صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
راهنمای اینترنتی خرید شیرآلات حمام و دستشویی

راهنمای اینترنتی خرید شیرآلات حمام و دستشویی

چطور می توانیم شیرآلات باکیفیت را تشخیص بدهیم؟ برای خیلی از افراد خرید کالاهای روزمره خیلی ساده تر است چون امکان جبران اشتباه و تغییر انتخاب پس از مصرف کالا را هم دارد. اما زمانی که نوبت به خرید شیرآلات با کیفیت می رسد که جنبه های مختلفی مانند: فنی، کاربردی و زیبایی در آن تاثیرگذار است، تصمیم گیری تا حدی تخصصی تر و سخت تر می شود. تنوع در سبک ها، مواد اولیه و آبکاری ها در کنار تنوع قیمتی تا حدودی گیج کننده است. از جهتی شیرآلات اهرمی جز وسایلی است که یکبار برای مدت طولانی خریداری و استفاده می شود و در نتیجه بهتر است از خرید خود کاملا راضی باشیم.

برای مشاوره خرید انواع شیرآلات و دوش حمام لاکچری و با کیفیت کلیک کنید.

خرید شیرآلات حمام و دستشویی

زیبایی ظاهری و طراحی خاص شیرآلات با کیفیت

همیشه دکوراسیون خانه شما نشان دهنده سبک خاص زندگی شماست. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید از مدل های متداول موجود در بازار فاصله بگیرید بهتر است قبل از خرید به اندازه کافی در حوزه مدل های مختلف شیرآلات لوکس، باکیفیت و خاص تحقیق کرده باشید.

برای اطمینان از کیفیت آبکاری و ضخامت مناسب لایه نیکل و کروم شیرآلات باکیفیت بالا، می توانید تست هایی مانند سالت اسپری و کراس کات را روی شیرآلات مورد نظر خود انجام دهید. تا جایی که امکان دارد مطمین شوید که شیرآلات مورد نظر شما تمام این تست ها را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند.

یکی از مواردی که راحت تر به چشم می آید، کیفیت بالای پرداخت شیرآلات می باشد. اگر در نور مناسب به سطح شیرآلات نگاه کنید نباید روی آن موجی دیده شود. اگر دیده شد در پرداخت شیرآلات از دقت کافی استفاده نشده است.

مطالعه بیشتر :  فواید فوق العاده دوش آب سرد و گرم

مصرف بهینه آب بدون افت فشار آب

با توجه به شرایط موجود و بحران کمبود آب در کشور ایران، شیرآلات با کیفیت و کم مصرف می توانند اهمیت زیادی در حفظ منابع داشته باشند. مهم ترین عامل کاهش مصرف آب در شیرآلات، پرلاتور آن ها می باشد که می تواند حتی تا 90% هم باعث صرفه جویی شود. علاوه بر صرفه جویی، با بوجود آوردن فشار مناسب و پاشش آب در سطوح وسیع تر، سرشیر کاهنده مصرف آب راحتی و لذت شستشو را افزایش می دهد..

میزان دوام شیرآلات استاندارد

مدل جدید شیرآلات اهرمی استاندارد، با کارتریج های سرامیکی مشکلات آب بندی را حتی در بلند مدت حدودا به صفر رسانده اند. اگر می خواهید از چکه نکردن شیرآلات خود اطمینان حاصل کنید، شیرآلاتی با کارتریج سرامیکی تهیه فرمایید. بقیه شیرآلات هم معمولاً تا چند سال چکه نمی کنند اما دوامشان با دوام کارتریج های سرامیکی اصلا قابل مقایسه نیست.

راهنمای اینترنتی خرید شیرآلات حمام و دستشویی

خرید شیرآلات توکار یا روکار

شیرآلات بهداشتی و یا ساختمانی از نظر محل نصب به مدل های شیرآلات روکار و شیرآلات توکار دسته بندی می شوند. شیرآلات روکار نوعی رایج از شیرآلات است که بر روی دیوار و یا سینک روشویی و ظرفشویی نصب می شود و بدنه و سایر اجزای آن به صورت کاملا در دسترس و در دید است.

شیرآلات توکار از مدل های مدرن شیرآلات ساختمانی هستند که بخش اصلی آن، یعنی پنل که کارتریج و ساز و کار کنترل جریان آب در آن وجود دارد، در داخل دیوار نصب می شود و بخش در دسترس آن فقط اهرم کنترل آب و تنظیم دمای آب است. شیرآلات توکار زیبا و مینیمال هستند امّا قیمت بسیار بالاتری هم دارند و دردسر و هزینه نصب و تعمیر احتمالی آن ها هم بیشتر است.

مطالعه بیشتر :  0 تا 100 راهنمای خرید دوش حمام

گارانتی و خدمات پس از فروش برای شیرآلات استاندارد

ضمانت و خدمات پس از فروش هم یکی دیگر از موضوعاتی است که در زمان خرید شیرآلات استاندارد باید به آن توجه کنید. حتی شیرآلات ارزان قیمت استاندارد و با کیفیت مورد نظر شما در زمان خرید باید یک گارانتی امضا شده و با تاریخ معتبر داشته باشند. بهتر است در مورد مدت خدمات وارانتی که مربوط به تامین قطعات بعد از اتمام مدت گارانتی می باشد هم اطمینان حاصل کنید.

شناخت انواع شیرآلات و کاربردشان

با پیشرفت های بسیار زیاد تکنولوژی، مدل های شیرآلات اهرمی، کلاسیک، چشمی، پدالی، هوشمند، دیجیتال و… تولید و ارائه می شوند. علاوه بر این از نظر محل نصب هم مدل های شیرآلات توکار و روکار در بازار موجود هستند. البته شیرآلات شاوری، شیرآلات 2 منظوره، فنری، و پایه بلند و… هم انتخاب شیرآلات مناسب را کمی پیچیده تر می کنند.

قیمت انواع شیرآلات، کاربرد آن ها، معایب و مزایای مدل های مختلف شیرآلات متفاوت است. مثلاً شیر ظرفشویی فنری بلند ترین علم را در میان انواع شیرهای ظرفشویی دارد، امّا شیر ظرفشویی شاوری می تواند به واسطه شلنگ بلندی که دارد کل سینک را پوشش دهد. قبل از خرید شیرآلات حتماً در مورد کاربرد مورد نظر خودتان تصمیم گیری کنید تا بتوانید مناسب ترین شیرآلات را خریداری کنید.

راهنمای اینترنتی خرید شیرآلات حمام و دستشویی

خرید شیرآلات با کیفیت در بلند مدت بسیار به نفع اقتصاد خانواده می باشد. توصیه می کنیم در زمان خرید انواع شیرآلات روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر ظرفشویی، اگر ست شیرآلات بود و اگر شیرآلات تک بود، استاندارد بودن آن را در نظر بگیرید. با توجه به نکات گفته شده در این راهنمای خرید شیرآلات، پیشنهاد می کنیم از شیرآلات اهرمی که آبکاری مناسبی هم دارند و در مصرف آب صرفه جویی می کنند، استفاده کنید. این نکته را فراموش نکنید که شیرآلات استاندارد و باکیفیت، گارانتی معتبری هم نیاز دارند.

مطالعه بیشتر :  نانو راهی برای تمیزی لوازم استیل

شما می توانید برای آشنایی با تولید کنندگان و فروشندگان جدیدترین مدل های شیرآلات در سراسر کشور، به وب سایت صنف ما به آدرس https://senfemairan.com/ مراجعه کنید. در این وب سایت، مجموعه ای از بهترین تولید کنندگان و فروشندگان شیرآلات در تمام شهرها و استان های کشور معرفی شده اند تا بتوانید از این طریق خرید بهتر و راحتتری داشته باشید.

  • افزودن به علاقه‌مندی 966 بازدید تماس بگیرید

    PVD زرسیم (مجتبی سیمرغ)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1046 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 774 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1284 بازدید تماس بگیرید

    انواع درب توالت فرنگی

    10 ماه قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 866 بازدید تماس بگیرید

    باربد (صداقت)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 847 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 849 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 808 بازدید تماس بگیرید
  • شما می توانید برای خرید عمده انواع شیرآلات، علم دوش استیل، دوش حمام، سردوش حمام، علم دوش حمام، فروشنده تجهیزات حمام از تولید کنندگان و پخش کنندگان بدون واسطه، و به طور مستقیم از طریق سایت صنف ما ارتباط برقرار کنید.

    راه‌های ارتباطی عبارتند از:

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید