صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
20 مورد از تجهیزات سرویس بهداشتی که ضروری هستند!!

20 مورد از تجهیزات سرویس بهداشتی که ضروری هستند!!

سرویس بهداشتی یک فضای کاربردی است. این مکان شامل حمام و توالت و دستشویی است که روز خود را از آنجا شروع می‌کنید. چه در حال طراحی یک سرویس بهداشتی جدید یا بازسازی آن هستید، انتخاب تجهیزات ضروری مناسب برای ایجاد یک فضای راحت، شیک و کاربردی بسیار مهم است. در این مقاله ۲۰ مورد ضروری از تجهیزات سرویس بهداشتی ضروری را معرفی و بررسی می‌کنیم.

توالت

توالت وسیله‌ای ضروری برای بهداشت شخصی است. هنگام انتخاب توالت، طراحی، مکانیسم شستشو و ویژگی‌های مربوط به صرفه‌جویی در مصرف آب را در نظر بگیرید. توالت‌های ایرانی و فرنگی در سبک‌های مختلفی از جمله مدل‌ها و طرح‌های یک تکه و شیک عرضه می‌شوند. برای صرفه‌جویی در فضا، می‌توانید توالت دیواری را انتخاب کنید که بر روی دیوار نصب می‌شود.

آینه | 20 مورد از تجهیزات سرویس بهداشتی که ضروری هستند!!

سینک دستشویی

سینک به عنوان یکی از تجهیزات ضروری سرویس بهداشتی شناخته می‌شود. از این وسیله برای شستن دست، شستشوی صورت و سایر کارهای روزانه استفاده می‌شود. سینک‌ها در انواع مختلفی از جمله سینک‌های پایه کلاسیک گرفته تا مدل‌های مدرن دیواری موجود هستند.

سینک دستشویی | 20 مورد از تجهیزات سرویس بهداشتی که ضروری هستند!!

وان حمام

برای داشتن لحظاتی پر از آرامش و لذت، وان حمام یکی از تجهیزات سرویس بهداشتی است. اگر فضای حمام بزرگ است، می‌توانید از وان در سایزهای متفاوت استفاده کنید. در فضاهای کوچک‌تر از وان‌های کم حجم‌تر و یک نفره استفاده می‌شود.

وان حمام | 20 مورد از تجهیزات سرویس بهداشتی که ضروری هستند!!

دوش حمام

دوش حمام شامل علم دوش است که قسمتی از شیرآلات به حساب می‌آید. کیفیت و ظاهردوش حمام بسیار مهم است که زمان خرید باید به آن توجه ویژه شود. جنس لوله علم باید استیل ضد زنگ باشد تا رطوبت و حرارت آب باعث خرابی و پوسیدگی آن نگردد. همچنین شلنگ دوش باید طول مناسب و استاندارد داشته باشد. برخی از این شلنگ‌ها حالت کشسانی و فنری دارند و برای سردوش دستی و تلفنی به راحتی قابلیت استفاده را دارند.

مطالعه بیشتر :  وال هنگ چیست؟ مزایا و معایب توالت وال هنگ و انواع

دوش حمام

نگهدارنده دستمال توالت

یکی از تجهیزات سرویس بهداشتی نگهدارنده دستمال توالت است. می‌توانید سرویس خود را با یک نگهدارنده دستمال توالت قابل اعتماد سازماندهی و از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر نگه دارید. برای داشتن ظاهری براق و بدون درز، از بین گزینه های نصب شده روی دیوار، نگهدارنده های مستقل یا واحدهای فرورفته انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که در نزدیکی توالت برای دسترسی آسان قرار دارد.

نگهدارنده دستمال توالت | 20 مورد از تجهیزات سرویس بهداشتی که ضروری هستند!!

نگهدارنده حوله‌

داشتن فضای مشخص برای آویزان کردن حوله‌ها برای حفظ سرویس بهداشتی مرتب و منظم ضروری است. قفسه‌های حوله در سبک‌های مختلفی از جمله میله‌های دیواری، قلاب‌ها و نرده‌های حوله‌ای گرم می‌شوند. قفسه‌های حوله‌ای گرم شده نه تنها حوله‌های شما را گرم و خشک نگه می‌دارند، بلکه حس لوکسی را به حمام می‌بخشند.

نگهدارنده حوله‌ | 20 مورد از تجهیزات سرویس بهداشتی که ضروری هستند!!

آینه

یکی از تجهیزات سرویس بهداشتی آینه است. هیچ سرویس بهداشتی بدون آینه کامل نمی‌شود. آینه‌ها برای اهداف کاربردی و تزئینی استفاده می‌شوند. آینه‌ها نور را منعکس کرده و فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

آینه | 20 مورد از تجهیزات سرویس بهداشتی که ضروری هستند!!

جا مسواکی

یکی دیگر از موارد و تجهیزات سرویس بهداشتی جا مسواکی است. مسواک‌ها و لوازم ضروری بهداشت دندان خود را در جا مسواکی منظم و بهداشتی نگه دارید. اما مدل‌های متفاوتی وجود دارد و می‌توانید از گزینه‌های رو میزی، دیواری یا کیسه‌های چند منظوره که می‌توانند خمیر دندان و سایر محصولات مراقبت از دهان را در خود نگه دارند، انتخاب کنید.

جا مسواکی | 20 مورد از تجهیزات سرویس بهداشتی که ضروری هستند!!

نگهدارنده صابون و پمپ مایع دستشویی

یک قسمت بسیار مهم از تجهیزات سرویس بهداشتی نگهدارنده صابون و پمپ مایع دستشویی است. ظروف نگهدارنده صابون تزئینی به دکوراسیون سرویس بهداشتی شما زیبایی می‌بخشند. پمپ‌های مایع دستشویی هم اندازه‌ها و شکل‌های متفاوتی دارند و باعث زیبایی محل می‌شود.

مطالعه بیشتر :  راهنمای اینترنتی خرید شیرآلات حمام و دستشویی

برس و نگهدارنده برس

وجود سطل زباله و برس یا همان فرچه هم که دیگر معلوم است که جزو تجهیزات سرویس بهداشتی است. شکل و طرح و رنگ آن هم متنوع و حتی ست با دیگر وسایل و تجهیزات موجود است.

پایه رول دستمال کاغذی

پایه رول دستمال کاغذی، یکی از وسایل تزئینی است که می‌تواند به سرویس بهداشتی اضافه شود. این پایه رول‌ها در طرح های مختلف برای تکمیل تم سرویس بهداشتی شما ارائه می‌شوند.

شلف سرویس بهداشتی

برای نظم دادن و حتی استفاده از برخی اکسسوری‌های تزیینی خصوصا در فضاهای کوچک بهترین گزینه ممکن است. با توجه به شرایط فضا می‌توان در رنگ و اندازه و جنس‌های متفاوت آن را تهیه کرد.

قفسه دارو

اطمینان حاصل کنید که داروها و لوازم بهداشتی در جای مطمئنی قرار دارند و به راحتی قابل دسترس هستند. کابینت‌های پزشکی در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف، از جمله گزینه‌های آینه‌دار که اهداف دوگانه دارند در دسترس هستند.

سیستم تهویه

داشتن سیستم تهویه مناسب یکی از تجهیزات ضروری سرویس بهداشتی است. تهویه مناسب برای جلوگیری از رطوبت اضافی و رشد کپک در حمام ضروری است. یک سیستم تهویه مناسب و سالم گردش هوا را بهبود می‌بخشد و محیط را تازه و خشک نگه می‌دارد.

فلاش تانک

فلاش تانک یکی دیگر از تجهیزات سرویس بهداشتی است. بهترین نوع این تجهیزات آن است که هنگام آبگیری صدای زیاد تولید نمی‌کند و این در صورتی است که مکانیزم و آسانسور فلاش تانک با کیفیت باشد.

شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی از وسایل مهم هر سرویس بهداشتی است. استفاده از شیرآلات باکیفیت و زیبا شکوه سرویس بهداشتی را چند برابر می‌کند. اولین نکته‌ای که باید هنگام خرید به خاطر داشته باشیم آن است که بهترین جنس برای این محصول آلیاژ برنج است.

مطالعه بیشتر :  مصرف انرژی سردوش حمام برقی چقدر است؟

کاشی و سرامیک

یک انتخاب ایده‌آل این است که برای کف سرویس بهداشتی سرامیک‌های بافت‌دار و برای دیوارها سرامیک‌های صیقلی را انتخاب نماییم تا زیبایی و نظافت را هم زمان با هم داشته باشیم.

باکس وسایل

شامپو، نرم‌کننده، شامپو شستشوی بدن و سایر لوازم ضروری حمام خود را در یک باکس وسایل مرتب کنید. برای مرتب نگه داشتن این قسمت از حمام خود بین جعبه‌های آویزان، قفسه‌های گوشه‌ای یا طاقچه‌های داخلی انتخاب کنید.

روکش صندلی توالت فرنگی

روکش صندلی توالت فرنگی از تجهیزات سرویس بهداشتی است که راحتی و بهداشت را به توالت خود اضافه کنید. این روکش‌ها اغلب قابل شستشو هستند و آسان نصب می‌شوند.

کلام آخر

طراحی یک سرویس بهداشتی شیک و زیبا مستلزم توجه دقیق به تجهیزات است که سبک، عملکرد و ترجیحات شخصی را شامل می‌شود. از وسایل و تجهیزات سرویس بهداشتی پایه مانند توالت، سینک، وان و دوش گرفته تا اقلام کوچک‌تر اما به همان اندازه حیاتی مانند آینه، قفسه حوله و دستگاه پخش صابون، هر عنصر به فضای کلی و عملکرد سرویس کمک می‌کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید