صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
بهترین مدل‌های روشویی که خانه شما را زیباتر می‌کند + مزایا و معایب

بهترین مدل‌های روشویی که خانه شما را زیباتر می‌کند

یکی از مهم‌ترین اجزایی که در هر محیطی بودن آن ضروری است، روشویی است. معمولا از روشویی در سرویس بهداشتی یا حمام استفاده می‌شود اما ممکن است گوشه‌ای از مغازه یا در فضای باز مانند پارک‌ها نیاز به استفاده از روشویی باشد که میزان اهمیت آن را نشان می‌دهد. امروزه انواع مختلف مدل روشویی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها طرح، رنگ و ویژگی‌های متفاوتی دارند.

برای مشاوره خرید انواع شیرآلات و دوش حمام لاکچری و با کیفیت کلیک کنید.

بهترین مدل‌های روشویی که خانه شما را زیباتر می‌کند

انواع روشویی

روشویی‌ها بر حسب نیاز در شکل‌های مختلفی ساخته شده‌اند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه با دو مدل روشویی که رایج هستند آشنا خواهیم شد:

روشویی پایه دار

روشویی پایه‌دار ساده‌ترین و البته متداول‌ترین نوع روشویی است که از گذشته های دور تا به امروز همچنان مورد استفاده قرار گرفته است. روشویی پایه دار عموما طراحی ساده داشته که شیر و لوله های آن روکار هستند و توسط یک پایه نیم دایره شکل، کاسه روشویی را پوشانده‌اند. روشویی های پایه‌دار امروزه جنس و طراحی‌های مختلف دارند که سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهند.

بهترین مدل‌های روشویی که خانه شما را زیباتر می‌کند

انواع روشویی پایه دار

روشویی پایه دار بر حسب متریال به سه دسته تقسیم می‌شوند:

روشویی پایه دار سنگی

سنگ یکی از متریال‌های طبیعی است که از آن در ساخت روشویی استفاده می‌شود. روشویی‌های سنگی پایه دار به قدری زیبا هستند که عموما در دکوراسیون‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. روشویی سنگی پایه دار سنگین و گران قیمت بوده و معمولا از سنگ مرمر در ساخت آن استفاده می‌شود.

روشویی پایه دار چینی

روشویی پایه دار چینی رایج‌ترین نوع روشویی است که از قدیم تا به امروز همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. روشویی پایه دار چینی از تنوع رنگی بسیار کمی برخوردار هستند و نسبت به نوع سنگی استحکام بالاتری دارد. روشویی پایه دار چینی قیمت مناسبی داشته و نظافت آن ساده است.

روشویی پایه کابینتی

روشویی کابینتی یکی از محبوب‌ترین نوع مدل روشویی‌های پایه دار است که تمام لوله و اتصالات توسط کابینت پوشانده می‌شود. یکی از مزایای استفاده از روشویی پایه دار کابینتی فراهم آمدن فضایی برای وسایل و لوازم شخصی، شوینده بهداشتی و … است.

مطالعه بیشتر :  شلنگ توالت آنتی باکتریال چیست و چه مزایایی دارد؟

مزایا و معایب روشویی پایه دار

روشویی پایه دار در سایزهای مختلف عرضه می‌شود که برحسب متراژ فضا می‌توان نوع مناسب آن را انتخاب کرد. روشویی‌های پایه دار با پایه خود به بهترین نحو ممکن تمام اتصالات را می‌پوشاند بنابراین اگر امکان قرار دادن لوله و اتصالات در دیوار وجود نداشته باشد روشویی‌های پایه‌دار بهترین گزینه ممکن به شمار می‌روند.

روشویی پایه دار ارتفاع مشخصی دارد که نمی توان آن را به اندازه دلخواه تنظیم کرد بنابراین در خرید آن دقت لازم را داشته باشید. عموما روشویی‌‌های پایه دار برای دکوراسیون مدرن مناسب نیستند. از سویی دیگر نظافت روشویی پایه دار نسبتا سخت است در نتیجه بهتر است از آن در فضاهای عمومی استفاده نشود زیرا تعداد استفاده کنندگان زیاد بوده و کثیفی را زود نشان می‌دهد.

روشویی بدون پایه

روشویی بدون پایه همانطور که از نام آن پیداست فاقد پایه می‌باشد و روی دیوار نصب می‌شود از این رو به آن روشویی دیواری گفته می‌شود. روشویی بدون پایه در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است که در مدل‌های مختلفی در بازار موجود است. برخی از مدل‌های روشویی دیواری این امکان را فراهم می‌آورد که لوله‌ها و اتصالات توکار بوده تا تمیزی و زیبایی دکوراسیون چند برابر شود.

بهترین مدل‌های روشویی که خانه شما را زیباتر می‌کند + مزایا و معایب

انواع روشویی بدون پایه

انواع مدل روشویی بدون پایه دیواری از نظر جنس و متریال عبارتند از:

روشویی بدون پایه چینی

روشویی دیواری چینی یکی از متداول‌ترین نوع روشویی‌ها است که به دلیل داشتن قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در روشویی‌های بدون پایه چینی فضایی برای جاسازی وسایل وجود ندارد در نتیجه نیاز است از شلف، باکس یا قفسه جداگانه استفاده شود.

روشویی بدون پایه سنگی

روشویی دیواری سنگی نوع دیگری از روشویی‌ها است که از سنگ در ساخت آن استفاده شده است. روشویی سنگی بدون پایه سنگین بوده و نیاز است از اتصالات قوی برای نصب آن استفاده کرد.

روشویی بدون پایه کابینتی

روشویی کابینتی بدون پایه در ارتفاع بر روی دیوار نصب شده و در قسمت زیرین آن کابینت وجود دارد که با زمین برخورد نخواهد کرد. فضای به وجود آمده در زیر کاسه روشویی مکان مناسبی برای قرار دادن حوله، مواد شوینده بهداشتی، مسواک و غیره است.

مطالعه بیشتر :  لیست قیمت شیرآلات ساختمانی قهرمان ۱۴۰۲ | شیرآلات قهرمان

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان و نیز کارتریج شیر اهرمی با مراجعه به سایت صنف ما میتوانید بدون واسطه با تولید کننده و پخش کننده ارتباط برقرار کرده و با بهترین قیمت به صورت عمده خرید کنید.

  • افزودن به علاقه‌مندی 1551 بازدیدتماس بگیرید

    انواع درب توالت فرنگی

    1 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1104 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1154 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1281 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1243 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 960 بازدیدتماس بگیرید

    شیرآلات ترموزامدرن

    9 ماه قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1428 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1154 بازدیدتماس بگیرید
  • مزایا و معایب روشویی بدون پایه

    روشویی‌های دیواری یا بدون پایه به دلیل اینکه فضایی روی زمین را اشغال نمی‌کنند بهترین گزینه برای فضاهای کوچک و همچنین محیط‌های پر رفت و آمد به شمار می‌روند. در این حالت به دلیل اینکه دور پایه روشویی جرم گرفته نمی‌شود، نظافت آسان‌تر است. از سویی دیگر می‌توان ارتفاع آن را برحسب قد افراد استفاده کننده در مناسب‌ترین حالت ممکن تنظیم کرد.

    از معایب روشویی دیواری این است که حتما باید دیوار در نظر گرفته شده استحکام لازم را داشته باشد زیرا در غیر این صورت هنگام نصب یا پس از آن به دلیل سنگینی ممکن است شاهد اتفاقات ناگوار باشید.

    ملزومات روشویی در کنار روشویی نیاز است از ابزارهایی برای تکمیل آن استفاده شود که می‌توان به شیر آلات، اکسسوری‌ لوازم بهداشتی، شلنگ، قطعات و غیره استفاده کرد. قطعا همانقدر که برای خرید روشویی زمان صرف می‌شود نیاز است که ملزومات روشویی نیز با حوصله و دقت انتخاب شوند. وبسایت صنف ما بهترین مجموعه تولیدکنندگان و فروشندگان را گرد هم آورده است تا بتوانید به راحتی و بدون واسطه خرید کنید.

    ملزومات روشویی

    در کنار روشویی نیاز است از ابزارهایی برای تکمیل آن استفاده شود که می‌توان به شیر آلات، اکسسوری‌ لوازم بهداشتی، شلنگ، قطعات و غیره استفاده کرد. قطعا همانقدر که برای خرید روشویی زمان صرف می‌شود نیاز است که ملزومات روشویی نیز با حوصله و دقت انتخاب شوند. وبسایت صنف ما بهترین مجموعه تولیدکنندگان و فروشندگان را گرد هم آورده است تا بتوانید به راحتی و بدون واسطه خرید کنید.

    بهترین مدل‌های روشویی که خانه شما را زیباتر می‌کند + مزایا و معایب

    درباره صنف ما

    در وبسایت صنف ما ( https://senfemairan.com/) مجموعه‌ای از افراد احتیاجات شما را برطرف می‌کنند. کافی است جنس مورد نظر خود را از طریق فیلتر کردن جستجو در میان آگهی‌ها برحسب دست بندی و استان یا شهر خود یافته و به راحتی تجربه خرید لذت بخش را داشته باشید. از صنف ما بهترین مدل روشویی‌‌هایی که خانه شما را زیباتر می‌کنند را بخواهید.

    مطالعه بیشتر :  تفاوت شیرآلات ظرفشویی و شیرآلات روشویی در چیست؟

    راه‌های ارتباطی عبارتند از:

    مزیت و معایب روشویی سنگی چیست ؟ + نکات خرید روشویی

    مزیت و معایب روشویی سنگی چیست ؟ + نکات خرید روشویی

    مزیت و معایب روشویی سنگی چیست ؟

    لیست کامل مراکز فروش دوش و علم دوش در تهران + آدرس و شماره تماس

    لیست کامل مراکز فروش دوش و علم دوش در تهران + آدرس و شماره تماس

    لیست کامل مراکز فروش دوش و علم دوش در تهران + آدرس و شماره تماس

    لیست پرفروش ترین شیرآلات حمام و دستشویی در سال 1401

    بهترین مواد برای تمیز کردن شیرآلات طلایی

    تبلیغات
    تبلیغات

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید