صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
انواع سیفون و کاربرد آن 1

5 راهکار برای رفع مشکل فشار کم آب در حمام

برای داشتن یک حمام لذت‌بخش، نیاز است آب با فشار بالایی در دسترس باشد. اما در بسیاری از مواقع، فشار آب کم است و حمام کردن را با مشکل مواجه می‌سازد. چک کردن فشار آب قبل از حمام کردن، در مواقعی انجام می‌شود که فشار آب منطقه کم باشد اما در بسیاری از موارد، علت کم فشاری آب حمام، داخلی بوده و براساس ایراد در لوله کشی یا شیرآلات حمام رخ می‌دهد. در این مقاله شما را با راهکار‌هایی آشنا می‌کنیم که می‌تواند در رفع کلی مشکل فشار کم آب در حمام کارساز باشد.

علل کم فشاری آب در حمام

بسیاری از افراد برای استحمام کردن با فشار کم آب در حمام مواجه هستند و این امر می‌تواند تأثیر زیادی در مصرف زیاد آب و همچنین زمان استحمام داشته باشد. اما در بسیاری از مواقع این کم فشاری می‌تواند با راهکار‌های اساسی رفع شود و حمام کردن را لذت‌بخش‌تر نماید. در ادامه پنج راهکار اساسی برای این امر معرفی می‌شود که هر یک از آن‌ها، نتیجه عالی را در رفع مشکل فشار آب در حمام دارند.

رسوب زدایی سردوش

بسیاری از مواقع، فشار کم آب در حمام، به فشار آب منطقه سکونت ارتباطی ندارد. جرم‌بندی و رسوب‌گیری سردوش حمام، می‌تواند تأثیر زیادی در کاهش فشار آب حمام داشته باشد و مشکلاتی را در حمام کردن به وجود بیاورد. زمانی که سردوش رسوب می‌بندد، فشار آب در هر زمان از شبانه روز، کم خواهد بود. بنابراین در صورتی که با این مشکل مواجه هستید، می‌توانید در اقدام اول، پاکسازی سردوش را انجام دهید.

برای تمیز کردن سردوش از هرگونه رسوبات، کافی است که با یک عدد برس رسوب گیر یا سوزن ریز، سوراخ‌های سردوش را تمیز کنید. همچنین می‌توانید با محلول سرکه، رسوب‌گیری لازم را برای سردوش انجام دهید. در یک کیسه پلاستیکی مقداری سرکه بریزید و آن را با استفاده از یک کش، به سری سردوش ببندید، به صورتی که سطح سردوش در داخل سرکه قرار بگیرد. بعد از یک شبانه روز، آن باز کرده و سردوش را با آب فراوان بشورید. حدود دو دقیقه آب را تا آخرین فشار باز کنید تا رسوبات داخل سردوش خارج شوند.

مطالعه بیشتر :  نانو راهی برای تمیزی لوازم استیل

پکیج آبگرمکن

بسیاری از مواقع مشاهده می‌شود که آب گرم حمام دچار افت فشار است اما آب سرد با فشار بالایی جریان می‌یابد. در این صورت می‌توان دریافت که مشکل موردنظر از پکیچ آبگرمکن می‌باشد. با رسوب‌بندی لوله‌ها و فیلتر آبگرمکن، از فشار آب گرم در حمام کاسته می‌شود. برای رفع این مشکل، بهتر است از یک تعمیرکار باتجربه کمک بگیرید و رسوب‌گیری آبگرمکن را بررسی و رفع نمایید.

5 راهکار برای رفع مشکل فشار کم آب در حمام

پمپ آب

در صورتی که فشار آب منطقه سکونت به طور کلی کم فشار باشد، استحمام را با مشکلات بالایی مواجه می‌سازد. زمانی می‌توان نتیجه گرفت که فشار آب منطقه، کم است که آب در طول روز با فشار کم مورد استفاده قرار بگیرد اما در طول شب، میزان فشار آب افزایش پیدا کند.

برای رفع این مشکل، می‌توان از پمپ آب استفاده کرد. پمپ آب یک وسیله برقی برای افزایش فشار آب است که فقط برای مناطقی استفاده می‌شود که از کم فشاری آب رنج می‌برند. این محصول با عملکرد خاص خود، آب را با فشار بیشتری در داخل لوله‌های آب واحد‌های مسکونی هدایت می‌کند. با استفاده از این محصول، می‌توان فشار کم آب در حمام را حل کرد و در هر ساعت از شبانه روز استحمام نمود. دستگاه پمپ آب، گران است اما می‌تواند در رفع مشکل کم فشاری آب، بسیار کارآمد می‌باشد.

سردوش مناسب

بسیاری از سردوش‌های موجود در بازار، برای رفع مشکل فشار کم آب در حمام طراحی شده‌اند و می‌توانند با استفاده از مکانیسم اکسیژن‌سازی، مولکول‌های آب را با اکسیژن ترکیب سازند و آن را با فشار بالا به بیرون هدایت کنند. در این صورت آب دارای فشار چند برابری می‌شود و امکان استحمام راحت را فراهم می‌کند. سردوش‌های جدید پرفشار، دارای چندین حالت برای خروج آب می‌باشند که می‌توان با تنظیم حالت کارواشی یا بارانی، آب را با فشار بیشتری برای استحمام استفاده کرد. این محصولات علاوه بر افزایش فشار آب حمام، می‌توانند تأثیر بسیاری در کاهش آب مصرفی نیز داشته باشند.

5 راهکار برای رفع مشکل فشار کم آب در حمام

سوپاپ قفل شونده

بسیاری از شیرآلاتی که در نوع کلاسیک ساخته شده‌اند، وقتی فشار آب حمام مناسب است، می‌توانند به درستی کار کنند. اما در صورت فشار کم آب در حمام، آب‌رسانی به سردوش اتفاق نمی‌افتد و آب با فشار بسیار کمی به سردوش انتقال داده می‌شود. برای رفع این مشکل می‌توان از سوپاپ قفل شونده استفاده کرد که این محصول در داخل شیرآلات حمام نصب می‌شود و می‌تواند آب با فشار کم را نیز به سردوش موردنظر انتقال دهد.

مطالعه بیشتر :  بهترین مارک دوش توکار سقفی و دوش دیواری شیک و مدرن + خرید از تولید کننده

خرید بهترین نوع سردوش

برای اینکه مشکل فشار کم آب در حمام را حل کنید، می‌توانید با هزینه‌ای بسیار مناسب، سردوش کم مصرف را از فروشگاه اینترنتی صنف ما، تهیه کرده و آن را در روی علم دوش خود نصب کنید. این سردوش‌ها، برای انواع علم دوش‌های متحرک قابل استفاده می‌باشند و از بهترین کیفیت برخوردار هستند. برای تهیه این محصول در مدل و برند‌های مختلف، به سایت صنف ما مراجعه کنید و با مشاهده مدل و قیمت محصولات موردنظر، ثبت سفارش را به صورت آنلاین انجام دهید.

فشار کم آب در حمام، یکی از مشکلات رایج این روز‌ها می‌باشد که بیشتر ایرانیان با آن دست به گریبان هستند. در این مقاله راهکار‌های مؤثری برای رفع این مشکل معرفی شد که می‌توانید از آن‌ها استفاده نموده و استحمام خوبی را داشته باشید.

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان  ، شیرآلات گروهه ، شیرآلات فونیکس ، کارتریج شیر اهرمی ،  شیرآلات فیلتردار ، شلنگ و شلنگ توالت،  توالت فرنگی و درب توالت فرنگی، انواع علم دوش مانند علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام  به صورت مستقیم و بدون واسطه با ما در سایت صنف ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید