صنف ما | Senfema

شیر شاوری تصفیه دار چیست؟

وبلاگ

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 490 بازدید
صنف ما | Senfema
شیر شاوری تصفیه دار

شیر شاوری تصفیه دار چیست؟

یکی از نوآوری‌هایی که در سال‌های اخیر در حوزه شیرآلات اتفاق افتاده، تولید شیر شاوری تصفیه دار می‌باشد. این شیرآلات علاوه بر اینکه فرآیند شست و شو را آسان می‌کنند موجب کاهش مصرف آب و دسترسی آسان به آب تصفیه شده می‌شوند. شیر شاوری تصفیه دار در طراحی، کاربرد و ویژگی‌های ظاهری شبیه به سایر شیرآلات می‌باشد و تنها تفاوت آن تصفیه‌دار بودن آن است. در ادامه مطلب با این نوع شیرآلات، ویژگی‌ها و مزایای آن بیشتر آشنا می‌شویم.

شیر شاوری تصفیه دار

در سال‌های اخیر با پایین آمدن کیفیت آب شرب مصرفی اغلب خانواده‌ها به استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی روی آورده‌اند تا با بکارگیری از آنها به آب پاک و بدون ناخالصی دسترسی پیدا کنند. این دستگاه‌ها هر چند فواید بسیاری دارند اما باعث اشغال قسمتی از فضای سینک می‌شود و گاهی اوقات مغزی و تجهیزات آن به سختی قابل دسترس است و در نتیجه سبب می‌شود که افراد اقدام به تعویض آن کنند. یک راه حل جایگزین و به صرفه برای دستگاه‌های تصفیه استفاده از شیر شاوری تصفیه‌دار می‌باشد. شیر شاوری تصفیه‌دار دارای طراحی منحصر به فردی بوده و با توجه به اینکه دستگاه تصفیه آب مستقیما به شیر وصل است دیگر نیازی به خرید دستگاه تصفیه جداگانه نیست.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: توالت ایرانی درپوش دار

  • افزودن به علاقه‌مندی 1182 بازدیدتماس بگیرید

    PVD زرسیم (مجتبی سیمرغ)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1260 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 950 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1548 بازدیدتماس بگیرید

    انواع درب توالت فرنگی

    1 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1037 بازدیدتماس بگیرید

    باربد (صداقت)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1055 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1047 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 988 بازدیدتماس بگیرید
  • شیر شاوری تصفیه دار

    ویژگی‌های شیر شاوری تصفیه دار

    شیر شاوری تصفیه‌دار دارای سه ورودی آب است که یکی برای آب سرد، یکی آب گرم و یکی برای آی تصفیه شده در نظر گرفته می‌شود.

    این شیر دارای دو علم می‌باشد که یکی علم آب سرد و گرم و دیگری علم آب تصفیه شده است. علم آب تصفیه شده بسیار کوچک است. همچنین با توجه به اهرم باز و بسته‌ای که در شیر تعبیه شده می‌توانید به آب تصفیه شده دسترسی پیدا کنید.

    مطالعه بیشتر :  8 مدل از برترین دوش های حمام

    بعضی از شیرهای شاوری تصفیه‌دار دارای علم متحرک می‌باشند‌که با استفاده از آنها براحتی می‌توانید محدوده مورد نظر را شست و شو دهید.

    جنس بدنه شیر شاوری تصفیه‌دار عموما استیل و برنج می‌باشد و به رنگ‌های استیل و طلایی در بازار موجود است.

    این شیرآلات یک محصول شیک و زیبا می‌باشند که چهره‌ای لوکس و زیبا به محیط می‌بخشند. پوشش بدنه شیرآلات تصفیه‌دار شاوری در برابر خراشیدگی، خوردگی، سائیدگی، تجمع آلودگی و لکه‌دار شدن مقاوم است و باعث می‌شود که با خیال راحت از این محصول استفاده کنید. اگر قصد خرید شیر شاوری تصفیه‌دار را دارید می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

    شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: روشویی توکار

     

    شیر شاوری تصفیه‌دار شلنگی

    شیر شاوری تصفیه‌دار یا شیر شلنگدار، نمونه‌ای نسبتاً جدید از شیرآلات است که به واسطه مکانیزم خاص خود، دارای دامنه حرکت بسیار وسیعی است. در این نوع شیرآلات، بخش آبریز که خروجی آب است، متحرک است و از طریق یک شلنگ بلند از جای خود خارج می‌شود. پس از استفاده، شلنگ شاوری به واسطه نیروی کششی که وزنه شاوری به آن وارد می‌کند، به حالت اولیه خود بازمی‌گردد. وزنه شاوری در انتهای دیگر شلنگ شاوری، که معمولاً زیر سینک قابل مشاهده است، نصب می‌شود و با وارد کردن وزن خود و کشیدن شلنگ، به راحتی بازگشت شلنگ شاوری به حالت اولیه را تسهیل می‌کند.

    به طور خلاصه، شیر شاوری تصفیه‌دار یا شیر شلنگدار نوعی شیرآلات است که به واسطه طراحی خاص خود، دارای دامنه حرکت بسیار وسیعی است. بخش آبریز آن متحرک است و با استفاده از شلنگ بلند، از جای خود خارج شده و با کمک نیروی کششی ایجاد شده توسط وزنه شاوری، به حالت اولیه خود بازمی‌گردد. این نوع شیرآلات، با قابلیت چرخش 360 درجه، تمام نقاط سینک را پوشش می‌دهد .

    مزایا استفاده از شیر شاوری تصفیه دار

    استفاده از شیر شاوری تصفیه دار برخی مزایا و فواید زیر را به همراه دارد:

    1. تصفیه آب: یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از شیر شاوری تصفیه‌دار این است که آب را در همان لحظه استفاده تصفیه می‌کند. این شیرآلات مجهز به فیلترهای مخصوصی هستند که از طریق آنها ذرات معلق، بو و طعم نامطلوب، کلر و سایر آلاینده‌ها از آب حذف می‌شوند. این امر باعث بهبود کیفیت آب و ایجاد حس نیروی آب تمیز و تازه می‌شود.
    2. حفظ سلامتی: با تصفیه آب در هنگام شاورانگی، می‌توان از آبی پاک و بدون مواد آلوده استفاده کرد. این موضوع می‌تواند به حفظ سلامتی پوست و موها کمک کند. ذرات معلق، کلر و آلاینده‌های دیگر ممکن است عوارض نامطلوبی مانند: خشکی پوست، خارش و التهاب را بر روی پوست ایجاد کنند. با استفاده از شیر شاوری تصفیه‌دار، این مشکلات به حداقل می‌رسند.
    3. صرفه‌جویی در هزینه: با استفاده از شیر شاوری تصفیه‌دار، نیاز به خرید آب معدنی و دستگاه تصفیه آب کاهش می‌یابد. این موضوع می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوط به خرید آب و کاهش تولید زباله‌های پلاستیکی کمک کند.
    4. حفظ محیط زیست: با استفاده از شیر شاوری تصفیه‌دار، می‌توان مقدار قابل توجهی زباله پلاستیکی مرتبط با ظروف آب بطری شده را کاهش داد. این موضوع به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی محیطی کمک می‌کند.
    5. سهولت و راحتی استفاده: شیر شاوری تصفیه‌دار به راحتی قابل نصب و استفاده است. نیازی به نصب دستگاه‌های تصفیه جانبی ندارد و برای کارکردن آن به برق نیاز نیست. همچنین، فیلترهای آن نسبتاً طول عمر طولانی دارند و تعویض آنها نسبتاً ساده است.
    مطالعه بیشتر :  مهمترین نکاتی که قبل از ساخت حمام شیشه ای باید بدانید

    با توجه به مزایای فوق، استفاده از شیر شاوری تصفیه‌دار می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای بهبود کیفیت آب و راحتی و حفظ سلامتی باشد. برای اطمینان از کیفیت و کارایی شیر شاوری تصفیه‌دار، بهتر است محصولات معتبر و با کیفیت از تولیدکنندگان معتبر را انتخاب کنید و دوره‌های تعویض فیلترها را رعایت کنید.

  • افزودن به علاقه‌مندی 1548 بازدیدتماس بگیرید

    انواع درب توالت فرنگی

    1 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1103 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1153 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1281 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1241 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 958 بازدیدتماس بگیرید

    شیرآلات ترموزامدرن

    9 ماه قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1428 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1153 بازدیدتماس بگیرید
  •  

    شیر شاوری تصفیه دار

    معایب شیر شاوری تصفیه دار

    با وجود مزایا و فواید استفاده از شیر شاوری تصفیه‌دار، برخی معایب زیر نیز وجود دارد:

    1. احتمال خیس شدن بیشتر در هنگام استفاده نسبت به شیرهای معمولی.
    2. کاهش حرکت روان شلنگ در طول زمان و نیاز به تعمیر و نگهداری.
    3. قابلیت بازگشت نازل به حالت اولیه در برخی مدل‌ها کاهش می‌یابد (اما در مدل‌های جدید با تعبیه وزنه مرتفع شده است).
    4. قیمت بالاتر نسبت به شیرهای معمولی.

    شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: شیر شاوری تصفیه دار

    شیر شاوری تصفیه دار

    قیمت شیر شاوری تصفیه دار

    در بازار ایران قیمت شیر شاوری تصفیه دار تحت تاثیر عواملی هم چون قیمت گذاری تولیدکننده، برند و نوسانات اقتصادی همچون نرخ ارز و تورم و قیمت فلزات و آبکاری آنها می‌باشد. در صورتی که قصد خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان را دارید می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید. در صنف ما شیرآلات ارزان با بهترین کیفیت در دسترس است و می‌توانید با خیال آسوده تهیه کنید.

  • افزودن به علاقه‌مندی 776 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 697 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1281 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1241 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 672 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 594 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 958 بازدیدتماس بگیرید

    شیرآلات ترموزامدرن

    9 ماه قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1428 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1153 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 757 بازدیدتماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1021 بازدیدتماس بگیرید
  •  

    اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید سریعا و بدون دردسر آب تصفیه شده را در دسترس داشته باشید پیشنهاد ما به شما شیر شاوری تصفیه‌دار صنف ما می‌باشد. این محصول را به سبد خرید خود اضافه و مراحل آن را طی کنید و در اسرع وقت در بسته بندی مناسب دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان، و نیز انواع  توالت فرنگی و  درب توالت فرنگی، علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، علم دوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید از طریق سایت صنف ما با فروشندگان و تولید کنندگان تماس بگیرید.

    تبلیغات
    تبلیغات

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید