صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
شیرآلات با کیفیت

از کجا می توانیم شیرآلات با کیفیت و اصل را خریداری کنیم؟

در این مطلب می خواهیم راجع به شیرآلات با کیفیت اطلاعاتی را در اختیارتان قرار بدهیم. یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه و سرویس های بهداشتی،شیرآلات با کیفیت و استاندارد هستند.

برخی عوامل مانند زیبایی، اصالت و گارانتی معتبر شیرآلات با کیفیت در هنگام خرید قابل ارزیابی و سنجش هستند اما مواردی مانند کیفیت و استاندارد بودن مواد اولیه ای که در ساخت آن ها به کار رفته، قطعا نیازمند بررسی بیشتر است. در این مطلب قصد داریم به شما یک راهنمای خرید جامع از خرید شیرآلات با کیفیت و استاندارد ارائه دهیم و بگوییم که این شیرآلات را می توانید از کجا تهیه کنید. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

هنگام خرید شیرآلات با کیفیت به چه نکاتی توجه کنیم؟

در این قسمت چک لیستی از نکات مهم برای خرید شیرآلات با کیفیت برای شما تهیه کردیم که با مطالعه آن می توانید بهترین نوع از شیرآلات را برای خود خریداری کنید:

جنس شیرآلات با کیفیت

ماده اولیه ای که در شیرآلات به کار می رود، معمولا آلیاژ شمش برنج است که طبق سازمان استاندارد ایران حدود 58 الی 60 درصد این آلیاژ مس و بقیه هم روی و ناخالصی های مجاز است. میزان سربی که در این آلیاژ به کار رفته حدود 2.5 درصد است؛ علت کم بودن میزان سرب این است که سرب موجود در شیرآلات می تواند وارد آب شود و آن را برای انسان مضر کند.

علاوه بر کیفیت مواد اولیه این محصول، ملزومات و قطعات دیگری که در تولید و ساخت شیرآلات به کار می رود هم مهم است که استاندارد باشد و الزامات فنی در آن رعایت شده باشد. به عنوان مثال سوپاپ، واشر، پیچ و مهره و غیره باید در با کیفیت ترین حالت ممکن باشد.

ماشینکاری خوب هم از دیگر مواردی است که در بلند مدت تاثیر خود را روی کیفیت شیرآلات نشان می دهد.  به عنوان مثال در شیرهای اهرمی محل نشیمن کارتریج باید کاملا تخت و صاف باشد. در غیر این صورت ابزار تراشکاری و تیز شده کند می شود و به مرور زمان این نشیمن به صورت نامحسوس تبدیل به مخروط می شود و روی کیفیت شیرآلات تاثیر می گذارد.

مطالعه بیشتر :  پنل دوش حمام چیست؟ و پنل دوش حمام چه کاربردی دارد؟

شیرآلات با کیفیت

دقت به نوع شیرآلات

شیرآلاتی که امروزه توسط برندها و شرکت های مختلف ایرانی و خارجی طراحی و تولید می شوند، علاوه بر این که جنس متفاوتی دارند، از نظر عملکرد و تکنولوژی هم دارای طراحی متفاوتی هستند. انواع شیرآلاتی که شما می توانید خریداری کنید موارد زیر هستند:

  • شیرآلات اهرمی
  • شیرآلات دو دستگیره ای
  • شیرآلات ایستاده و دیواری
  • شیرآلات هوشمند
  • شیرآلات دیجیتالی
  • شیرآلات پدالی

قیمت شیرآلات با کیفیت

تنوع شیرآلات بسیار زیاد است و امروزه شرکت های بسیار زیادی در سراسر دنیا به تولید انواع شیرآلات می پردازند که هر کدام از آن ها کیفیت متفاوتی دارند. شما می توانید به سراغ شیرآلات با کیفیت بروید که میانگین قیمت آن ها مقرون به صرفه است. شیرآلاتی که قیمت بسیار کمی دارند، معمولا کیفیت چندان مناسبی ندارند و عمر مفید آن ها بسیار کم است و شما مجبور خواهید بود پس از چند سال استفاده مجددا مدل دیگری را خریداری کنید.

هنگام خرید شیرآلات باکیفیت توجه

 

داشته باشید که محصول دارای گارانتی باشد. در صورت نداشتن گارانتی احتمال پایین بودن کیفیت این شیرآلات و دردسرهای احتمالی تعویض و تعمیر در آینده بسیار زیاد خواهد بود.

زیبایی و طراحی خاص شیرآلات

دکوراسیون خانه شما در واقع بیانگر سبک خاص شما است. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که خیلی دوست ندارید از مدل های رایج شیرآلاتی که در بازار وجود دارد، خریداری کنید، توصیه می کنیم قبل از خرید انواع مدل های شیرآلات با کیفیت و استاندارد، این محصولات را در اینترنت جستجو کنید تا به خوبی با ویژگی های آن آشنا شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

برای این که از کیفیت آبکاری و ضخامت مناسب لایه نیکل و کروم روی این محصول مطمئن شوید، می توانید تست هایی مانند سالت اسپری و کراس کات روی بدنه شیرآلات انجام دهید. اطمینان پیدا کنید که شیرآلات مورد نظر شما در این تست ها موفق خواهند شد.

یکی از عواملی که به راحتی می توانید به واسطه آن به شناخت کیفیت شیرآلات پی ببرید، کیفیت بالای پرداخت آن است. اگر در نور مناسب شیرآلات را قرار دهید و به سطح آن نگاه کنید، نباید هیچ گونه موجی روی آن مشاهده کنید. در غیر این صورت این محصول از کیفیت پرداخت خوبی برخوردار نخواهد بود.

مطالعه بیشتر :  معرفی 5 مدل بهترین سردوش پرفشار و کم مصرف

شیرآلات با کیفیت

انتخاب رنگ شیرآلات

شیرآلات در رنگ های مختلفی طراحی و تولید می شود که شما می توانید بسته به نوع طراحی و سبک دکوراسیون منزل خود، یکی از رنگ های شیرآلات را انتخاب و خریداری کنید.

  • شیرآلات طلایی: یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سبک های لوکس و لاکچری، رنگ طلایی شیرآلات است که می توانید هم به صورت مات و هم براق آن را تهیه کنید. اما نکته ای که باید در مورد رنگ طلایی بدانید این است که نمی توان آن را با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ کرد و نگهداری از آن ها هم نیاز به دقت و رعایت نکات خاصی دارد.
  • شیرآلات سفید: این رنگ به علت خنثی بودن در همه نوع سبک هایی استفاده می شود. شیرآلات با کیفیت سفید رنگ جلوه ای ویژه به دکوراسیون منزل شما می بخشد.
  • شیرآلات رزگلد: این از شیرآلات هم مانند رنگ طلایی در سبک ها و دکوراسیون های لوکس و خاص مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به نظافت مداوم و نگهداری با دقت دارد.
  • شیرآلات مشکی: انتخاب این شیرآلات برای منازل ممکن است خاص به نظر برسد اما برای سبک های مدرن و تیره که امروزه بسیار ترند شده، گزینه بسیار خوبی است.
  • شیرآلات کروم: فرقی نمی کند منزل شما از سبک مدرن پیروی می کند یا سبک کلاسیک، در هر صورت می توانید شیرآلات رنگ کروم را برای هر نوع سبکی به کار ببرید، چرا که به خوبی با همه چیز ست می شود. رنگ کروم شیرآلات هم به صورت مات و هم به صورت براق به فروش می رسد.
  • شیرآلات رنگی: شیرآلات رنگی شامل تمام رنگ های قرمز، زرد، سبز، آبی، صورتی و غیره می شود. معمولا افرادی که به دنبال سبک های فانتزی در منزل خود هستند، از این شیرآلات استفاده می کنند.
  • شیرآلات برنزی: منازلی که دارای سبک طراحی مدرن و کلاسیک هستند، گزینه خوبی برای استفاده از شیرآلات برنزی محسوب می شوند.

 

بیشتر بخوانید :  راهنمای کامل شیرآلات طلایی

 

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان  ، شیرآلات گروهه ، شیرآلات فونیکس ، کارتریج شیر اهرمی ،  شیرآلات فیلتردار ، شلنگ و شلنگ توالت،  توالت فرنگی و درب توالت فرنگی، انواع علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، علم دوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام  به صورت مستقیم و بدون واسطه با ما در سایت صنف ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر :  مصرف انرژی سردوش حمام برقی چقدر است؟

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید