صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
چینی بهداشتی ایرانی

معرفی 10 برند چینی بهداشتی ایرانی مرغوب

از مهم‌ترین و پرکاربردترین مصالح و لوازم در ساختمان سازی، انواع چینی برای ساخت سرویس بهداشتی است. در میان انواع محصولات داخلی و خارجی، سرویس‌های چینی بهداشتی ایرانی جزء مرغوب‌ترین و بادوام ترین‌ها هستند. البته در این میان یک سری برندها، محصولات باکیفیت‌تر و مقاوم‌تری را به بازار عرضه می‌کنند. در این مطلب به معرفی ۱۰ برند چینی بهداشتی ایرانی مرغوب می‌پردازیم و شما را با پرفروش‌ترین انواع آن آشنا می‌کنیم.

۱۰ برند چینی بهداشتی ایرانی مرغوب

چینی بهداشتی ایرانی یکی از پرتقاضاترین محصولات در بازار فروش لوازم چینی است. از چینی می‌توان برای ساخت روکابینتی، توالت فرنگی، توالت ایرانی، انواع کاسه روشویی و… استفاده کرد. از آن جایی که نیاز به ساخت روشویی، کابینت و کاسه روشویی در سرویس‌های بهداشتی و حمام در هر ساختمانی نیاز است، تقاضا برای خرید محصولات چینی بسیار بالاست.

اما در میان محصولات بیشماری که در بازار وجود دارند، انتخاب یک کالای مرغوب و باکیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. سرویس‌های چینی که در حمام، دستشویی و گاها آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، در معرض انواع آلودگی‌ها و میکروب‌ها هستند و اگر از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند، در گذر زمان دچار تغییر رنگ، لکه و… خواهند شد.

این موضوع سبب می‌شود تا لکه گیری و تمیز کردن آن‌ها به مرور به کار سخت و زمانبری تبدیل شود و ظاهر جالبی نداشته باشد. از این رو جنس، کیفیت ساخت و دوام سرویس‌های چینی از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه لیستی از ۱۰ برند چینی بهداشتی ایرانی مرغوب آماده کرده‌ایم که به شما کمک می‌کنند در هنگام خرید، کالای با ارزشی را انتخاب کنید.

چینی بهداشتی ایرانی

۱. چینی بهداشتی مروارید

یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین انواع برند چینی بهداشتی ایرانی، چینی مروارید است. این برند تولیدکننده به دلیل بهره بردن از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت محصولات خود، به یکی از بزرگ‌ترین سازندگان چینی بهداشتی در کشور تبدیل شده و تولیدات آن از نظر کیفیت، در بالاترین سطح ممکن قرار دارند.

مطالعه بیشتر :  چه نوع توالت فرنگی برای فضاهای کوچک مناسب است؟

این مجموعه همچنین دائما در حال تلاش است تا سطح کیفی محصولات خود را ارتقا داده و به این شکل رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماید. از عمده ویژگی‌های چینی بهداشتی مروارید می‌توانیم به لیست زیر اشاره کنیم:

  • تنوع مدل‌های چینی در طرح و رنگ
  • به کار گرفتن لعاب باکیفیت و مرغوب برای تولید چینی
  • شفافیت و درخشندگی بالای چینی
  • استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک در ریخته‌گری

۲. چینی بهداشتی چینی کُرد

برند چینی کُرد یکی دیگر از برندهای تولیدکننده چینی ایرانی است که از بهترین و مرغوب‌ترین لعاب با شفافیت بالا برای تولید چینی‌های خود استفاده می‌کند. تمامی محصولات این برند دارای نشان استاندارد هستند و از طول عمر بالایی برخوردارند. این نوع چینی برای ساخت توالت فرنگی بهترین گزینه است.

۳. چینی بهداشتی گاتریا

در ساخت تولیدات برند گاتریا از معتبرترین و باتجربه‌ترین طراحان ایتالیا و ترکیه کمک گرفته می‌شود. چینی‌های بهداشتی گاتریا از مرغوب‌ترین مواد اولیه ساخته می‌شوند و معمولا دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد خش هستند. تنوع مدل در این محصولات نیز بسیار بالاست و مشتریان می‌توانند این مدل چینی‌ها را در مدل‌ها و طرح‌های دلخواه خود سفارش دهند.

چینی بهداشتی ایرانی

۴. چینی بهداشتی مینا

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده که محصولات خود را به صورت عمده در اختیار صنعت ساختمان‌سازی قرار می‌دهد، شرکت مینا است. کیفیت محصولات این شرکت به قدری بالاست که علاوه بر عرضه به بازارهای داخلی، به بیرون از مرزهای کشور نیز ارسال می‌گردند. چینی بهداشتی مینا از نظر شیوه نصب و شکل ظاهری تنوع بالایی دارد و همراه با استانداردهای ISO9001 و ISO14001 در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند.

۵. چینی بهداشتی گلسار فارس

یکی دیگر از بهترین انواع چینی بهداشتی ایرانی متعلق به شرکت گلسار فارس است. برای تولید انواع روشویی، توالت فرنگی یک تکه و دو تکه اصل و مرغوب می‌توانید به سراغ محصولات این برند بروید. محصولات این شرکت همراه با گارانتی یک‌ساله در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند و دارای استانداردهای CE اروپا هستند.

۶. چینی بهداشتی فلاش تانک ایران

کارخانه چینی بهداشتی فلاش تانک ایران با نزدیک به ۴۳ سال فعالیت تخصصی در زمینه تولید انواع چینی، به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چینی در کشور تبدیل شده است. این شرکت علاوه بر کیفیت و دوام، بسیار به خروجی و شکل ظاهری محصولات خود توجه می‌کند. از این روست که سرویس‌های چینی بهداشتی فلاش تانک جزء زیباترین، متنوع‌ترین و خاص‌ترین چینی‌های تولید داخل محسوب می‌شوند.

مطالعه بیشتر :  معرفی و بررسی انواع برندهای توالت فرنگی

در صورتی که تصمیم به خرید توالت فرنگی وال هنگ توکار گرفته‌اید به شما پیشنهاد می‌دهیم از محصولات باکیفیت و مرغوب این برند غافل نباشید. تولیدات فلاش تانک ایران همگی با استاندارد CE اروپا به بازار عرضه می‌شوند. در ساخت درب توالت فرنگی از درب آرام‌بندی استفاده می‌شود که از جنس PP ساخته شده و در برابر ترک و شکستگی نیز مقاوم است.

۷. چینی بهداشتی ایساتیس

در لیست بهترین برندهای تولیدکننده چینی بهداشتی ایرانی، می‌توانیم به چینی بهداشتی ایساتیس نیز اشاره کنیم. این برند در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و به واسطه حضور مدیرانی توانمند و باتجربه و استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا موفق به تولید بهترین و مرغوب‌ترین نوع چینی بهداشتی در ایران شد.

از نکات جالب توجه در مورد این برند همگام بودن محصولات آن با استانداردهای جهانی است. طراحی محصولات ایساتیس کاملا هماهنگ با تکنولوژی‌های روز دنیاست. همچنین مشتریان می‌توانند متناسب با نیاز و درخواست، کالای موردنظرشان را به صورت سفارشی‌سازی دریافت کنند.

۸. چینی بهداشتی آگات

چینی بهداشتی آگات در حوزه طراحی و تولید انواع چینی بهداشتی نزدیک به ۲۵ سال سابقه فعالیت دارد. سرویس بهداشتی‌های تولید شده با این برند از نظر ظاهری بسیار لوکس و زیبا هستند و از دوام بالایی برخوردارند. ظرفیت تولید چینی در این کارخانجات بسیار بالاست و از این رو می‌تواند بخش اعظمی از نیاز بازار داخلی را به خوبی پاسخگو باشد.

چینی بهداشتی ایرانی

۹. چینی بهداشتی گچ تندیس البرز

از دیگر برندهای معتبری که در زمینه تولید انواع چینی بهداشتی ایرانی بسیار خوش درخشیده است، چینی بهداشتی گچ تندیس البرز است. این شرکت از سال ۱۳۷۵ شروع به کار کرده و امروزه یکی از بهترین، بادوام‌ترین و مرغوب‌ترین انواع چینی را روانه بازار داخلی می‌کند.

۱۰. چینی بهداشتی کسری نوین کویر

برند کسری نوین کویر یکی از تولیدکنندگان پرآوازه در استان یزد است که بهترین انواع چینی بهداشتی را طراحی و تولید می‌کند. به کار گیری بهترین متریال در ساخت چینی باعث شده تا این محصولات از مقاومت بالایی در برابر شکنندگی و ترک برخوردار باشند. در ساخت این محصولات از رنگ و لعاب‌های بسیار زیبا و بادوام استفاده می‌شود که دارای بالاترین استانداردها در جذب آب هستند.

مطالعه بیشتر :  مصرف انرژی سردوش حمام برقی چقدر است؟

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان  ، شیرآلات گروهه ، شیرآلات فونیکس ، کارتریج شیر اهرمی ،  شیرآلات فیلتردار ، شلنگ و شلنگ توالت،  توالت فرنگی و درب توالت فرنگی، انواع علم دوش مانند علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام  به صورت مستقیم و بدون واسطه با ما در سایت صنف ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید