صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
قیمت و خرید 40 مدل دوش حمام پرفشار + معرفی برندهای برتر و خرید از آنها

قیمت و خرید 20 مدل دوش حمام پرفشار + معرفی برندهای برتر و خرید از آنها

صنعتگران همیشه در تلاش هستند تا با استفاده از خلاقیت و دانش خود محصولات جذاب و کاربردی‌تری را به بازار عرضه کرده و امکانات رفاهی بیشتری را برای مشتریان خود به ارمغان آورند. یکی از این محصولاتی که در سال‌های اخیر توانسته جایگاه خوبی را در بازار کسب کند، دوش حمام پرفشار می‌باشد.

بسیاری از اوقات (به خصوص در کشورمان ایران که دچار مشکل کم آبی هستیم) پیش می‌آید که شاهد افت فشار آب باشیم و این امر می‌تواند برخی از فعالیت‌های روزانه ما به خصوص دوش گرفتن را مختل کند؛ اینجا است که دوش حمام پرفشار به کار می‌آید و با مکانیزمی که دارد می‌تواند از این مشکل جلوگیری کند.

اگر شما هم در مورد این محصول کنجکاو هستید، ادامه‌ی این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

برای مشاوره خرید انواع شیرآلات و دوش حمام لاکچری و با کیفیت کلیک کنید.

بزرگترین مزیت استفاده از دوش حمام پرفشار

شاید در دیدگاه اول از این تیتر تعجب کنید؛ چون که مزیت دوش پرفشار، افزایش فشار آب می‌باشد و این مسئله کاملا واضح است؛ اما در واقع اصلی‌ترین مزیتی که دوش حمام پرفشار به ما ارائه می‌دهد، کاهش مصرف آب است! دوش حمام پرفشار به گونه‌ای طراحی شده است که مصرف آب شما را به شدت کاهش داده و این امر برای کشورهای بیابانی مثل ایران غنیمتی بزرگ می‌باشد! پیشنهاد می‌کنیم تا شما هم با استفاده از این نوع دوش، در مصرف آب صرفه جویی کرده و به حفظ منابع کشور کمک کنید.

بیشتر بدانید: 110 مدل سر دوش سقفی لاکچری | مدل سر دوش از سقف 2023

بهترین برندهای تولیدکننده‌ی دوش حمام پرفشار

حال که با کلیات دوش حمام پرفشار آشنا شدید، نوبت آن است که با بهترین برندهای موجود در بازار آشنا شوید. این امر به شما کمک می‌کند تا هنگامی که قصد داشتید محصولی را خریداری کنید، با آگاهی و اطلاعات بیشتری این کار را انجام دهید.

  • سوبان
مطالعه بیشتر :  علم دوش یونیکا یا یونیورست؟ - صنف ما

یکی از پرآوازه‌ترین شرکت‌های تولید شیرآلات که در زمینه تولید سردوش‌های پرفشار نیز فعالیت می‌کند، شرکت سوبان است. سوبان با پشتوانه تکنیک و تجربه‌ای که دارد توانسته تا سردوش‌های باکیفیتی را تاکنون وارد بازار کند.

  • پاپیروس

یکی دیگر از برندهای تولید کننده شیرآلات که به صورت تخصصی دوش حمام پرفشار نیز تولید می‌کند، برند پاپیروس است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود هر یک از سردوش‌های این برند را انتخاب و خریداری کنید.

  • اسپادان

از دیگر برندهای تولید کننده دوش حمام پرفشار که می‌توانید با اطمینان خاطر از آن خریداری کنید، برند اسپادان است. این برند با بهره‌گیری از مجرب‌ترین طراحان و مهندسان، توانسته تا محصولات خاص و جذابی را تاکنون به بازار وارد کند.

در این بخش سعی کردیم تا با معرفی برندهای دوش حمام پرفشار شما را با معتبرترین تولیدکنندگان این محصول آشنا کنیم. در بخش‌های بعدی به مباحث دیگری در رابطه با دوش حمام پرفشار خواهیم پرداخت.

بهترین برندهای تولیدکننده‌ی دوش حمام پرفشار

بهترین مدل دوش حمام پرفشار

حال که با بهترین و معتبرترین تولیدکنندگان آشنا شدید، بهتر است تا تعدادی از مدل‌های پرفروش را نیز بشناسید. در این بخش شما را با انواع مدل دوش حمام پرفشار آشنا خواهیم کرد.

ریکان مدل سوبان کد 02 سردوش افزاینده فشار آب مدل 1220 اکو واتر مدل EW-1220 سوبان مدل 3F
مدل turbocharge

 

پاپیروس مدل قهرمان مدل 940 مدل پرفشار گلکسی 2389
مدل Jpn02 مدل پروانه دار

 

پاپیروس مدل رسوب شکن لایت

 

سوبان مدل 110174

 

مدل CR Parvaneh

 

مدل 01

 

سکناپلاست مدل تلفنی 202 زیگورات مدل شودر
پاپیروس مدل رایان پاندا مدل DN-P181 قهرمان مدل CR02 مدل DEL_20
سوبان مدل آلفا پاپیروس مدل اکو CR مدل stop07 مدل 110175
پاندا مدل DN-P183 مدل 4030 مدل HS2 مدل LED
مدل chein نیو درآپ مدل Air1 سیتکو مدل ZD2094C دنای مدل DEL_30
ساینامدل SDH321 موج مدل پرشین کد 186 مدل Rain A-1015
مدل khazar مدل GINETARR03 ایکیا مدل BROGRUND پیسو مدل k-21

بهترین مدل دوش حمام پرفشار + معرفی برندهای برتر و خرید از آنها

قیمت دوش حمام پرفشار چقدر است؟

یکی دیگر از موضوعات مهمی که برای خریداران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، قیمت می‌باشد. به طور کلی نمی‌توان نظری قطعی را در مورد میزان قیمت دوش حمام پرفشار داد. نه تنها قیمت این محصول، بلکه قیمت بسیاری از محصولات دیگر موجود در بازار نیز شدیدا دچار نوسان هستند؛ اما با این حال می‌توانیم این تضمین را به شما بدهیم که اگر محصول مورد نظر خود را از فروشنده‌ای معتبر تهیه کنید، قطعا قیمتی مناسب را پرداخت خواهید کرد. چرا که بسیاری از مدل‌های دوش حمام پرفشار در دسته‌ی کالاهای لوکس قرار نمی‌گیرند و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معمولی، یک جنس باکیفیت را تهیه کنید.

 

بهترین فروشنده‌ی دوش حمام پرفشار

همانطور که در بخش قبلی نیز گفته شد، یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید خرید محصول از فروشنده‌ای معتبر است. برای این که بتوانید با بهترین فروشندگان شیرآلات در ایران ارتباط برقرار کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا با مراجعه به وبسایت صنف ما، پروفایل‌های فروشندگان و تولیدکنندگان را مورد بررسی قرار دهید.

صنف ما توانسته تا تمامی فعالان حوزه شیرآلات ساختمانی را در یک جا گرد هم آورده تا فرآیند انتخاب و خرید محصول را تسهیل کند. یکی از قابلیت‌های جذاب صنف ما، خرید محصول به طور مستقیم و بدون واسطه است. شما می‌توانید مستقیما با تولیدکننده تماس گرفته و مدل مورد نظر خود را خریداری کنید.

از بهترین فروشندگان و تولیدکنندگانی که در صنف ما حضور دارند می‌توان به شرکت رادیس، گروه تولیدی صنعتی ساینا، گروه تولیدی پاشاپور و… اشاره کرد.

بهترین فروشنده‌ی دوش حمام پرفشار

در این بخش از سایت صنف ما می توانید به صورت مستقیم از فروشنده و تولید کننده انواع دوش حمام مورد نیاز خود را تهیه کنید:

 

  • افزودن به علاقه‌مندی 1025 بازدید تماس بگیرید

    PVD زرسیم (مجتبی سیمرغ)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1103 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 814 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1357 بازدید تماس بگیرید

    انواع درب توالت فرنگی

    10 ماه قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 901 بازدید تماس بگیرید

    باربد (صداقت)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 908 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 898 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 847 بازدید تماس بگیرید
  •  

    در این مطلب سعی کردیم تا علاوه بر آشنا کردن شما با دوش حمام پرفشار، بهترین و مطمئن‌ترین راه خرید این محصول را نیز به شما نشان دهیم. امیدواریم مطالب گفته شده مفید واقع شده باشند.

    راه‌های ارتباطی عبارتند از:

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید