متریال

متریالی که در ساخت این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند، در نوع استیل، برنج، آلومینیوم و پلاستیک می‌باشند که هر یک از نظر میزان مقاومت، نوع طرح و ساختار با یکدیگر متفاوت هستند.

علم دوش یونیورست استیل

بهترین نوع این محصول در جنس استیل به تولید می‌رسد که کاملاً ضد زنگ بوده و از پوشش کروم بهره می‌برد. این محصول ظاهر بسیار جذابی دارد و از عمر مصرفی طولانی هم برخوردار می‌باشد. سردوش‌های استیل در برابر فشار بالا و همچنین خوردگی داخلی، مقاوم هستند.

علم دوش یونیورست برنجی

این محصول نیز از متریال برنج به تولید می‌رسد که نسبت به سایر فلزات از جمله استیل، بسیار انعطاف‌پذیر بوده و دوام بالایی را دارا می‌باشد. قیمت مناسب این محصولات، باعث افزایش میزان خرید آن‌ شده است.

علم دوش یونیورست پلاستیکی

این محصول نیز از پلاستیک پی وی سی به تولید می‌رسد و به همین دلیل وزن بسیار سبکی دارد. علم دوش‌های پلاستیکی، ضد زنگ هستند اما نسبت به نوع استیل، از عمر کمتری برخوردار می‌باشند.

عام دوش یونیورست آلومینیومی

این محصول با استفاده از متریال آلومینیومی ساخته می‌شود که در تنوع طرح و مدل می‌‌باشد. از مقاومت و استحکام مناسبی برخوردار است اما ماندگاری و طول عمر مصرفی کمتری را نسبت به سایر علم دوش های فلزی دارد. قیمت مناسب و وزن سبک، از ویژگی‌های بارز علم دوش آلومینیومی به حساب می‌آید.

نحوه نصب علم دوش یونیورست

این محصولات با توجه به طرح مختلفی که دارند، به صورت روکار و توکار نصب می‌شوند. البته به علت افزایش طرفداران علم دوش‌های توکار، بیشترین مدل این محصول نیز در نوع توکار به تولید رسیده‌اند. سردوش ثابت این محصول، به صورت توکار در سقف یا دیوار نصب می‌شود و برای سردوش متحرک نیز از یک قطعه نگهدارنده دیواری استفاده می‌گردد.

مطالعه بیشتر :  علم دوش سقفی چه مزایای دارد؟

علم دوش یونیورست چیست؟

مزایای استفاده از علم دوش یونیورست

این محصول با داشتن کاربرد دو منظوره، بهترین کارایی را برای خانواده‌های ایرانی با سلیقه‌های متفاوت دارا می‌باشد. از جمله مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب استحمام برای بزرگسالان و کودکان می‌باشد.
  • با داشتن حالت پاشش قطره‌ای آب از سردوش ثابت، می‌تواند جبرانی برای کاهش فشار آب باشد.
  • زیبایی منحصر به فردی دارد و به جذابیت دکوراسیون داخلی حمام می‌انجامد.
  • کاهش مصرف آب برای استحمام را در پی دارد.
  • امکان تغییر زاویه ۳۶۰ درجه برای سردوش متحرک را ایجاد می‌کند.
  • برای ست کردن دکوراسیون داخلی سرویس، از تنوع رنگی بالایی برخوردار است.
  • قابلیت نصب در انواع حمام‌های کوچک و بزرگ را دارد.

خرید آنلاین علم دوش یونیورست

برند‌های مختلف علم دوش یونیورست، باعث تعدد کیفیت و طرح و مدل این محصول شده‌اند. بنابراین فروشگاه اینترنتی صنف ما، با ارائه انواع علم دوش‌های یونیورست در تنوع برند و مدل، امکان انتخاب و خرید راحت‌تری را برای متقاضیان این محصول ایجاد کرده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت صنف ما، مدل‌های این محصول و همچنین قیمت فروش آن‌ها را مشاهده کنند و سپس خرید خود را ثبت نمایند. خرید این محصولات به صورت آنلاین انجام می‌گیرد و بعد از ثبت سفارش، محصول با بسته‌بندی ایمن، برای مشتریان سراسر کشور ارسال می‌گردد.

خرید انواع علم دوش یونیورست باید با شناخت کامل ویژگی، مدل‌ها و مزایای آن صورت بگیرد. خریداران این محصول با مطالعه نکات مهمی که در این مقاله ارائه شد، می‌توانند محصول موردنظر را از سایت صنف ما، در بهترین مدل و کیفیت انتخاب کنند و با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایند.

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان  ، شیرآلات گروهه ، شیرآلات فونیکس ، کارتریج شیر اهرمی ،  شیرآلات فیلتردار ، شلنگ و شلنگ توالت،  توالت فرنگی و درب توالت فرنگی، انواع علم دوش مانند علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام  به صورت مستقیم و بدون واسطه با ما در سایت صنف ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید