صنف ما | Senfema

0 تا 100 راهنمای خرید دوش حمام

وبلاگ

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ 1076 بازدید
صنف ما | Senfema
راهنمای 0 تا 100 خرید دوش حمام 1402 + 10 نکته مهم

0 تا 100 راهنمای خرید دوش حمام

در حال حاضر هر حمامی دارای علم دوش است. در حقیقت علم دوش بخشی جدایی ناپذیر از هر حمامی است. خرید یک علم دوش با کیفیت مناسب اهمیت زیادی دارد. چون یک دوش عالی در برابر آب ماندگاری زیادی دارد و تجربه حمام دلپذیری را به شما می ‌دهد. در این مقاله به بررسی مهم‌ ترین نکات در زمان خرید دوش حمام می ‌پردازیم و یک راهنمای خرید دوش حمام کامل را در اختیارتان قرار می دهیم تا با توجه به این نکات بتوانید بهترین و مناسب ترین دوش حمام را انتخاب کنید.

راهنمای 0 تا 100 خرید دوش حمام 1402 + 10 نکته مهم

معرفی انواع مدل های دوش حمام – مهم ترین بخش راهنمای خرید دوش حمام

این درست است که شیرآلات و محصولات مختلف با ارتفاع کم برای وان، جکوزی و کابین دوش در بازار وجود دارند، اما علم دوش یا دوش حمام بسیار محبوب و رایج است. معمولا اگر فردی علاقه مند به استفاده از وان و دوش باشد، از تمام این محصولات با علم دوش استفاده می ‌کند. اما علت این محبوبیت چیست؟

در حمام، به کمک دوش، دست‌ ها آزاد می ‌شوند و شستن بدن راحت ‌تر انجام می شود. پاشش آب توسط دوش به صورت قطرات تمام نواحی بدن را به خوبی می ‌پوشاند. قابلیت جابجایی دوش در مدل‌ های جدید برای شستشوی بهتر قسمت ‌های مختلف بدن ارائه شده است.

دوش‌ها مدل های مختلفی دارند. شما باید با انواع مدل های دوش‌ آشنا باشید تا بتوانید بهترین مدل را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان انتخاب کنید. این راهنمای خرید دوش حمام به شما کمک خواهد کرد تا بهترین گزینه را برای حمام خود انتخاب کنید:

علم دوش تک کاره ثابت

این دوش علمی طراحی بسیار ساده ‌ای دارد و بدون جابجایی با یک بست به دیوار یا سقف بسته می ‌شود. این نوع علم دوش در طرح‌ ها و با متریال‌ های مختلفی تولید می ‌شود و نسبت به مدل ‌های دیگر قیمت کمتری هم دارد.

علم دوش تک کاره متحرک

بعضی افراد دوست دارند سر دوش را در جهت دلخواه خودشان حرکت دهند تا بتوانند به راحتی تمام قسمت ‌های بدن خود را بشویند. این مدل علم دقیقا مناسب این دسته از افراد است.

علم دوش 2 کاره

فناوری دوش 2 کاره در واقع ترکیبی از فناوری دوش های ثابت و متحرک است. این دوش ‌های علمی از نظر زیبایی ظاهری بیشتر برای دکوراسیون مناسب هستند. به همین علت محبوب ترین و در عین حال گران ‌ترین نوع علم هستند.

مطالعه بیشتر :  بهترین برندهای شیرآلات ایرانی و خارجی سال 2023 کدام است؟

انواع مدل علم دوش از لحاظ نصب – تخصصی ترین بخش راهنمای خرید دوش حمام

برای نصب عمل دوش حمام روش مختلفی وجود دارد که در ادامه این راهنمای خرید دوش حمام به این موضوع بیشتر اشاره کردیم:

علم دوش ساده

این مدل علم دوش با ظاهری تقریبا قدیمی و ساده است که قطعا همه شما آن را دیده ‌اید. این دوش ‌ها از میله‌ هایی با یک یا 2 سر دوش ساخته شده ‌اند. در حقیقت این دوش حمام در 2 مدل تک کاره و 2 کاره موجود و قابل تهیه است.

علم دوش فلت

علم دوش مدل تخت، نسل جدیدی از دوش‌ های حمام است که در آن به طراحی ‌اش توجه بسیار ویژه‌ ای شده است. این مدل اغلب دارای سر دوش های مربعی یا حتی گرد است اما کاملاً سطح آن صاف است.

علم دوش توکار

این روزها شیرآلات توکار در دکوراسیون مدرن بسیار محبوب شده اند. لوله‌ های این نوع دوش ‌ها داخل دیوار قرار گرفتند و فقط سر دوش و میله کشش آن بیرون دیوار می باشد.

 

10 نکته مهم برای خرید دوش حمام – مهم ترین بخش راهنمای خرید دوش حمام

برای اینکه بهترین عمل دوش را برای حمام خود انتخاب کنید، لازم است با چند نکته مهم و کلیدی در این رابطه آشنا شوید. در ادامه این راهنمای خرید دوش حمام، به مهم ترین نکات خرید دوش حمام اشاره کردیم:

 

علم دوش تلفنی

بدون شک دوش‌ های تلفنی را دیده‌ اید. این مدل دوش نام خود را به این علت گرفته که ظاهری شبیه به گوشی دارد و تنظیمات مختلفی مثل اسپری آب هم دارد.

انواع علم دوش از نظر جنس بدنه

جنس بدنه عامل خیلی مهمی در انتخاب تکنولوژی دوش می باشد. از آنجایی که دوش حمام همیشه نزدیک به آب است، برای افزایش طول عمر این محصول توصیه می کنیم از مواد مقاوم در برابر آب و گرما استفاده کنید. اساساً دوش ‌ها از متریال هایی تشکیل شده‌ اند که در ادامه به آن ‌ها اشاره می کنیم:

  • استنلس استیل

فولاد 304 و 202 یا همان فولاد ضد زنگ در برابر خوردگی، خط و خش و غیره بسیار مقاومت خوبی دارد پس عمر مفید بالایی هم دارد. ظاهر دوش حمام با این متریال همیشه درخشان است.

  • آلومینیوم
مطالعه بیشتر :  روش اندازه گیری توالت فرنگی مناسب با محیط

این ماده اغلب در جهت ایمن سازی دوش ‌های عمومی یا یکبار مصرف استفاده می ‌شود. سبک بودن، ضد آب بودن و ضد زنگ بودن از ویژگی‌ های بارز این نوع دوش است. البته از آلومینیوم بیشتر در سبک‌ های دکوراسیون کلاسیک استفاده می ‌کنند.

  • برنج

بعضی از سرهای دوش از آلیاژ برنجی ساخته شده و بعد روکش کروم دارند. این ماده خاصیت انتقال حرارت بسیار بالایی دارد و گران قیمت هم می باشد، اما اگر دوست دارید دوش حمام شما از جنس شیر آب شما باشد، این گزینه بهترین انتخاب است.

  • پلاستیک

مقاوم در برابر رطوبت بالا، مقاوم در مقابل خوردگی و انعطاف پذیری بالا از ویژگی‌ های این ماده در دوش ‌های حمام است. اما به علت مقاومت مکانیکی کم و ظاهر نامناسب، کمتر مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

 

خرید علم دوش مناسب

تا اینجا با انواع علم دوش آشنا شده ‌اید. قبل از خرید باید به بودجه، نیاز، سلیقه و بازسازی سرویس بهداشتی خود توجه کنید و بعد شروع به انتخاب کنید.

سایز دوش حمام

اولین ملاکی که در زمان خرید سر دوش باید به آن توجه کنید اندازه و چیدمان حمام شما است و اولین تصمیمی که باید بگیرید این است که سر دوش را می خواهید کجا نصب کنید. حتی تغییرات جزئی هم در لوله کشی موجود می ‌تواند گران و زمان بر باشد. اگر تمایل دارید وان، کابین دوش یا سینی دوش در حمام نصب کنید، تمام اندازه ‌گیری‌ ها باید دقیق انجام شود.

فضای موجود برای دوش را با دقت اندازه‌ گیری کنید. از آنجایی که دوش‌ ها اشکال و اندازه ‌های متفاوتی دارند، باید مشخص کنید که آیا اندازه آن با نوع دوش شما تطابق دارد یا خیر.

فشار آب

اگر فشار آب در خانه شما کم است، دوش برقی انتخاب بسیار مناسبی برای یک سیستم کم فشار می باشد. یکی دیگر از مزیت های مهم این نوع دوش، تامین آنی و دائمی آب گرم است. البته در ایران امکان دارد این نوع دوش گرفتن برایتان کمی سخت باشد. به همین علت بهتر است در زمان خرید به امکان سر دوش و جت آب کم فشار توجه کنید.

 

خرید سر دوش با در نظر گرفتن دکوراسیون حمام

دوش طلایی برای سبک‌ های کلاسیک و دوش نقره برای سبک ‌های مدرن و کلاسیک کاملا مناسب است. علم دوش‌ 2 تکه بیشتر برای حمام های مدرن استفاده می شوند. به نظر می ‌رسد دوش ثابت نیز انتخاب خوبی برای سبک کلاسیک باشد.

مطالعه بیشتر :  روشویی وال هنگ چیست؟

اگر شما بچه دارید یا حمام شما وان دارد، پیشنهاد می کنیم از دوش قابل حمل استفاده کنید. دوش حمامی که از فولاد ساخته شده است بیشتر برای دکوراسیون سبک مدرن مناسب است.

راهنمای 0 تا 100 خرید دوش حمام 1402 + 10 نکته مهم

دیگر نکات مهم در راهنمای خرید دوش حمام

  • دوش ‌های دستی برای افرادی که کودکان کوچک یا حیوانات خانگی دارند بسیار مناسب است.
  • یکی از ویژگی‌ های یک دوش مناسب و مطلوب، قابلیت تنظیم اسپری آب آن است.
  • هرچه کیفیت و جلای سر دوش بهتر و بیشتر باشد، تمیز کردن آن آسان‌ تر می شود.
  • سعی کنید دوشی را انتخاب کنید که توانایی باز کردن منافذ آن را داشته باشید، به خصوص دوش حمامی که به صورت خودکار باز شود تا بتوانید رسوبات را از دوش حمام خود تمیز کنید.
  • به شیوه چسباندن سر دوش دقت کنید.
  • از فروشگاه ‌های معتبر خرید کنید تا بتوانند محصول خوبی را به شما عرضه کنند.

 

در این مقاله سعی کردیم تمامی نکات لازم را به عنوان راهنمای خرید دوش حمام بیان کنیم تا بتوانیم شما کاربران عزیز را در خرید سر دوش مناسب یاری کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. اگر قصد خرید بهترین و باکیفیت ترین دوش حمام و علم دوش را دارید می ‌توانید در سایت صنف ما، بهترین فروشندگان یا تولید کنندگان شیرآلات را شناسایی کنید، جدید ترین مدل‌ های برند های مختلف را بررسی کنید، اطلاعات فنی هر محصول را مطالعه و مقایسه کنید، قیمت ها را بررسی کنید و در نهایت با خیالی آسوده خرید خود را به صورت آنلاین یا حضوری انجام دهید.

شما می توانید برای خرید انواع علم دوش استیل، دوش حمام، سردوش حمام و  علم دوش حمام از فروشنده تجهیزات حمام به صورت مستقیم از طریق سایت صنف ما اقدام کنید.

 

[elementor-template id=”3367″]

تبلیغات
تبلیغات

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید