صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
علم دوش یونیکا یا یونیورست؟ نکات کلیدی خرید علم دوش- صنف ما

علم دوش یونیکا یا یونیورست؟ – صنف ما

یکی از کارهایی که انسان در طول زندگی خود بارها و بارها انجام می‌دهد، استحمام است. بنابراین مهم است که در حمام امکانات کافی وجود داشته باشد تا بتوان از آن لذت برد. یکی از اجزای مهم و ضروری در حمام که جز لاینفک به شمار می‌رود، علم دوش است. علم دوش یا همان دوش حمام اگر وجود نداشته باشد، استحمام سخت شده و زمان‌بر خواهد بود. در ادامه با نکات خرید علم دوش و تفاوت علم دوش یونیکا و علم دوش یونیورست را با یکدیگر آشنا خواهیم شد.

علم دوش یونیکا یا یونیورست؟ نکات کلیدی خرید علم دوش- صنف ما

علم دوش

علم دوش باعث می‌شود دست ها آزادانه حرکت کرده و آب به همه نقاط بدن برسد. علم دوش‌ها با انواع دکوراسیون حمام سازگار بوده و در طرح و مدل‌های مختلفی وجود دارند. علم دوش‌ها دو نوع هستند:

  • علم دوش یونیکا
  • علم دوش یونیورست

آشنایی با کاربرد، تفاوت و نکات خرید علم دوش منجر به انتخابی ایده‌آل و خریدی هوشمندانه خواهد شد.

 

علم دوش یونیکا یا یونیورست؟ نکات کلیدی خرید علم دوش- صنف ما

علم دوش یونیکا

علم دوش یونیکا نوع معروفی از دوش‌های حمام است که در بعضی از خانه‌ها دیده می‌شود. علم دوش یونیکا دارای یک گوشی تلفنی بوده که با شلنگ به شیر حمام وصل می‌شود. گوشی در پایه مخصوص و به صورت ثابت نصب می‌شود و یا در صورت لزوم می‌توان به صورت سیار از آن استفاده کرد یعنی کافی است گوشی از جای خود جدا شود. سر دوش‌ها معمولا به شکل مربع یا دایره هستند.

نام عامیانه علم دوش یونیکا، علم دوش گوشی تلفنی است. نوع اول که به صورت ثابت در جای خود قرار می‌گیرد، علم دوش ثابت نامیده می‌شود اما اگر گوشی از جای خود جا به جا شود به آن علم دوش سیار می‌گویند. در علم دوش‌های یونیکا به جز نگهدارنده آبپاش بخش دیگری برای نگهداری صابون وجود دارد تا امکانات بیشتری را برای مصرف کننده به وجود آورد.

 

علم دوش یونیکا یا یونیورست؟ نکات کلیدی خرید علم دوش- صنف ما
علم دوش یونیکا یا یونیورست؟ نکات کلیدی خرید علم دوش- صنف ما

علم دوش یونیورست

علم دوش یونیورست ترکیبی از دو حالت علم دوش ثابت با متحرک است که دو خروجی برای آب دارد. دوش بزرگ در بالای سر به صورت ثابت نصب شده که تنها قسمت سر دوشی آن قابلیت چرخیدن در جهات مختلف دارد. دوش کوچک یا همان گوشی کوچک با شلنگ با جایگاه خود متصل شده که قابلیت برداشته شدن و جا به جایی آن وجود دارد در نتیجه می‌توان همزمان از حالت‌های ساده و ترکیبی برای دوش گرفتن و استحمام استفاده کرد.

مطالعه بیشتر :  27 مدل روشویی سنگی مدرن و شیک با نکاتی راجب ترکیب رنگ + عکس

سردوش‌ها عموما به شکل مربع یا دایره هستند و معمولا همراه با علم دوش یونیورست، جای آینه یا جای صابون وجود دارد تا امکانات بیشتری برای فرد استفاده کننده به وجود آید.

 

علم دوش یونیکا یا یونیورست؟ نکات کلیدی خرید علم دوش- علم دوش یونیورست - علم دوش یونیکا
علم دوش یونیکا یا یونیورست؟ نکات کلیدی خرید علم دوش- صنف ما

تفاوت علم دوش یونیکا و یونیورست

یکی از نکات خرید علم دوش توجه به امکانات آن است. به طور کلی علم دوش یونیورست نسبت به نوع یونیکا تجهیزات بیشتری در اختیار دارد زیرا دارای دو دوش جداگانه برای خروج آب بوده و راحتی بیشتری برای فرد استفاده کننده فراهم می‌آورد. از سویی دیگر تنوع محصولات علم دوش یونیورست از نظر ظاهری و رنگبندی بیشتر از علم دوش یونیکا است که به هر مدل از شیرآلات متصل می‌شود.‌

مزیت علم دوش یونیکا چیست؟ مزیت علم دوش یونیورست چیست؟ اگر به دنبال خرید اقتصادی هستید علم دوش یونیکا گزینه مناسب‌تری است اما در صورتی که رفاه و امکانات برای شما اولویت دارد علم دوش یونیورست گزینه بهتری است.

 

متریال‌های ساخت علم دوش

یکی از نکات خرید علم دوش توجه به متریال آن بوده زیرا بدنه همواره در تماس با آب و رطوبت قرار دارد. علم دوش‌ها از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند که چهار نوع آن از همه متداول‌تر و محبوب‌تر ‌هستند:

  • آلومینیوم: آلومینیوم متریالی سبک و مقاوم در برابر زنگ زدگی است که علم دوش‌های یونیکا و یونیورست از آن ساخته می‌شوند و قیمت نسبتا مناسبی دارند. علم دوش آلومینیومی از نظر ظاهری با حمام‌هایی که دکوراسیون کلاسیک دارند، سازگار است.
  • پلاستیک: علم دوش‌های پلاستیکی دوام کمی دارند، ظاهری نازیبا داشته و البته بیشتر به دلیل ارزان قیمت بودن رایج هستند. علم دوش های پلاستیکی در برابر رطوبت مقاوم بوده و انعطاف پذیری بالایی دارند.
  • برنج: علم دوش‌ها ممکن است از جنس برنج بوده و بدنه آن با کروم آبکاری شده باشد. علم دوش‌های برنجی گران قیمت بوده و انتقال حرارتی بالایی دارند.
  • استیل استلنس: استیل استلنس با ظاهری شفاف و براق در برابر خط و خش، زنگ زدن و خوردگی مقاوم بوده و یکی از محبوب‌ترین متریال‌های مصرفی در ساخت علم دوش است.
مطالعه بیشتر :  20 مورد از تجهیزات سرویس بهداشتی که ضروری هستند!!

 

علم دوش یونیکا یا یونیورست؟ نکات کلیدی خرید علم دوش- علم دوش یونیورست

نکات مهم در خرید علم دوش

توجه به نکات خرید علم دوش باعث می‌شود با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه بتوان بهترین نوع آن را انتخاب و خریداری کرد، از جمله:

  • نوع علم دوش: اگر در خانه فرد مسن یا کودک دارید نوع یونیورست مناسب‌تر است زیرا می‌توان از دوش کوچک استفاده کرده و به راحتی آب به تمام بدن برسد.
  • صرفه جویی: برای آب مصرف شده باید بهایی پرداخت کرد. بهتر است علم دوش خریداری شده قابلیت صرفه جویی در مصرف آب را داشته باشد تا ضمن خروج پر فشار آب بیهوده هدر نرود.
  • جنس: علم دوش‌های استیلی و برنجی نسبت به سایر انواع آن کیفیت و ماندگاری بالاتری دارند. در غیر این صورت می‌توان نوع آلومینیومی و یا پلاستیکی را تهیه کرد.
  • طراحی ظاهری: علاوه بر کارایی باید به ظاهر، رنگ و زیبایی محصول و تناسب آن با محیط حمام دقت کرد.‌
  • برند: معتبر بودن برند علم دوش و دارا بودن ضمانت و خدمات پس از فروش یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید علم دوش یونیکا و یا علم دوش یونیورست است.

 

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان و نیز کارتریج شیر اهرمی با مراجعه به سایت صنف ما میتوانید بدون واسطه با تولید کننده و پخش کننده ارتباط برقرار کرده و با بهترین قیمت به صورت عمده خرید کنید.

 

 

  • افزودن به علاقه‌مندی 1265 بازدید تماس بگیرید

    انواع درب توالت فرنگی

    10 ماه قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 950 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1066 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1003 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 729 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1218 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 966 بازدید تماس بگیرید
  •  

    خرید علم دوش

    با مهم‌ترین نکات خرید علم دوش آشنا شدیم. علم دوش باید از فروشگاهی معتبر به صورت حضوری یا آنلاین خریداری شود. وبسایت صنف ما، بهترین وبسایت شناخته شده در حوزه شیرآلات، علم دوش، اکسسوری حمام و غیره است که امکان مقایسه آن‌ها را به صورت یک جا فراهم آورده است.

    در صنف ما مجموعه‌ای از بهترین فروشندگان و تولیدکنندگان گرد هم آمده‌اند تا بتوانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده، با مطالعه ویژگی‌ها و امکانات و همچنین مقایسه قیمت‌ها جنس مورد نظر خود را یافته و با خیالی آسوده خریداری نمایید. صنف ما یک وبسایت‌ بسیار معتبر و معروف است که امکان خرید بی دردسر و بدون واسطه را فراهم آورده است و در کنار آن با مطالعه مقالات وبلاگ می‌توانید آگاهی خود را بالا ببرید.

    سوالات متداول

    • آیا وبسایت صنف ما معتبر است؟

    بله، فروشندگان و تولیدکنندگان بسیاری هستند که در وبسایت صنف ما عضو بوده تا بتوانند در بهترین فضا خود را به دیگران معرفی کرده و محصولات را به فروش برسانند.

    • راه‌های تماس با صنف ما چیست؟

    شماره تماس: 09120289616

    ایمیل: info@senfemairan.com

     

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید