صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
علم دوش حمام استیل کروم

قیمت و خرید علم دوش حمام استیل کروم

تولید و مونتاژ علم دوش در ایران چند سالی هست که مثل شیرآلاتی ها مستقل و بومی شده و تمامی قطعات از لوله علم دوش گرفته تا قطعات و شلنگ (بجز کاور که وارداتی هست) در داخل و توسط خود تولید کنندگان ایرانی انجام میشه.

علم دوش حمام استیل کروم

خود این تولید بسته به نیاز هم همکاران و هم مصرف کننده نهایی در کیفیت و قیمت های متفاوت روی خط تولید قرار میگیرد. در سال های گذشته در بحث علم دوش ترجیح فروشندگان و حتی خریدارانی که توان مالی متوسط و به بالا داشتند متریال برنج (Brass) بوده چرا که برنج فلزی قوی و مقاوم در مقابل خوردگی و زنگ زدگی می باشد.

برای مشاوره در واتساپ کلیک کنید.

اما تقریبا از سال ۱۴۰۰ تقاضا برای برنج کمتر و کمتر شد بخاطر قیمت بسیار بالا که گاهی حتی برای خود تولید کننده از دید خواب سرمایه منطقی نبود. پس باید جایگزین خوب و مطمعنی برای برنج پیدا میکردن و تنها کاندیدای مناسب که هم مقاومت عالی در برابر خوردگی و زنگ زدگی داشته باشه و هم قیمت اون به نسبت به برنجی خیلی پایین باشه آلیاژ استیل بود.

استیل در اروپا و آمریکا سالها بود که هم در صنعت شیرآلات و دوش برای خودش جایی ساخته بود ولی در ایران خیلی دیر جا افتاد.

امروز که در سال ۱۴۰۲ هستیم یک علم دوش استیل بسته به مدل و کیفیت چیزی بین ۸۰۰ هزار تومان تا  ۲ میلیون تومان در مغازه ها به فروش میره در حالی که همین مدل علم دوش ولی برنجی رو کمتر از ۴ میلیون تومان نمی تونید خریداری کنید حتی به صورت آنلاین و در سایت هایی مثل دیجی کالا.

قو 4

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره علم دوش استیل کروم را دارید حتما به سایت صنف ما سر بزنید. سایت صنف ما به عنوان یکی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر و مورد اعتماد در زمینه فروش شیرآلات ساختمانی راسان و دیگر برندهای معروف، خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد.

خود استیل کلی دسته بندی داره ولی دو دسته اصلی هست که در ایران و در این صنعت خیلی طرفدار داره:

  1. استیل خانواده ۲۰۰ (SUS 200s)
  2. استیل خانواده ۳۰۰ (SUS 300s)
مطالعه بیشتر :  جامع ترین راهنمای خرید توالت فرنگی و ایرانی که باید بدانید!!!

خرید دوش حمام

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان و نیز کارتریج شیر اهرمی، علم دوش استیل، دوش حمام، سردوش حمام و علم دوش حمام  با مراجعه به سایت صنف ما میتوانید بدون واسطه با تولید کننده و پخش کننده ارتباط برقرار کرده و با بهترین قیمت به صورت عمده خرید کنید.

  • افزودن به علاقه‌مندی 1548 بازدیدتماس بگیرید

    انواع درب توالت فرنگی

    1 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1103 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1153 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1281 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1241 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 958 بازدیدتماس بگیرید

    شیرآلات ترموزامدرن

    9 ماه قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1428 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1153 بازدیدتماس بگیرید
  • با علم دوش حمام استیل آشنا شدید. برای خرید دوش حمام بهتر است نوع با کیفیت آن را انتخاب کنید تا در اثر رطوبت و استفاده مداوم به سرعت خراب نشود. سایت صنف ما یکی از بهترین سایت‌هایی است که مجموعه‌ای از فروشندگان و تولید کنندگان درجه یک گرد هم آمده‌اند تا محصولات خود را بدون واسطه به دست خریدار برسانند. در نتیجه شما می‌توانید انواع دوش حمام را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از طریق تولیدکنندگان و فروشندگان صنف ما تهیه کنید.

    راه‌های ارتباطی عبارتند از:

    تبلیغات
    تبلیغات

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید