صنف ما | Senfema

علم دوش یونیکا چیست؟

سردوش , دوش

۵ شهریور ۱۴۰۳ 38 بازدید
صنف ما | Senfema
دوش یونیکا چی

علم دوش یونیکا چیست؟

بسیاری از افرادی که به دنبال یک علم دوش ساده ولی کاربردی می‌باشند، می‌توانید با تهیه علم دوش یونیکا، استحمام لذت‌بخشی را داشته باشند. این محصول به علت استفاده از سری متحرک تلفنی، به عنوان رایج‌ترین علم دوش حمام شناخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصول، فروشگاه اینترنتی صنف ما، مقاله‌ای را ارائه داده است که می‌توانید با مطالعه آن، از ویژگی‌های این محصول آگاهی کسب کرده و از نحوه خرید آنلاین بهترین مدل آن نیز مطلع شوید.

معرفی علم دوش یونیکا

یکی از طرح‌های جذاب و در عین حال مدرن علم دوش حمام، علم دوش یونیکا می‌باشد. این محصول دارای یک عدد سردوش با طرح گوشی تلفنی است که روی یک علمک آسانسوری نصب شده است. علمکی که برای این مدل از علم دوش طراحی شده است، دارای یک قطعه متحرک است که می‌تواند به صورت عمودی و آسانسوری، روی علمک جابه‌جا شود که وظیفه اصلی آن، نگهداری سردوش تلفنی می‌باشد.

این قطعه، امکان استفاده ثابت و متحرک از علم دوش را به وجود می‌آورد. به عبارتی افراد می‌توانند در صورت نیاز به سردوش ثابت، آن را در محفظه نگهدارنده سردوش قرار دهند و با تنظیم ارتفاع، به راحتی استحمام نمایند. اما در صورتی که نیاز به استفاده سیار از سردوش دارند، می‌توانند به راحتی آن را از نگهدارنده جدا نمایند.

علم دوش یونیکا چیست؟

کاربرد علم دوش یونیکا

تنوع بالایی از طرح و مدل علم دوش یونیکا در بازار وجود دارند که هر یک توسط برند و شرکت تولید‌کننده ایرانی و خارجی، طراحی و ساخته شده است. تنوع طرح و مدل این محصول، در شکل سردوش و همچنین علمک آن اعمال شده است. سردوش این محصول، در اشکال گرد و مربع طراحی شده‌اند که خریداران می‌توانند طبق سلیقه، طرح موردپسند خود را تهیه نمایند.

سری مدل‌های مختلف این علم دوش، دارای حالت چندگانه پاشش آب است. به عبارتی با تهیه و نصب این محصول، می‌توان در قسمت سردوش، حالت‌های مختلف خروج آب را به صورت بارانی، مه پاش و قطره‌ای تنظیم کرد و سپس مورد استفاده قرار داد. تعداد حالت‌های خروج آب سردوش، بستگی به طرح و مدل و همچنین برند علم دوش دارد. برخی از مدل‌ها، دارای چندین حالت پاشش آب می‌باشند و برخی دیگر نیز تنها دو یا سه حالته طراحی شده‌اند.

مطالعه بیشتر :  با انواع دوش حمام آشنا شوید + نکات کلیدی قبل از خرید

این محصول قابل نصب در انواع حمام‌های کوچک و بزرگ می‌باشد، به همین دلیل افراد می‌توانند صرف نظر از متراژ و فضای داخلی حمام خود، طرح مناسبی از علم دوش یونیکا را تهیه کرده و در حمام نصب نمایند.

علم دوش یونیکا چیست؟

انواع علم دوش یونیکا

تنوع علم دوش یونیکا براساس جنس و متریال تولیدی نیز بسیار بالا است. به عبارتی شرکت‌های تولیدی این محصول، از متریال‌های مختلفی برای ایجاد تنوع طرح، کیفیت و نوع ساختار آن استفاده می‌کنند. علم دوش مدل یونیکا در نوع آلومینیومی، پلاستیکی، استیل و برنج به تولید می‌رسد.

علم دوش یونیکا آلومینیومی

این محصول از متریال آلومینیوم ساخته می‌شود و وزن سبک‌تری نسبت به محصولات فلزی دیگر دارد. اما پوششی که برای بدنه آن استفاده می‌کنند، مانع از زنگ زدگی آن می‌شود. البته مقاومت فیزیکی و همچنین خوردگی نوع آلومینیومی نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است. ولی از لحاظ قیمتی، ارزان‌تر از مدل‌های دیگر علم دوش یونیکا می‌باشد.

علم دوش یونیکا پلاستیکی

با استفاده از متریال پلاستیکی پی وی سی، تولید علم دوش در مدل یونیکا رواج یافته است. این محصول با جنس پی وی سی، استقامت خوبی در برابر خوردگی و شکستگی دارد و همچنین در برابر زنگ زدگی نیز بسیار مقاوم است. وزن سبک علم دوش پی وی سی، مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد.

علم دوش یونیکا برنجی

در تولید این نوع از علم دوش، از متریال برنج استفاده می‌کنند که می‌تواند یکی از بهترین و مقاوم‌ترین متریال ها در برابر فشار و رطوبت باشد. این محصول، نسبت به نوع پلاستیکی و آلومینیومی، ارزش خرید بالایی دارد.

علم دوش یونیکا استیل

بهترین و ارزشمندترین متریال برای تولید علم دوش یونیکا، استیل است که با پوشش کروم، زیبایی خاصی را برای محصول ایجاد می‌کند و آن را در برابر رطوبت و زنگ زدگی حفاظت می‌کند. این محصول از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند در رده اول بهترین‌های علم دوش‌های یونیکا قرار بگیرد. این محصول، بالاترین قیمت را نسبت به سایر مدل‌های علم دوش دارد.

مزایای علم دوش یونیکا

برای اطمینان از انتخاب و خرید این نوع از علم دوش، لازم است که از مزایای آن اطلاع داشته باشید. بنابراین برای خرید آگاهانه شما، مزیت‌های این محصول را معرفی می‌نماییم:

  • علم دوش یونیکا، به صورت روکار نصب می‌شود که و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان و با هزینه‌ای مناسب در حمام نصب گردد.
  • این محصول برای حمام‌های کوچک عالی است و به علت جاگیر نبودن، استحمام راحتی را در فضای کوچک حمام ایجاد می‌کند.
  • با انتخاب این مدل از علم دوش، می‌توانید در مصرف آب صرفه‌جویی نمایید و با استفاده از حالت‌های مختلف پاشش آب، فشار آب را بیشتر و در نتیجه زمان استحمام را کمتر نمایید.
  • این محصول قیمت بسیار مناسبی نسبت به علم دوش‌های یونیورست دارد که یکی از مهمترین مزایای آن به شمار می‌رود.
  • طرح زیبا و شیکی را دارا می‌باشد و می‌توان سردوش آن را به صورت ثابت و سیار استفاده کرد.
  • امکان تنظیم زاویه سردوش برای استفاده به صورت ثابت را دارا می‌باشد و افراد می‌توانند علاوه بر تنظیم ارتفاع سردوش، زاویه پرتاب آب را نیز تنظیم نمایند.
مطالعه بیشتر :  علم دوش یونیورست چیست؟

علم دوش یونیکا چیست؟

تفاوت علم دوش یونیکا با یونیورست

بسیاری از افراد، علم دوش یونیکا را با علم دوش یونیورست، یکی می‌دانند و از تفاوت کارکردی و ظاهری آن اطلاعی ندارند. تفاوت مهم این دو محصول، در تعداد سری و نحوه استفاده از آن‌ها است. علم دوش یونیکا با داشتن یک عدد سردوش، به صورت ثابت و متحرک قابل استفاده است. اما علم دوش یونیورست دارای دو عدد سردوش می‌باشد که یکی از آن‌ها به صورت ثابت و دیگری به صورت سیار استفاده می‌گردد.

خرید آنلاین علم دوش یونیکا

سایت صنف ما، ارائه‌کننده برتر انواع علم دوش و تجهیزات سرویس و حمام می‌باشد که این محصولات را در تنوع برند، کیفیت ساختاری، طرح، مدل و رنگبندی عرضه می‌کند. برای خرید آنلاین علم دوش یونیکا، توصیه می‌کنیم با مشاهده مدل‌های متنوع این محصول در سایت، بهترین مدل آن را انتخاب کرده و خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. متقاضیان می‌توانند در هر نقطه از کشور که هستند، به صورت آنلاین این محصولات را تهیه کرده و درب منزل خود تحویل بگیرند. تنوع مدل و قیمت فروش علم دوش یونیکا، یکی از جذابیت‌های خرید می‌باشد که با انتخاب فروشگاه اینترنتی صنف ما، آن را تجربه خواهید کرد.

برای انتخاب و خرید بهترین علم دوش یونیکا، اطلاعات کاملی از این محصول را در این مقاله بیان کردیم. برای خرید نوع اورجینال این محصولات، می‌توانید فروشگاه اینترنتی صنف ما را انتخاب نمایید و محصولات را بدون نیاز به مراجعه حضوری، خریداری کنید.

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان  ، شیرآلات گروهه ، شیرآلات فونیکس ، کارتریج شیر اهرمی ،  شیرآلات فیلتردار ، شلنگ و شلنگ توالت،  توالت فرنگی و درب توالت فرنگی، انواع علم دوش مانند علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام  به صورت مستقیم و بدون واسطه با ما در سایت صنف ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید