صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
بهترین شیرآلات برای حمام

بهترین شیرآلات برای حمام کدامند؟

وقتی به مجموعه صنف ما مراجعه می‌کنید، انتخاب بهترین شیرآلات برای حمام، می‌تواند اندکی برای شما سخت باشد چراکه تنوع شیرآلات بالا بوده و هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود دارند. نکته مهم در انتخاب بهترین شیرآلات برای حمام، کیفیت متریال سازنده شیر و راحتی استفاده از آن است. اگر قصد خرید شیر برای حمام خود دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی انواع شیرآلات برای حمام بپردازیم.

انواع شیرآلات برای حمام

هر یک از انواع شیرآلات مزایا و معایبی دارند که بهتر است، قبل از خرید به آنها توجه داشته باشید.

شیرآلات حمام توکار

منظور از شیرآلات توکار، همه انواع شیرآلاتی هستند که لوله‌های آن‌ها درون دیوار پنهان می‌شوند. ظاهر شیرآلات توکار برای دکوراسیون‌های مدرن مناسب هستند. ولی باتوجه به ظاهر زیبایی که به فضای حمام می‌دهند؛ طرفداران زیادی دارند. نصب شیرآلات توکار اندکی سخت است ولی با توجه به اینکه رسوبات در اطراف شیر یا وان حمام جمع نمی‌شوند و یا لکه‌های کمتری در اطراف شیر ایجاد می‌شوند؛ ارزش نصب و صرف هزینه را خواهد داشت.

مزایای نصب شیرآلات حمام توکار

  • داشتن ظاهری زیبا و مدرن
  • قابلیت تمیزکاری آسان

معایبت نصب شیرآلات حمام توکار

  • دارای قیمت بالا و تعمیر سخت و هزینه‌بر

بهترین شیرآلات برای حمام

شیرآلات حمام سنتی

شیرآلات حمام سنتی ظاهری سنتی دارند و برای حمام‌های مناسب هستند که دکوراسیون سنتی دارند. مواد سازنده این نوع از شیرآلات بسیار باکیفیت هستند و لازم نیست نگران چکه کردن و یا اتصالات ضعیف شیرآلات سنتی باشید.

مزایای نصب شیرآلات حمام سنتی

  • دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه
  • نصب آسان

معایب شیرآلات حمام سنتی

  • دمای آب در این نوع از شیرآلات به سختی تنظیم می‌شود.

شیرآلات حمام دوپایه‌ای

رایج‌ترین نوع شیرآلات برای حمام، شیرآلات حمام دوپایه‌ای هستند. این نوع از شیرآلات خودشان به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. نوعی از آنها تک اهرمی هستند. به این صورت که شما با بالا و پایین کردن اهرم، می‌توانید شدت آب خروجی را تنظیم و با چپ و راست کرن اهرم، آب را گرم و یا سرد کنید. در مقابل شیرآلات حمام دوپایه‌ای از نوع دو اهرمی، دارای دو اهرم برای تنظیم آب سرد و گرم هستند. این نوع از شیرآلات به راحتی قابل استفاده هستند و شما برای تنظیم آب سرد و گرم دچار سختی و دردسر نخواهید شد.

مطالعه بیشتر :  شیرآلات لمسی چیست و چگونه کار می‌کند؟

مزایای نصب شیرآلات حمام دوپایه‌ای

  • دارای قیمت مناسب و البته مقرون به صرفه
  • کنترل راحت دمای آب

شیرآلات حمام سه تکه‌ای

همان‌گونه که از اسم این مدل از شیرآلات برای حمام مشخص است؛ به سه سوراخ برای نصب نیاز دارند چراکه دارای سه تکه جدا از هم هستند. برخی از آنها فقط دارای دو اهرم هستند؛ این در حالی است که برخی دیگر دارای دو اهرم به همراه شلنگ و سردوش هستند.

مزایای نصب شیرآلات حمام سه تکه‌ای

  • دارای ظاهری جذاب و مدرن

شیرآلات حمام چهار تکه‌ای

برای نصب شیرآلات حمام چهار تکه‌ای به چهار سوراخ در دیوار یا لبه وان نیاز داریم چراکه از چهار تکه مجزا یعنی دو اهرم برای کنترل آب سرد و گرم، یک لوله نازل و یک شلنگ و سردوش ساخته شده‌اند.

مزایای شیرآلات حمام چهار تکه‌ای

  • به راحتی می‌توان شدت آب خروجی، آب سرد و گرم را تنظیم کرد.

معایب شیرآلات حمام چهار تکه‌ای

  • نصب و راه‌اندازی سخت این نوع از شیرآلات

شیرآلات حمام پایه بلند

شیرآلات حمام پایه بلند بر روی زمین قرار می‌گیرند و ورودی آب آن‌ها به زمین متصل است. اگر در نظر دارید دکوراسیون متفاوت و البته منحصر به فرد برای حمام خود طراحی کنید؛ استفاده از شیرآلات حمام پایه بلند توصیه می‌شود. ناگفته نماند که قیمت این مدل از شیرآلات اندکی گران‌تر است.

مزایای نصب شیرآلات حمام پایه بلند

  • ورودی آب از کف حمام
  • دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد
  • تنظیم راحت دمای آب

معایب نصب شیرآلات حمام پایه بلند

  • دارای قیمت بالا

شیرآلات حمام ترموستاتیک

اگر از تغییر دمای آب حین حمام کردن رنج می‌برید، شیرآلات حمام ترموستاتیک می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. به این صورت که این شیرآلات، دارای نوعی از فناوری هستند که می‌توانند دمای آب تنظیم شده را تحت هر شرایطی ثابت نگه دارند. در واقع باز و بسته کردن شیر آب در بیرون از حمام و استفاده از آن، تاثیری بر روی مقدار و دمای آب خروجی از شیر حمام نخواهد گذاشت.

مزایای نصب شیرآلات حمام ترموستاتیک

  • ثابت ماند دمای آب حین حمام کردن
  • امکان تنظیم دما و شدت آب خروجی از حمام قبل از استحمام

شیرآلات حمام دیجیتال

بر خلاف تمامی انواع شیرآلاتی که تا الان ذکر شدند، برای تنظیم دما و شدت آب خروجی از شیرآلات دیجیتال نیازی به چرخاندن و یا چپ و راست کردن اهرم نخواهید داشت؛ تنها کافی است با لمس و تنظیم صفحه دیجیتالی، مقدار و گرمای آب خروجی را تنظیم کنید. جالب است بدانید که شما می‌توانید به وسیله کنترل از راه دور، دما و مقدار آب خروجی را قبل از استحمام تنظیم کنید. بر اساس داشتن چنین ویژگی‌هایی، طبیعتا قیمت شیرآلات حمام دیجیتال بسیار بیشتر از سایر شیرآلات برای حمام خواهد بود.

مطالعه بیشتر :  بهترین مارک دوش توکار سقفی و دوش دیواری شیک و مدرن + خرید از تولید کننده

بهترین شیرآلات برای حمام

مزایای نصب شیرآلات حمام دیجیتال

  • صرفه جویی در زمان استحمام
  • تنظیم راحت فشار و دمای آب خروجی از شیر به کمک صفحه دیجیتالی
  • تنظیم فشار و دمای آب خروجی از شیر به وسیله کنترل از راه دور

معایب نصب شیرآلات حمام دیجیتال

  • دارای قیمت بسیار بالا

قیمت بهترین شیرآلات برای حمام

تا اینجا به معرفی انواع شیرآلات مناسب برای حمام پرداختیم. هر یک از آن‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند چراکه عوامل مختلفی می‌توانند بر روی قیمت شیرآلات برای حمام تاثیر بگذارند که از جمله این عوامل می‌توان به متریال سازنده شیرآلات، ویژگی‌ها و امکاناتی که دارند، برند سازنده و … اشاره کرد.

خرید بهترین شیرآلات برای حمام

هنگام خرید بهترین شیرآلات برای حمام ضمن این‌که به دکوراسیون داخلی حمام و زیبایی شیر توجه می‌کنید؛ بهتر است به نکات دیگری از جمله سهولت در نصب و تعمیر، قیمت مقرون به صرفه، سهولت در استفاده و تنظیم دما و شدت آب خروجی، کارایی بالا، کیفیت مواد سازنده و … دقت داشته باشید. مجموعه صنف ما ارائه دهنده انواع شیرآلات مناسب برای حمام است که ضمن داشتن ویژگی‌های مطلوب، قیمت‌های مقرون به صرفه‌های نیز دارند.

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان، و نیز انواع  توالت فرنگی و  درب توالت فرنگی، علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، علم دوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید از طریق سایت صنف ما با فروشندگان و تولید کنندگان تماس بگیرید.

تبلیغات
تبلیغات

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید