صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
8 مدل از برترین دوش های حمام

8 مدل از برترین دوش های حمام

همه ما می دانیم که یک سر دوش خوب چه حسی دارد و به خصوص پس از یک روز کاری طولانی، بسیار شگفت انگیز است. با این حال، زمانی که قرار است یک سردوش مناسب انتخاب کنیم به دلیل تنوع بسیار زیادی که در مدل های دوش حمام وجود دارد، ممکن است کمی سردرگم شوید.

برترین مدل های دوش حمام معمولا به گونه ای طراحی شده اند که پوشش کامل آب را با الگوی نرم و ظریف ارائه دهند و برای بازسازی باران تابستانی طراحی شده اند و به دلیل داشتن یک الگوی یکنواخت، تضمینی است که هر گونه استرسی را که با خود وارد حمام می ‌کنید، از بین ببرد.

اگر از بین مدل های دوش حمام نمی دانید که کدام مدل را انتخاب کنید، حتما نکاتی که در زیر به آن اشاره کردیم را به خاطر بسپارید و با در نظر گرفتن این نکات در هنگام خرید دوش حمام، یک انتخاب عالی و خاص داشته باشید.

در هنگام خرید دوش حمام به چه نکاتی باید توجه کرد؟

شاید خرید جدیدترین مدل های دوش حمام کار ساده ای به نظر برسد اما در واقع اینطور نیست و لازم است قبل از انتخاب نهایی مدل دوش حمام، حتما چند نکته مهم را در نظر بگیرید:

برای مشاوره خرید انواع شیرآلات و دوش حمام لاکچری و با کیفیت کلیک کنید.

عملکرد دوش حمام

امروزه مدل های دوش حمام بسیار متنوع هستند و برخلاف سر دوش های تک کاره قدیمی، سر دوش های جدید به شکل چند کاره طراحی شده اند و تنظیمات اسپری متفاوتی برای تجربه های مختلف دارند. بنابراین اگر می خواهید بعد از یک حمام صبحگاهی یا بعد از یک روز پرکار، احساس شادابی فوق العاده ای را تجربه کنید، حتما از جدیدترین مدل های دوش حمام که دارای درجه بندی متنوعی هستند را انتخاب کنید.

8 مدل از برترین دوش های حمام

دوش حمام با پایه دیواری یا توکار

امروزه، لوله کشی مربوط به دوش حمام به صورت توکار انجام می شود تا ظاهری مدرن تر و شیک تر برای فضای حمام ایجاد شود؛ اما با این حال، از آنجا که اجرای لوله کشی توکار حمام می تواند پروژه بزرگی باشد، گزینه های نصب شده روی دیوار به طور فزاینده ای محبوب هستند. سر دوش‌ هایی که دارای پایه دیواری هستند نیز می ‌توانند تجربه دوش بالای سر را ارائه دهند، زیرا بازوی دوش روی سرتان به سمت بیرون و بالای سر شما کشیده می ‌شود تا جریان آب را مستقیماً پایین بیاورد. پایه‌ های دیواری و توکار، بسیار متفاوت به نظر می ‌رسند و قیمت ‌های متفاوتی نیز دارند، بنابراین باید با دقت انتخاب کنید.

مطالعه بیشتر :  تاثیر شیرآلات در دکوراسیون چقدر است ؟ + اهمیت طراحی

شکل دوش حمام

مدل های دوش حمام معمولاً به شکل مربع یا گرد هستند و انتخاب بهترین مدل سردوش به این موضوع بستگی دارد که سایر قسمت های حمام شما چگونه به نظر می رسد. سر دوشهای مربعی معمولاً با حمام های امروزی که در حال حاضر عناصر زاویه ای زیادی، مانند وان مربعی، در خود دارند بهتر کار می کنند. اما باز هم، انتخاب مدل و شکل سر دوش به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

8 مدل از برترین دوش های حمام

سایز دوش حمام

سر دوش های حمام معمولا در اندازه های مختلف از 15 سانتی متر تا اندازه های بیشتر موجود هستند. واضح است که اندازه های بزرگتر از سردوش منطقه بزرگتری از ریزش آب را برای حمام شما ارائه می دهند، اما اگر فشار آب کمی دارید، اندازه بزرگتر با نازل های بیشتر، این مشکل را بدتر می کند و سر دوش های کوچکتر با نازل های کمتر، فشار بیشتری خواهند داشت.

8 مدل از برترین دوش های حمام

متریال و جنس دوش حمام

وقتی در حال انتخاب سردوش از بین مدل های دوش حمام هستید، علاوه بر شکل و ظاهر سر دوش، لازم است حتما به متریال و جنس دوش حمام نیز دقت کنید. چرا که متریال مورد استفاده برای ساخت دوش حمام، همیشه بخش مهمی هستند و قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید، باید در اولویت قرار گیرند. این موضوع به این دلیل است که این ماده بر جنبه های مختلف مجموعه دوش مانند ظاهر، کیفیت و دوام آن تأثیر می گذارد و از انجایی که ست دوش حمام همیشه در معرض رطوبت و آب قرار دارد، بهتر از متریال ضد زنگ و مقاوم انتخاب شود تا در طولانی مدت، تغییرات زیادی در شکل و ظاهر و زیبایی دوش حمام ایجاد نشود و به سادگی نیز قابل تمیز شدن باشد.

زیرا اگر برای مدت طولانی از سر دوش استفاده کنید، به ناچار رسوبات و ناخالصی ها جمع می شوند. اگر به موقع تمیز نشود، به راحتی انسداد ایجاد می شود، که نه تنها بر تجربه حمام کردن تأثیر می گذارد بلکه به سلامت پوست ما نیز آسیب می رساند. بنابراین، هنگام خرید سر دوش، باید یک سر دوش را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود.

بهترین مدل های دوش حمام در یک نگاه | 8 مدل از برترین دوش های حمام

بهترین مدل های دوش حمام در یک نگاه

خوشبختانه امروزه مدل های بسیار متنوع و جذابی از دوش حمام در دسترس است که می توانید با توجه به نیاز خود، بودجه ای که دارید و عملکردی که از دوش حمام انتظار دارید، بهترین و مناسب ترین انتخاب را از بین مدل های دوش حمام داشته باشید. در زیر تعدادی از بهترین تولیدگنندگان و فروشندگان مدل های دوش حمام را معرفی کرده ایم:

مطالعه بیشتر :  مزیت و معایب روشویی سنگی چیست ؟ + نکات خرید روشویی

دوش حمام از گروه تولیدی صنعتی ماهریز

گروه تولیدی صنعتی ماهریز، تولید کننده انواع علم دوش های اهرمی و کلاسیک 5 لایه و آلمینیوم با رنگ الکترواستاتیک است که می توانید بهترین مدل از دوش حمام مورد نظر خود را از بین محصولات این برند انتخاب کرده و یک دوش حمام با کیفیت و زیبا داشته باشید.

8 مدل از برترین دوش های حمام

دوش حمام از گروه صنعتی داپ

گروه صنعتی داپ (شرکت صنعت تجارت دامون) تولید کننده ی تخصصی دوش های حمام است که محصولات آن بر پایه ی کیفیت, نوآوری ومشتری مداری بنا شده و با اشراف کامل به نیاز و بازار کشور عزیزمان ایران عرضه میگردد. شبکه ی توزیع محصولات داپ از طریق نمایندگی ها و عاملیت فروش به گستردگی سراسر کشور میباشد و با هدف گذاری موثر در عرصه های بین الملل شرایط لازم برای ارائه ی محصولات به کشورهای همسایه نیز مهیا خواهد شد.

8 مدل از برترین دوش های حمام

دوش حمام از گروه شیرآلات مرسده

شیرآلات مرسده، عرضه کننده جدیدترین و زیباترین علم دوش (یونیورست) با سردوش های جدید و لوکس ترین شیرآلات توکار و روکار است که می توانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید، بهترین و خاص ترین مدل دوش حمام را از این برند تهیه کنید.

8 مدل از برترین دوش های حمام

دوش حمام از شرکت تولیدی و صنعتی سنی پلاستیک

شرکت تولیدی و صنعتی سنی پلاستیک، اولین و بزرگترین تولیدکننده لوازم بهداشتی ساختمان در ایران است که در حال حاضر بزرگترین مجموعه صنعتی، در ساخت و طراحی لوازم بهداشتی ساختمان است که می توانید جدیدترین مدل های وش حمام را از محصولات این شرکت انتخاب کرده و مطمئن باشید که محصولی با کیفیت و عالی خواهید داشت.

8 مدل از برترین دوش های حمام

دوش حمام از گروه تولیدی سرزمین آب

گروه تولیدی سرزمین آب، یکی از بهترین تولیدکنندگان اتواع مدل های دوش حمام ساده و چند کاره است که می توانید با توجه به بودجه خود، بهترین و مناسب ترین دوش حمام را از این برند تهیه کنید و خیالتان از بابت کیفیت محصول راحت باشد.

8 مدل از برترین دوش های حمام

دوش حمام از مجموعه پاسارگاد، بازرگانی عابدینی

اگر می خواهید دوش حمام با طراحی زیبا و کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کنید، حتما به بازرگانی عابدینی مراجعه کنید و مطمئن باشید محصولی عالی و درجه یک خریداری خواهید کرد.

8 مدل از برترین دوش های حمام

خرید دوش حمام از فروشگاه آناکو

اگر به دنبال لوکس ترین شیرآلات روکار و توکار هستید و می خواهید از جدیدترین و خاص ترین مدل های دوش حمام، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید، مراجعه به فروشگاه آناکو بهترین پیشنهاد در این زمینه است.

8 مدل از برترین دوش های حمام

خرید دوش حمام از گروه تولیدی لیبرا

لیبرا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها، قالبها و تجهیزات روز دنیا، مهندسین مجرب ایرانی و نیروهای آموزش دیده متخصص و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و استفاده از مشاوران برجسته اتریشی و ایتالیایی، حمامی مدرن و لوکس را برای شما تجهیز می کند و می توانید جدیدترین و خاص ترین مدل های دوش حمام را از این گروه تولیدی خریداری نمایید.

مطالعه بیشتر :  20 مدل محبوب دوش حمام پرفروش بازار

8 مدل از برترین دوش های حمام

انتخاب مدل و سایز دوش حمام، یکی از موضوعات مهمی است که باید با در نظر گرفتن فضای حمام، نوع طراحی که برای حمام وجود دارد و همچنین بودجه ای که برای این منظور در نظر گرفته اید، انجام شود. البته خرید از بهترین تولید کنندگان و فروشندگان جدیدترین مدل های دوش حمام نیز به شما این امکان را می دهد تا انتخاب خود را از میان مدل های شیک و به روز انجام دهید و از خرید خود راضی باشید. گروه صنف ما، یک وب سایت عالی و متفاوت در زمینه معرفی تولیدکنندگان و فروشندگان فعال در زمینه شیرآلات در سراسر کشور است که می توانید از طریق این وبسایت، بهترین فروشنده یا تولیدکننده شیرآلات در شهر و استان خود را بشناسید و یک خرید عالی داشته باشید.

برای خرید انواع روشویی، شلنگ و شلنگ توالت، توالت فرنگی و درب توالت فرنگی، شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان و نیز کارتریج شیر اهرمی با مراجعه به سایت صنف ما م یتوانید بدون واسطه با تولید کننده و پخش کننده ارتباط برقرار کرده و با بهترین قیمت به صورت عمده خرید کنید.

  • افزودن به علاقه‌مندی 1284 بازدید تماس بگیرید

    انواع درب توالت فرنگی

    10 ماه قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 915 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 962 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1073 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1014 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 742 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1228 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 973 بازدید تماس بگیرید
  • صنف ما

    درباره صنف ما این را می توان گفت که در راستای بهبود بخشیدن در پیدا کردن همکاران هم صنف و تولید مقالات دست اول و به روز در صنف برای علاقهمندان در این صنعت و مصرف کنندگان میباشد.
    صنف ما در تلاش هست تا بستری را فراهم کند که این مسیر هموارتر و آسانتر ایجاد و ادامه پیدا کنید.

    راه‌های ارتباطی عبارتند از:

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید