صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
5 تا از بهترین برند دوش حمام دوحالته آب و هوا

5 تا از بهترین برند دوش حمام دوحالته آب و هوا

بهترین برند دوش حمام کدام برند است؟ موضوع این مقاله معرفی بهترین و برترین برند های دوش حمام می باشد، در زمان قدیم دوش حمام صرفا یک ابزار کاربردی در دکوراسیون های حمام بود و زیبایی آن اصلا مهم نبود. اما در حال حاضر مردم بسایر بیشتر از گذشته به دکوراسیون داخلی خانه ها دقت می کنند و برای آن هزینه می کنند.

خرید دوش حمام در نگاه اول کاری ساده و راحت به نظر می رسد ، اما اگر به دنبال یک دوش مناسب و با کیفیت برای خانه خود هستید، توصیه می کنیم این نکات مهم برای انتخاب و خرید و سبک دکوراسیون منزلتان و سایر عوامل را در زمان خرید حتما در نظر بگیرید تا خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

بهترین برند دوش حمام

  • برند شودر
  • برند راسان
  • برند قهرمان
  • برند درخشان
  • برند کسری

برند دوش حمام دوحالته

برند بزرگ شیرآلات راسان

این شرکت عظیم در سال 1997 شروع به کار کرد. ایده اولیه راسان تولید محصولات ایرانی اما با کیفیت آلمانی بود که در طول سال ها با تلاش تیم متخصص و ماهر خود تا حد زیادی به آن دست پیدا کرد.

راسان از زمان شروع حضور تولیدی و صنعتی خود، اهمیت به تولید ملی و تکریم مصرف کنندگان ایرانی را جز سرلوحه های فعالیت خود قرار داده و با هدف مهم ارزش  آفرینی و بومی  سازی دانش صنعتی، گام  به  گام تا جهانی  سازی برند و محصول ایرانی حرکت کرده است.

شاید اولین محصولات تولید شده این مجموعه از ذهن مدیران دور بوده و دقیقا همان چیزی که مد نظرشان بوده نبودند، اما اکنون بعد از گذشت سال ها از اولین روزهای شروع به کار این مجموعه، این شرکت با 2 برند راسان و ماهسان به رقیبی جدی و قوی برای شیرآلات خارجی در کشور ایران تبدیل شده است.

برند معتبر کسری

گروه معتبر و ماهر کسری از سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را در زمینه واردات تجهیزات بهداشتی ساختمان آغاز کردند و بعد از سال ها تلاش و کسب تجارب ارزشمند در این صنعت، اقدام به تاسیس کارخانه شیرآلات بهداشتی با برند کسری در سال ۱۳۸۱ کردند. از همان شروع راه، نگرش مشتری‌ مداری حاکم بر تمامی فعالیت‌ های گروه، موجب شد تا مهم ترین ارزش ها و اصول برند شیرآلات کسری جلب رضایت مشتریان عزیز، بهبود کیفیت محصولات، نوآوری مستمر و خدمات پس از فروش وسیع باشد. استاندارد های بخش تولید و کنترل کیفیت در مجموعه کسری، در بالاترین حد ممکن تعریف شده است و تمامی محصولات قبل از خروج از خط تولید، تحت سخت ‌ترین آزمایشات قرار می‌ گیرند.

مطالعه بیشتر :  لیست قیمت شیرآلات ساختمانی قهرمان ۱۴۰۲ | شیرآلات قهرمان

شیرآلات شودر

برند شیرآلات شودر از سال 1370 در حوزه تولید و ارائه شیرآلات بهداشتی با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان داخلی و حتی خارجی، با تکیه و توجه به تمامی جزییات مثل، دوام و زیبایی و دانش مهندسی هماهنگ با فناوری های روز دنیا، آغاز به فعالیت کرد. این شیوه نگاه دقیق و توجه به تمامی جزییات، درخشیدن نام شودر را در میان دیگر رقبا به همراه داشته.

در حال حاضر شیرآلات شودر با تکیه بر تجربیات ارزنده ‌ی گذشته و همچنین تولید کاربردی ترین، با دوام ترین، زیباترین و در عین حفظ و هماهنگی تناسب با نیاز مشتریان، گامی بلند و ماندگار برداشته تا با پشتوانه یک طراحی آلمانی و تولیدی ایرانی سطح کیفیت صنعت شیرآلات کشور ایران را ارتقا بخشد.

مارک درخشان

شرکت معروف و باکیفیت درخشان در سال ۱۳۶۷ به عنوان یک شرکت تولید کننده شیرآلات بهداشتی و لوازم آشپزخانه تاسیس شد و تا به امروز با تجربه ای بیشتر از 3 دهه فعالیت مداوم و پویا در حال تولید می باشد. مجموعه صنعتی شیرآلات درخشان با ایجاد زیر مجموعه های پرتوان و پاسخگو با نام تجاری درخشان سرویس به عنوان بخش خدمات پس از فروش درخشان در جهت پپشتوانه ای مطمئن برای خدمت رسانی به مصرف کنندگان گرامی ایجاد شده است.

این مجموعه ابتدا به منظور تولید شیرآلات بهداشتی همسان با استاندارد های بین المللی فعالیت خود را شروع کرد. بعد از آن بسته به نیاز بازار، علاوه بر شیرآلات، محصولاتی مثل هود، گاز روکار و سینک هم از این مجموعه تولید و به بازار ارائه شد.

مطالعه بیشتر :  مزایای استفاده از شیرآلات هوشمند

در طول سال ها، این برند معروف سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داد و رضایت مشتریان را در سرلوحه کار خود قرار داد و استاندارد ها و گواهینامه های زیادی را کسب کرد. مزیت رقابتی برند شیرآلات درخشان تنوع در رنگ ها و طراحی جذاب این شیرآلات می باشد. رنگ های خاص و سبک های مدرن در خیلی از مدل های این برند به چشم می خورد.

چشم انداز این مجموعه بزرگ و معتبر تبدیـل شـدن بـه یکی از محبوب تریـن ،موفق تریـن وباکیفیـت تریـن شـرکت ها در حوزه تولیـد شـیرآلات سـاختمانی و لـوازم خانگـی در ایـران است.

شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان جز با کیفیت ترین و بهترین شیرآلات بهداشتی بوده که آوازه آن در بازار ایران به بیشتر از 30 سال می رسد. برند قهرمان در سطح رقابت با برند های مطرح اروپایی و آمریکایی همیشه سعی در حفظ کیفیت خود داشته و احترام فراوان به حقوق مشتریانش از آرمان های این شرکت تولیدی و صنعتی می باشد.

تنوع در مدل ها، رنگ بندی ها و کارکرد در کنار کیفیت فوق العاده قطعات کار شده در شیرآلات باعث شده تا یک شیرآلات با اصالت را به مصرف کننده ارائه کنند.

این تولیدی معروف و قدیمی در سال 1980 شروع به کار کرد. قطعا همه شما یکبار هم شده نام قهرمان را شنیده اید. این شهرت و رضایت مشتریان با سال ها تجربه و استفاده از متخصصان حرفه ای به دست آمده است.

در حال حاضر بعضی از محصولات درخشان به بیشتر از 30 کشور در جهان صادر می شوند و نقش خیلی مهمی در صنعت ایران دارند. اگر شما قصد خرید از این برند را دارید، اصلا نگران قیمت و تنوع محصولات نباشید.

محدوده قیمت شیرآلات قهرمان حدودا مشابه دیگر برند های با کیفیت ایرانی می باشد و از نظر تنوع هم می توانید طرح های متفاوت کلاسیک و مدرن در رنگ های مختلف را بین محصولاتشان مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر :  بهترین برندهای شیرآلات ایرانی و خارجی سال 2023 کدام است؟

5 تا از بهترین برند دوش حمام دوحالته آب و هوا

پرفروش ترین مدل های شیرآلات قهرمان

در دسته بندی شیرآلات قهرمان 3 رده از قیمت، مدل و رنگ وجود دارد و پرفروش ترین ها را ایجاد می کنند.

  1. شیرآلات ارزان قیمت قهرمان: مانند مدل آبشار، مدل تنسو رویال، مدل سهند، مدل بهادر
  2. شیرآلات خوش قیمت قهرمان: مانند مدل اسپانیا، مدل ایتالیا، مدل ارکیده، مدل یاقوت، مدل مروارید
  3. شیرآلات لوکس قهرمان: مانند مدل نگین، مدل ارس، مدل های فلت، مدل دریا، مدل زاگرس و آنتیک

برای محصولاتی مانند علم دوش استیل، دوش حمام، سردوش حمام، علم دوش حمام و حتی شیرآلات با برندهای مطرح مانند شیرآلات قهرمان می توانید به راحتی از طریق وبسایت صنف ما به تولید کننده یا پخش کننده عمده متصل شده و بدون واسطه خرید کنید.

  • افزودن به علاقه‌مندی 1055 بازدید تماس بگیرید

    PVD زرسیم (مجتبی سیمرغ)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1129 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 835 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1399 بازدید تماس بگیرید

    انواع درب توالت فرنگی

    10 ماه قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 929 بازدید تماس بگیرید

    باربد (صداقت)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 940 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 927 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 879 بازدید تماس بگیرید
  • شما می توانید برای آشنایی با تولید کنندگان و فروشندگان جدیدترین مدل های شیرآلات در سراسر کشور، به وب سایت صنف ما به آدرس https://senfemairan.com/ مراجعه کنید. در این وب سایت، مجموعه ای از بهترین تولید کنندگان و فروشندگان شیرآلات در تمام شهرها و استان های کشور معرفی شده اند تا بتوانید از این طریق خرید بهتر و راحتتری داشته باشید.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید