صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
دوش حمام

بهترین مارک دوش توکار سقفی و دوش دیواری شیک و مدرن + خرید از تولید کننده

شاید در زمان‌های گذشته اهمیت چندانی به طراحی داخلی خانه‌ها داده نمی‌شد اما امروزه خریداران انتظار دارد تا خانه‌ای که خریداری می‌کنند از طراحی داخلی جذابی نیز برخوردار باشد؛ یکی از المان‌هایی که در طراحی داخلی تاثیر بالایی دارد، شیرآلات می‌باشد.

تاکنون خلاقیت‌های زیادی در زمینه شیرآلات صورت گرفته است اما دو تا از محصولات مرتبط با شیرآلات که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند، دوش توکار سقفی و دوش دیواری می‌باشند. با توجه به این که این دو محصول بسیار پرطرفدار می‌باشند، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به مطالعه و بررسی آن‌ها بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

برای مشاوره خرید انواع شیرآلات و دوش حمام لاکچری و با کیفیت کلیک کنید.

مزایای دوش توکار سقفی و دوش دیواری

مزایای دوش توکار سقفی و دوش دیواری

شاید برای شما نیز جالب باشد که دلیل محبوبیت دوش توکار سقفی و دوش دیواری چه چیزی است؟ در واقع این دو محصول از مزایایی برخوردار هستند که دوش‌های عادی از آن محروم می‌باشند و همین مزیت‌ها، دلایل محبوبیت این دو محصول می‌باشند.

  • طراحی مدرن‌تر

بزرگترین مزیتی که دوش توکار سقفی و دوش دیواری به شما ارائه می‌دهند، یک طراحی مدرن و جذاب است. قرار گرفتن تمامی اجزای دوش داخل سقف یا دیوار باعث می‌شود تا فضای حمام بسیار شیک‌تر از قبل به نظر برسد.

  • عمر بیشتر اجزا

یکی دیگر از مزیت‌هایی که دوش توکار سقفی و دوش دیواری به شما ارائه می‌دهند، عمر بیشتر اجزا است. با توجه به این که بسیاری از قطعات داخل دیوار یا سقف قرار می‌گیرند و دیگر با محیط مرطوب داخل حمام در ارتباط نیستند، عمر آن‌ها افزایش پیدا کرده و کمتر دچار خرابی می‌شوند.

  • اشغال فضای کمتر

یکی دیگر از مزایای دوش توکار سقفی و دیواری این است که فضای کمتری را اشغال کرده و این امر فرآیند طراحی داخلی را بسیار تسهیل می‌کند.

در این بخش به چندتا از مهم‌ترین مزایای دوش توکار سقفی و دوش دیواری پرداختیم. در ادامه به بررسی موضوعات دیگری در مورد این محصول خواهیم پرداخت.

بهترین مارک‌های دوش توکار سقفی و دیواری

بهترین مارک‌های دوش توکار سقفی و دیواری

تفاوتی ندارد که به دنبال خرید چه محصولی باشید. برای این که بتوانید جنسی باکیفیت را تهیه کنید، لازم است تا پیش از اقدام به خرید با بهترین محصولات موجود در بازار آشنا باشید. در مورد دوش توکار سقفی و دوش دیواری نیز داستان از همین قرار است. اگر قصد تهیه‌ی بهترین مارک دوش توکار سقفی را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

  • شودر
مطالعه بیشتر :  بهترین مدل‌های روشویی که خانه شما را زیباتر می‌کند

یکی از بهترین برندهایی که به صورت تخصصی در زمینه شیرآلات توکار فعالیت دارد، برند شودر است. این برند در سال ۱۳۷۰ شروع به کار و با استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز، اقدام به تولید شیرآلات کرده است. شودر توانسته تا طی سالیان فعالیت خود، جوایز و استانداردهای بسیاری را کسب کند که این امر تضمین دهنده‌ی کیفیت محصولات این برند است؛ اگر به دنبال بهترین مارک دوش دیواری هستید، شودر می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

  • کلار

یکی دیگر از بندهایی که می‌توانید به راحتی به آن اعتماد کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید، برند کلار است. این برند در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نموده و در سال‌های فعالیت خود توانسته افتخارات زیادی را به دست آورد؛ کلار اولین دارنده نشان استاندارد اروپایی EN817 بوده و این امر تضمین دهنده‌ی سلامت و کیفیت شیرهای تولیدی توسط این مجموعه است.

  • هومان

یکی دیگر از برندهایی که نسبت به تولید دوش توکار سقفی و دوش دیواری اقدام نموده است و توانسته طی مدت فعالیت خود بسیار موفق عمل کند، برند هومان است. از مزیت‌های برند هومان تنوع محصولات آن است. شما به راحتی و با هر سلیقه‌ای می‌توانید یکی از محصولات هومان را انتخاب کرده و خریداری کنید؛ اگر به دنبال بهترین مارک دوش دیواری هستید، هومان می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

  • تنسر

از دیگر برندهایی که در ایران اقدام به تولید دوش توکار سقفی کرده است، برند تنسر می‌باشد. این برند محصولات خود را با رویکردی لوکس طراحی می‌کند و اگر می‌خواهید محیطی جذاب و خاص را برای خود ایجاد کنید، برند تنسر یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

  • قهرمان

از دیگر تولید کنندگان شیرآلات که در زمینه دوش توکار سقفی و دوش دیواری نیز فعالیت می‌کند، برند قهرمان است. قهرمان یکی از باسابقه‌ترین و بهترین تولید کنندگان شیرآلات است و به واسطه‌ی اعتباری که از کیفیت محصولات خود به دست آورده است، جایگاه خوبی نیز در بازار دارد.

در این بخش سعی کردیم تا شما را با چند تا از برترین برندهای دوش توکار سقفی و دوش دیواری آشنا کنیم. در ادامه به مباحث دیگری راجع به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

  • افزودن به علاقه‌مندی 777 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 698 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1281 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1243 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 672 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 595 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 960 بازدیدتماس بگیرید

    شیرآلات ترموزامدرن

    9 ماه قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1428 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1154 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 758 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1022 بازدیدتماس بگیرید
  •  

    دوش توکار سقفی و دیواری را از کجا تهیه کنیم؟

    دوش توکار سقفی و دیواری را از کجا تهیه کنیم؟

    از دیگر مواردی که نه تنها در مورد دوش توکار سقفی و دوش دیواری بلکه به طور کلی در مورد شیرآلات باید به آن توجه داشته باشید، خرید از فروشنده‌ای معتبر است؛ اما از کجا می‌توان این فروشنده‌ی معتبر را پیدا کرد؟

    وبسایت صنف ما مفتخر است که این امکان را فراهم آورده تا بتوانید با بهترین تولید کنندگان و فروشندگان شیرآلات ارتباط برقرار کرده و محصولی مطمئن را با قیمتی مناسب تهیه کنید. از ویژگی‌های جذاب صنف ما، می‌توان به امکان خرید مستقیم از تولید کننده اشاره کرد. بدین گونه که شما نیاز نیست درصدی اضافه تر را پرداخت کنید و قیمت محصول، همان قیمت درب کارخانه می‌باشد.

    از برترین تولید کنندگان و فروشندگانی که با صنف ما همکاری می‌کنند می‌توان به بولانو، بورس شیرآلات تهران، پخش جعفری و… اشاره کرد.

    در این مطلب سعی کردیم تا علاوه بر ارائه اطلاعات در رابطه با دوش توکار سقفی و دوش دیواری، شما را با بهترین برندهای سازنده این محصول نیز آشنا کنیم و همچنین مسیری مطمئن برای خرید باکیفیت‌ترین محصولات را به شما ارائه دهیم. امیدواریم مطالب گفته شده مفید واقع شده باشند.

    مطالعه بیشتر :  لیست قیمت شیرآلات ساختمانی راسان ۱۴۰۲ | شیرآلات راسان

     

    راه‌های ارتباطی عبارتند از:

     

    تبلیغات
    تبلیغات

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید