صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
توالت ایرانی طبی

توالت ایرانی طبی چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از مشکلاتی که توالت ایرانی معمولی داشته ایجاد فشار به زانو و مفاصل است. توالت ایرانی طبی در کنار طراحی بی‌نظیر این مشکل را برطرف کرده است به‌طوری‌که حداقل فشار به مفاصل وارد می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بیشتر توالت طبی ایرانی بپردازیم برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

توالت ایرانی طبی و ویژگی‌های آن

توالت طبی ایرانی نوع جدیدی از سرویس بهداشتی در کشور می‌باشد که دارای طراحی ارگونومیک و مهندسی بوده به‌طوری‌که در محل قرار گرفتن پاها، وزن بدن را به سمت جلو می‌اندازد. این ویژگی سبب می‌شود که در هنگام نشستن بر روی توالت ایرانی فشار کمتری به ستون فقرات، زانو و مچ‌ها وارد شود. از این رو بدن در این وضعیت در حالت آسوده‌تری بوده و در نهایت فشار کمتری را احساس خواهید کرد.

همچنین این ویژگی‌ها سبب می‌شود که در طولانی مدت از عوارضی مانند کمردرد و پادرد در افراد جلوگیری کند و مشکل نشستن را بری افرادی که دچار مشکلات زانو، پا و کمر شده‌اند را ساده‌تر کنند. توالت طبی ایرانی دارای شیب مناسب بوده و در محل قرار گرفتن پاها، بدن در وضعیت مناسب‌تری قرار می‌گیرد.

توالت ایرانی طبی

انواع توالت ایرانی طبی

در مجموع یک نوع توالت طبی در بازار وجود دارد که کارخانه‌های متعدد اقدام به تولید آن کرده‌اند. دلیل نام‌گذاری توالت‌های طبی به دلیل برند و کارخانه تولیدکننده می‌باشد. در صورتی که قصد خرید هر کدام از انواع توالت ایرانی طبی را دارید می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

مقایسه توالت طبی ایرانی و معمولی

توالت طبی ایرانی تمامی ویژگی و فواید سایر توالت‌ها را دارد اما در طراحی با توجه به شیبی که در آن رعایت شده است در بالاترین سطح سازگاری با بدن انسان طراحی شده است و این امر سبب می‌شود که فشار کمتری به اجزای بدن وارد شود. در این توالت‌ها شیبی ملایم در نظر گرفته شده است به طوری که وزن فرد به جلو انداخته می‌شود و همین امر سبب می‌شود که حالت فشار از ستون فقرات و پاها برداشته می‌شود.

همچنین این نوع از توالت‌ها بهداشتی هستند و بدن کمترین تماس را با محیط توالت دارد. همچنین نشستن و بر خواستن بر روی آن راحت است زیرا فشار کمتری بر روی کمر و زانوها وارد می‌شود و شما به‌راحتی می‌توانید بنشینید و بلند شوید.

مطالعه بیشتر :  اصلی ترین مزیت و معایب استفاده از شیرآلات توکار دوش حمام چیست؟

توالت فرنگی بهتر است یا توالت طبی ایرانی؟

هر چند در این جا امکان تشریح کامل فواید توالت فرنگی نیست اما اگر معیار انتخاب بین توالت فرنگی و ایرانی باشد توالت فرنگی بهتر است. البته برای توالت فرنگی علاوه بر مشکلات بهداشتی و تماس بدن با سطح مشکل ایجاد مشکلات گوارشی نیز شمرده‌اند که امروزه با تولید توالت فرنگی طبی حل شده است. شما می‌توانید هر یک از مدل‌های توالت طبی ایرانی را در سایت ما قسمت محصولات جستجو کنید و آن را به سبد خردی خود اضافه کنید. ما در بسته بندی مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌کنیم.

 

مزایای توالت ایرانی طبی

مزایای توالت ایرانی طبی را می‌توان به صورت زیر شمرد:

  1. نحوه نشستن و برخاستن بر روی توالت ایرانی طبی آسان استن

طراحی توالت ایرانی به صورتی است که به نشستن و برخاستن راحت‌تر کمک می‌کند و کمترین فشار را به استخوان‌ها وارد می‌کند

2. تسهیل در دفع و تخلیه

توالت طبی سبب دفع و تخلیه سریع و راحت و کامل روده و کلیه می‌شود. باتوجه‌به فیزیولوژی و ساختار دستگاه گوارش این نوع توالت زمینی بهترین است.

3. بهداشتی است

یکی از مزایایی که برای این نوع توالت شمرده می‌شود بهداشتی بودن آن است. توالت زمینی طبی کمترین تماس را با محیط توالت دارد و رعایت بهداشت در سطح بالایی قرار دارد. از این رو از انتقال بیماری‌های دوستی جلوگیری می‌شود.

4. فشارهای وارده بر بدن را کاهش می‌دهد.

توالت ایرانی طبی به دلیل اینکه تغییراتی در شیب نشستن ایجاد می‌کند فشار را بر روی کمر و زانو و پا کاهش می‌دهد و در نتیجه گزینه مناسبی شمرده می‌شود.

نکات مورد توجه در خرید توالت ایرانی طبی

در خرید توالت ایرانی طبی توجه به نکات زیر دارای اهمیت است:

شفافیت لعاب

لعاب بر روی محصولات چینی زیبایی آنها را دو چندان می‌کند. با توجه به اینکه توالت ایرانی احتمالاً یک عمر ده تا بیست‌ساله دارند توجه کنید که توالتی که انتخاب می‌کنید دارای شفافیت بالایی باشد تا ماندگاری خود را در این فاصله زمانی حفظ کند.

سطح صاف و صیقلی

برای دسترسی به سطح صاف و صیقلی از برندهای معتبر توالت را تهیه کنید. زیرا این محصولات دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می‌باشند.

مطالعه بیشتر :  0 تا 100 راهنمای خرید دوش حمام

– اندازه

توالت طبی در اندازه استاندار د تولید شده است. این محصول بهداشتی باید کاملاً متقارن باشد و در صورتی که تاب داشته باشد ممکن است در اجرا مشکلاتی را فراهم کند.

بسته بندی مناسب

با توجه به اینکه این محصول بسیار شکننده است بنابراین باید دارای بسته بندی مناسب باشد تا در هنگام حمل و نقل کمترین آسیب را ببیند.

قیمت مناسب

توجه داشته باشید که محدوده قیمت توالت طبی را با یک جستجوی ساده به دست آورید و از آنهایی که بسیار پایین‌تر از نرخ بازار می‌فروشند اجتناب کنید. زیرا ممکن است ضایعات کارخانه و یا توالت طبی‌هایی که دارای مشکل هستند را تهیه کنید.

 

قیمت توالت ایرانی طبی

قیمت توالت ایرانی طبی با توجه به برند، شفافیت و لعاب و استانداردها دارای قیمت متفاوتی است. همچنین نوسانات کلان اقتصادی بر قیمت آن تأثیرگذار است. در صورتی که قصد دارید آن را تهیه کنید می‌توانید در فهرست محصولات سایت این محصول را ببینید و اقدام به خرید آن کنید.

ما در این مقاله به معرفی کامل توالت ایرانی طبی پرداختیم. شما می‌توانید بر روی هر یک از توالت طبی ایرانی موجود در سایت کلیک کنید و اطلاعات کامل‌تر از آنها را دریافت کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در سایت معرفی شده است با مجموعه ما تماس بگیرید.

شما می توانید برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان، و نیز انواع  توالت فرنگی و درب توالت فرنگی بدون واسطه از طریق سایت صنف ما با تولید کننده و پخش کننده در ارتباط باشید.

تبلیغات
تبلیغات

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید