صنف ما | Senfema

بهترین مدل و خرید علم دوش معمولی

وبلاگ , دوش

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ 1032 بازدید
صنف ما | Senfema
بهترین مدل و خرید علم دوش‌های معمولی

بهترین مدل و خرید علم دوش معمولی

حمام کردن یکی از لذت بخش‌ترین کارهایی است که هر فردی در طول زندگی خود به دفعات مختلف آن را تجربه می‌کند. دوش معمولی همانند دوش‌های لاکچری و گران قیمت کار راه انداز است که فرد احساس تمیزی کرده و می‌تواند از آن لذت ببرد. در ادامه بیشتر با انواع مدل‌های دوش معمولی آشنا خواهیم شد.

ارتباط با ما در واتساپ

دوش معمولی

به طور کلی دوش معمولی در اصل ساده‌ترین شکل دوش است که ظاهر و کارکردی ساده دارد. مدل دوش معمولی شامل یک میله و سری است که نوع امروزی آن دو سری دارد که یکی از آن‌ها ثابت ودیگری قابل جا به جایی است. علم دوش‌های معمولی موجود در بازار همچنان پر فروش هستند و به دلیل اینکه ظاهری ساده دارند نسبتا به علم دوش‌های لاکچری ارزان‌تر هستند از این رو خرید آن‌ها اقتصادی بوده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

انواع علم دوش معمولی

بهترین مدل و خرید علم دوش معمولی

علم دوش‌ها از نظر ظاهری و کاربرد شکل‌های مختلفی پیدا کرده‌اند که مدل دوش‌های معمولی ممکن است به یکی از شکل‌های زیر باشند:

تک کاره ثابت

طراحی دوش معمولی تک کاره ثابت بسیار ساده است طوریکه به راحتی  با پیچ به دیوار یا سقف متصل می‌شود. علم دوش تک کاره ثابت در جای خود به صورت همیشگی باقی می‌ماند و تکان نمی‌خورد. این نوع علم دوش در طرح‌ها و متریال‌های مختلف ساخته می‌شود که در مقایسه با مدل‌های دیگر ارزان‌تر است.

تک کاره متحرک

در دوش معمولی مدل تک کاره متحرک سر دوش را در جهت دلخواه قابل حرکت است در نتیجه به راحتی می‌توان با چرخاندن آن تمام قسمت‌های بدن را شست.

دوش دوکاره

فناوری به کار رفته در دوش دو کاره ترکیبی از فناوری ثابت و متحرک است که نسبت به سایر مدل‌های دوش و علم دوش قیمت بالاتری دارد.

بهترین مدل و خرید علم دوش‌های معمولی

بیشتر بدانید : 0 تا 100 هر آنچه در زمان اجرای دوش توکار باید بدانید

جنس دوش معمولی

در ساخت دوش معمولی در قسمت بیرونی و درونی از متریال‌های مختلفی استفاده شده است. در هر ناحیه‌ای از ایران آب و هوا با ناحیه دیگر متفاوت است به همین دلیل بهتر است از جنس‌های مختلفی برای دوش استفاده کرد. از سویی دیگر متریال‌های مختلف ظاهر دوش و علم دوش را شکل داده از این رو برحسب سلیقه نیز می‌توان مدل و رنگ دلخواه را انتخاب کرد. خوشبختانه دوش معمولی از نظر جنس متنوع بوده که مواد به کار رفته در ساخت آن می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

مطالعه بیشتر :  مقایسه تخصصی بین دوش توکار و دوش روكار

برنج

آلیاژ برنج در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد به همین دلیل یکی از پرمصرف‌ترین مواد در صنعت شیرآلات است. حتی اگر دوش معمولی مدل بسیار ساده‌ای داشته باشد به دلیل استفاده از آلیاژ برنج، با دوام بوده به همین علت نسبت به سایر متریال‌ها گران قیمت‌تر است؛ به واقع عمری محسوب می‌شود.

آلومینیوم

آلومینیوم در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد به همین دلیل برخی از تولید کنندگان ترجیح می‌دهند از آلومینیوم در ساخت علم دوش‌های معمولی استفاده کنند. نقطه ضعف دوش معمولی وزن آن است زیرا در اثر سنگینی می‌تواند کج شود که از فرم اولیه خود خارج خواهد شد.

استیل

استیل فولاد ضدزنگ است و به دلیل وجود مولیبدن در آلیاژ استیل در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است. ظاهر براق و ضد خش استیل باعث شده است که از آن در ساخت انواع مدل دوش معمولی استفاده شود.

پلاستیک

نوع دیگری از علم دوش‌ها موجود هستند که از پلاستیک در ساخت آن‌ها استفاده شده است. نوع پلاستیکی حس نوستالژیک ایجاد کرده و در ساخت یک دوش کاملا معمولی استفاده می‌شود که قیمتی بسیار پایین دارد.

بهترین مدل و خرید علم دوش‌های معمولی

اندازه دوش معمولی

متراژ حمام افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است از این رو برای حمام‌هایی با متراژ کم از دوش معمولی با سایز کوچک استفاده می‌شود در حالیکه برای حمام‌های بزرگ‌تر می‌تواند سایزهای بزرگتر دوش را انتخاب کرد. در اصل بسته به مدل دوش انتخابی باید فضای مناسبی داشته باشید. به همین دلیل است که برخی از مدل‌های دوش سقفی و توکار بوده و برخی دیگر به صورت دیواری نصب می‌شوند.

بهترین مدل و خرید علم دوش‌های معمولی

کیفیت دوش معمولی

دوش معمولی برخلاف نام خود می‌تواند کیفیتی فوق‌العاده عالی داشته باشد. کیفیت علم دوش‌های معمولی حمام به برند، کشور سازنده و تکنولوژی استفاده شده در آن بستگی دارد. اگر خواهان استفاده از دوش برای سالیان طولانی هستید توصیه می‌شود سراغ برندهای نا آشنا و متفرقه نروید زیرا این محصولات دارای طول عمر کوتاهی بوده و به آن‌ها گارانتی تعلق نمی‌گیرد.

از کجا دوش معمولی بخریم؟

 

خرید دوش معمولی می‌تواند به صورت حضوری یا اینترنتی انجام شود. در فروشگاه‌های مختلف می‌توان انواع مدل دوش معمولی را یافت که از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. بالا بودن قیمت همیشه دلیل بر خوب بودن کالا نیست بلکه به دلیل حضور واسطه به قیمت آن افزوده شده است.

مطالعه بیشتر :  ارتفاع مناسب نصب شیرآلات حمام چقدر است؟

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان  ، شیرآلات گروهه ، شیرآلات فونیکس ، کارتریج شیر اهرمی ،  شیرآلات فیلتردار ، شلنگ و شلنگ توالت،  توالت فرنگی و درب توالت فرنگی، انواع علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، علم دوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام  به صورت مستقیم و بدون واسطه با ما در سایت صنف ما همراه باشید.

 

  • افزودن به علاقه‌مندی 1185 بازدیدتماس بگیرید

    PVD زرسیم (مجتبی سیمرغ)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1262 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 953 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1551 بازدیدتماس بگیرید

    انواع درب توالت فرنگی

    1 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1040 بازدیدتماس بگیرید

    باربد (صداقت)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1056 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1048 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 990 بازدیدتماس بگیرید
  •  

    صنف ما وبسایت معتبری است که مجموعه‌ای از فروشندگان و تولیدکنندگان گرد هم آمده‌اند تا محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسانند در اصل خریدار به طور مستقیم با تولید کننده یا فروشنده در ارتباط است.

    با مشاهده اطلاعات مربوطه از فروشنده مورد نظر دوش معمولی با کیفیت خود را به بهترین قیمت تهیه کنید و با نصب آن در حمام از زیبایی به وجود آمده لذت ببرید تا یک حمام ایده‌آل را با علم دوش جدید تجربه کنید.

    راه‌های ارتباطی عبارتند از:

    تبلیغات
    تبلیغات

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید