صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
شیرآلات برای آشپزخانه

شیرآلات مناسب آشپزخانه کدامند؟

از آنجایی که آشپزخانه جزو مکان‌هایی است که شبانه‌روز ورود و خروج افراد به داخل آن صورت می‌گیرد و از ابزار و تجهیزات آن از جمله گاز، شیرآلات مناسب آشپزخانه، ماکروفر، یخچال و … استفاده‌های فراوانی می‌شود؛ باید جنس تجهیزات و ابزار داخل آن بسیار باکیفیت باشند و هنگام انتخاب آن‌ها دقت بسیار زیادی به خرج دهیم.

از طرفی تنوع شیرآلات آشپزخانه بالا است و برندهای مختلفی به عرضه این محصولات می‌پردازند. مجموعه صنف ما با ارائه انواع مختلفی از شیرآلات برای آشپزخانه در رنج قیمتی متنوع و البته مقرون به صرفه، انتخاب و خرید لوازم خانه را برای شما راحت‌تر کرده است.

بهترین شیرآلات برای آشپزخانه

هنگام خرید و انتخاب بهترین شیرآلات برای آشپزخانه باید به نیازهای خود توجه داشته باشید. به این صورت که اگر از قبل سینک را تهیه کرده‌اید، باید هنگام انتخاب شیر، به سوراخ‌های موجود روی سینک توجه داشته باشید. به این صورت که برای سینک‌های دارای یک سوراخ، شیرآلاتی مناسب خواهند بود که ولو آب به نازل متصل است در غیر این صورت، می‌توان شیرآلاتی انتخاب نمود که ولو جدا از نازل آب قرار گرفته است.

نکته مهم دیگر در انتخاب بهترین شیرآلات برای آشپزخانه توجه به فشار آب منزل است. فشار کم یا زیاد آب تعیین خواهد کرد که چه نوع شیرآلاتی برای آشپزخانه شما مناسب است.

البته توجه داشته باشید که شیرآلات آشپزخانه از جنس‌های متنوعی ساخته می‌شوند که مناسب‌ترین نوع آن‌ها، شیرآلات ساخته شده از برنج است. چراکه برنج مقاومت بالایی در برابر خوردگی و یا زنگ‌زدگی دارد و همچنین در دماهای بالا دچار تغییر شکل یا ظاهر نمی‌شود.

از طرفی شیرآلات ساخته شده از مس، به دلیل خواص عنصر مس، در برابر میکروب‌ها و آلودگی‌های دیگر مقاوم هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به از بین بردن آلودگی‌های سطح شیر خواهند پرداخت. هر دوی این نوع از شیرآلات به دلیل رنگ و جنسی که دارند برای دکوراسیون‌های سنتی بسیار مناسب هستند.

انواع شیرآلات برای آشپزخانه

در ادامه به معرفی انواع شیرآلات موجود در صنف ما خواهیم پرداخت؛

شیرآلات برای آشپزخانه

شیر تک اهرمی

 شیر تک اهرمی همان‌گونه که از نامش مشخص است؛ دارای یک اهرم بوده و برای تغییر آب گرم و سرد، تنها کافی است که اهرم را به سمت چپ و راست بچرخانیم. این شیر برای سینک‌هایی که دارای یک سوراخ هستند؛ مناسب است. ظاهر شیر تک اهرمی برای آشپزخانه‌های مدرن و البته با محدودیت فضا طراحی شده است.

مطالعه بیشتر :  برای نصب شیرآلات به چه ابزاری نیاز داریم؟

شیر اهرمی دوقلو

 برای نصب شیر اهرمی دوقلو، به دو سوراخ روی سینک احتیاج خواهید داشت چراکه دارای دو ولو جداگانه برای آب گرم و سرد است. از ویژگی‌های جالب این شیر می‌توان به قابلیت مخلوط کردن آب گرم و سرد اشاره کرد. اگر به دنبال شیری مطمعن و البته باکیفیت هستید، شیر اهرمی دوقلو می‌تواند در لیست خرید شما قرار بگیرد.

شیر فنری حرفه ای

شیر فنری حرفه‌ای

شیر فنری حرفه‌ای ظاهری مدرن و جذاب دارد که برای استفاده در سینک‌های تک قلو و دوقو مناسب است. شما با چرخش فنر شیر می‌توانید آب گرم و سرد را کنترل کنید.

شیر شستشوی Pull-Out

شیر شستشوی Pull-Out برای کسانی مناسب است که می‌خواهند همه نقاط سینک ظرف‌شویی را شستشو دهند. به این صورت که شما می‌توانید نازل شیر را بیرون بکشید و آن را به هر جایی از سینک که می‌خواهید، دراز کنید. انعطاف‌پذیری این مدل از شیر بسیار بالا است. ضمن این‌که برای صرفه جویی در مصرف آب دارای هواساز هستند. این مدل از شیر، هم برای سینک تک قلو و هم برای سینک دوقلو قابل استفاده است.

شیرآلات پل

شیرآلات پل همان‌گونه که از نامشان مشخص است، ظاهری شبیه به پل دارند. به این صورت که نازل شیر در بالای شیر قرار گرفته و دو اهرم آن در اطراف شیر قرار دارند.

شیر استیل ضد زنگ

شیر استیل ضد زنگ مناسب افرادی است که از لکه‌های آب روی شیر رنج می‌برند و دوست دارند که سطح شیر و سینک آشپزخانه همواره بدرخشد. از طرفی این نوع از شیرآلات برای آشپزخانه، از مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی و گرما برخودار هستند.

شیر استیل مات خش‌دار

ظاهر این نوع شیر مات است و اثر تماس دست و یا لکه آب بر روی سطح آن باقی نمی‌ماند.

شیرآلات توکار

با اینکه شیرآلات توکار به سختی نصب می‌شوند ولی با استفاده از این شیرآلات، دیگر خیالتان از بابت کثیف شدن سطح شیر و تمیز کردن آن راحت خواهد بود.

شیر سفید و رنگی

اگر وسواس زیادی برای دکوراسیون آشپزخانه خود به خرج می‌دهید و دوست دارید که تجهیزات و لوازم آشپزخانه با تم کلی آن هماهنگ باشد، انتخاب شیرهای سفید و یا رنگی می‌تواند تصمیم درستی باشد. این شیرآلات در رنگ‌های متنوعی از جمله طلایی، مشکی، برنزی و … در مجموعه صنف ما موجود هستند.

مطالعه بیشتر :  بهترین شیرآلات برای حمام کدامند؟

شیر با نازلی دارای لامپ ال ای دی

شیر با نازلی دارای لامپ ال ای دی سبک متفاوتی دارد و برای خانه‌های مدرن و پیشرفته مناسب است. به این صورت که ال ای دی به کار رفته در قسمت بالای نازل، با تغییر رنگ خود نشاندهنده خروج آب سرد یا گرم خواهد بود. ناگفته نماند که این مدل از شیر، نسبت به دیگر انواع شیرآلات برای آشپزخانه، اندکی گران‌تر است.

شیرآلات برای آشپزخانه

شیر فیلتردار

اگر به سلامت جسم خود اهمیت می‌دهید، با نصب شیرآلات فیلتردار می‌توانید از سالم بودن و پاکیزگی آبی که مینوشید، خیالتان راحت باشد. این نوع از شیرآلات دارای فیلتر در ساختار خود هستند که از ورود ناخالصی‌هایی مثل سرب، مس، آلومینیوم و … جلوگیری می‌کنند. البته باید فیلتر شیر را در فواصل زمانی مشخصی تعویض کنید. با این‌که قیمت این نوع از شیرآلات برای آشپزخانه گران‌تر از سایرین هستند ولی سلامت جسم و جان شما را تضمین می‌کنند.

خرید شیرآلات مناسب آشپزخانه از مجموعه صنف ما

برای خرید شیرآلات آشپزخانه از مجموعه صنف ما، می‌توانید با مراجعه به سایت، انواع گوناگونی از شیرآلات را انتخاب کنید. تنوع شیرآلات آشپزخانه در این مجموعه بسیار بالا است و شما می‌توانید برای هر سبکی از دکوراسیون آشپزخانه خود، شیری مناسب خریداری کنید.

ضمن این‌که قیمت شیرآلات مناسب آشپزخانه این مجموعه بسیار مقرون به صرفه است. کافی است، قبل از خرید به نیازهای خود و البته ویژگی‌های آشپزخانه خود توجه داشته باشید تا شیر خریداری شده با سینک ظرفشویی مطابقت داشته باشد.

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان، و نیز انواع  توالت فرنگی و  درب توالت فرنگی، علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، علم دوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید از طریق سایت صنف ما با فروشندگان و تولید کنندگان تماس بگیرید.

تبلیغات
تبلیغات

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید