صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
شیرآلات در دکوراسیون

تاثیر شیرآلات در دکوراسیون چقدر است ؟ + اهمیت طراحی

در گذشته خانه‌ها فقط نقش یک پناهگاه را داشتند و از لحاظ هنری و کیفیت طراحی، اهمیت چندانی به آن‌ها داده نمی‌شد؛ اما در سال‌های اخیر، دیدگاه مردم نسبت به خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنند تغییر کرده و نه تنها آن را یک پناهگاه می‌بینند، بلکه محیطی می‌بینند که برا رفع خستگی، فشار و استرس روزانه به آن وابسته هستند.

برای این که یک خانه احساسی خوب و آرامش‌بخش را به شما منتقل کند، فاکتورهای زیادی باید در طراحی آن رعایت شده باشد. شاید بتوان گفت که یکی از المان‌های اصلی هر طراحی، شیرآلات می‌باشد.

ما به صورت روزانه با شیرآلات خانه‌ی خود سر و کار داریم و اگر بخواهیم خانه را به محیطی آرامش‌بخش و جذاب تبدیل کنیم، باید بر روی شیرآلاتی که در آن به کار می‌روند نیز حساسیت ویژه‌ای داشته باشیم؛ از همین رو تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به بررسی تاثیر شیرآلات در دکوراسیون بپردازیم و شما را با این مبحث بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

امروزه طراحی دکوراسیون، نقش مهمی در احساس شما در خانه دارد و می توانید سبک مورد علاقه خود را به راحتی از طریق، زیبایی شناسی دکوراسیون و طراحی خانه خود بیان کنید.

در این زمینه حمام و آشپزخانه نقش بسیار مهمی دارند. حمام یک فضای ضروری است که در آن فرد در آن استراحت می کند و به تمام معنا در آن آرامش می یابد. به طور مشابه، آشپزخانه جایی است که لذت سلیقه در آن تنظیم، ایجاد و ساخته می شود! شیرآلات در قلب حمام و آشپزخانه قرار دارند.

در واقع، شیرآلات یکی  از مهم ترین وسایل ضروری در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی هستند؛ به گونه ای که نمی توان تاثیر شیرآلات در دکوراسیون این بخش ها را نادیده گرفت. به طور کلی، طراحی و زیبایی شناسی دکوراسیون حمام و آشپزخانه بسیار به شیرآلات و اتصالات مورد استفاده در آن فضا بستگی دارد.

در ادامه این بخش، با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با تاثیر شیرآلات در دکوراسیون کسب کنید.

برای مشاوره خرید انواع شیرآلات و دوش حمام لاکچری و با کیفیت کلیک کنید.

شیرآلات در دکوراسیون

تاثیر شیرآلات در دکوراسیون آشپزخانه و سرویس بهداشتی چگونه است؟

انتخاب شیرآلات جدید برای خانه، فرصتی عالی برای بازتعریف هویت و سبک کلی حمام و آشپزخانه است. هر طراحی جدید یا افزودن موارد ساده به دکور موجود، می تواند به طور کامل حال و هوای فضا را تغییر می دهد. در این زمینه، شیرآلات فقط یک ابزار مفید نیستند و تا حد زیادی بخشی از هویت فضای آشپرخانه و سرویس های بهداشتی را تشکیل می دهند.

در طی یک دوره زمانی، صنعت و بازار تولید کننده اتصالات و شیرآلات، برای مطابقت با سلیقه و طرز فکر مخاطبانی که به طور فزاینده‌ ای آگاه هستند، تکامل یافته است که می ‌توانند شاهد بسیاری از ترکیب ‌ها و سبک‌ های طراحی برتر باشند.

به همین دلیل است که امروزه تنوع زیادی در طراحی شیرآلات وجود دارد می توانید انواع مختلفی از شیرآلات با طراحی شیک، مدرن، شیک، روستایی، کرومی، مشکی و رنگارنگ را در فروشگاه ها ببینید و از جدیدترین مدل های شیرآلات در دکوراسیون آشپزخانه و سرویس های بهداشتی استفاده کنید تا به آن ظاهر نهایی که از دکوراسیون این فضاها در نظر دارید، دست پیدا کنید.

شیرآلات روستیک با رنگ ‌های مسی و برنزی تیره خود، ظاهری بسیار جدید و در عین حال کلاسیک را نشان می‌ دهند. اینها حسی از میراث و قدمت را برمی انگیزانند و این ایده را منتقل می کنند که ممکن است از طریق نسل های زیادی منتقل شده باشند.

مطالعه بیشتر :  بهترین مدل‌های روشویی که خانه شما را زیباتر می‌کند

برای استفاده از شیرآلات در دکوراسیون مدرن، انتخاب مدل هایی از شیرآلات که دارای خطوط تمیز و زوایای مشخص هستند، می تواند بهترین گزینه باشد.

برخی از افراد نیز ممکن است در انتخاب شیرآلات در دکوراسیون، رویکرد مینیمال و ساده را دوست داشته باشند؛ و از همین رو به دنبال یک شیر آب صاف و منحنی هستند که بیانگر حس ظریفی از هنر است.

به طور کلی، امروزه، همه به بهترین طرح هایی از شیرآلات نیاز دارند که ظاهری عالی داشته باشند و در عین حال با قیمت های مناسب عرضه شوند. به همین منظور تولیدکنندگان بسیار زیادی که در این صنعت فعالیت دارند سعی می کنند تا با طراحی و تولید جدیدترین و خاص ترین مدل های شیرآلات، نظر و توجه مصرف کنندگانی که به تاثیر شیرآلات در دکوراسیون اهمیت می دهند را به خود جلب کرده و فروش محصولات خود را چند برابر کنند.

شیرآلات در دکوراسیون

نکاتی که باید قبل از خرید شیرآلات باید به آن فکر کنید

اخیراً، شیرآلات نیز تکامل یافته اند و در ساختار آن از فناوری، مواد، پرداخت و حتی طراحی های مدرن و خاص استفاده می شود تا شخصیت منحصر به فردی را برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی ایجاد کنند. به همین دلیل است که گفته می شود در هنگام خرید شیرآلات حتما به چند نکته کلیدی و مهم توجه داشته باشید تا از تاثیری که شیرآلات در دکوراسیون ایجاد می کنند، بهره مند شوید:

اندازه گیری

اگر فقط می‌خواهید شیرها را عوض کنید و نه کل سیستم از جمله سینک، باید اندازه‌گیری ‌های مختلفی را انجام دهید تا بدانید چه چیزی را می‌توانید انتخاب کنید. این اندازه گیری ها چیست؟

  • اندازه سینک (هرچه سینک بزرگتر باشد، شیر آب بزرگتری نیز باید انتخاب کنید)
  • فاصله تا دیوار؛ اگر پنجره هایی در بالای سینک دارید، باید فضای مورد نیاز برای باز کردن آنها را در نظر بگیرید.
  • فاصله از کابینت های واقع در بالای سینک و غیره.

تاثیر شیرآلات در دکوراسیون چقدر است ؟

موقعیت

به طور کلی، دو گزینه برای نصب شیرآلات وجود دارد. شما می توانید شیرآلات را بر روی دیوار نصب کنید و یا آن را بر روی کابینت و سینک قرار دهید. به همین دلیل لازم است قبل از انتخاب شیرآلات حتما به موقعیت قرارگیری شیرآلات در فضای مورد نظر خود فکر کنید و متناسب با آن انتخاب خود را انجام دهید تا تاثیر شیرآلات در دکوراسیون بیشتر و بهتر باشد.

نگهداری

اگر می خواهید درخشندگی شیرآلات را به بهترین شکل ممکن حفظ کنید، لازم است اقدامات لازم و ضروری برای نگهداری و تمیز کردن شیرآلات را انجام دهید. بنابراین شیرآلاتی را انتخاب کنید که امکان تمیز کردن آسان آن فراهم باشد و بتوانید با استفاده از محصولات در دسترس، بهترین نگهداری را از شیرآلات داشته باشید.

طرح و مدل

به طور کلی، در هنگام انتخاب شیرآلات، لازم است که جنبه های کاربردی را قبل از جنبه های زیبا در اولویت قرار دهید. خوشبختانه در بازار امروز، برندهایی وجود دارند که هر دو را بر روی یک دستگاه عرضه می کنند.

دوام و ماندگاری

دوام یک محصول، از کیفیت تجهیزاتی که خریداری می کنید، ناشی می شود. بنابراین اگر به سراغ محصولات باکیفیت می روید باید بدانید که ممکن است این محصولات قیمت بالاتری داشته باشند اما به دلیل کیفیت بالایی که ارائه می دهند، این هزینه در بلند مدت برای شما مناسب خواهد بود.

مطالعه بیشتر :  آموزش آسان نصب انواع دوش حمام

شیرآلات در دکوراسیون

انواع مدل‌های شیرآلات از لحاظ طراحی

انواع مدل‌های شیرآلات از لحاظ طراحی

یکی از دسته‌بندی‌هایی که برای شیرآلات می‌توان انجام داد، دسته‌بندی بر اساس سبک طراحی است. در واقع اصلی‌ترین فاکتوری که شما باید در انتخاب شیرآلات در نظر داشته باشید، این است که سبک طراحی شیرآلات انتخابی شما، با سبک طراحی خانه هماهنگی داشته باشد. در صورت عدم هماهنگی، تاثیر شیرآلات در دکوراسیون می‌تواند بسیار منفی بوده و تمامی استانداردهای طراحی را زیر پا بگذارد.

به طور کلی دو نوع سبک طراحی برای شیرآلات داریم که در ادامه هر دو را بررسی خواهیم کرد.

  • شیرآلات کلاسیک

اگر طراحی خانه‌تان کلاسیک است، حتما از شیرآلات کلاسیک استفاده کنید. در نظر داشته باشید که کلاسیک بودن یک طراحی، به منظور قدیمی یا از مد خارج بودن آن نیست. امروزه خانه‌های بسیاری به صورت کلاسیک طراحی می‌شوند و این سبک، طرفداران بخصوص خود را دارد.

  • شیرآلات مدرن

از دیگر سبک‌های طراحی شیرآلات، شیرآلات مدرن می‌باشد. برای این که تاثیر شیرآلات در دکوراسیون، تاثیری مثبت باشد، باید از یکی بودن سبک طراحی محیط و سبک طراحی شیرآلات اطمینان حاصل کنید.

در این بخش سعی کردیم تا شما را با انواع سبک طراحی شیرآلات و تاثیر آن‌ها در دکوراسیون آشنا کنیم. در ادامه، به بررسی مباحث بیشتری راجع به تاثیر شیرآلات در دکوراسیون خواهیم پرداخت.

مات و براق بودن شیرآلات و تاثیر آن در دکوراسیون

مات و براق بودن شیرآلات و تاثیر آن در دکوراسیون

تاثیر شیرآلات در دکوراسیون از لحاظ مات یا براق بودن روکش آن، یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به آن اهمیت دهیم. اگر تا به حال دقت کرده باشید، یکسری از محیط‌ها به چشم ما براق به نظر می‌رسند و یکسری دیگر از محیط‌ها، به چشم ما مات هستند.

برای این که تاثیر شیرآلات در دکوراسیون تاثیری مثبت باشد، باید حتما این موضوع را در نظر داشته باشیم و نوع رنگ روکش شیرآلات را نیز بر طبق مات یا براق بودن محیط انتخاب کنیم.

رنگ شیرآلات و تاثیر آن بر دکوراسیون

برای انتخاب رنگ در طراحی قوانین خاصی وجود دارد و صرفا بر اساس سلیقه‌ی طراح نمی‌باشد. رعایت کردن این قوانین، سبب می‌شد تا طیف رنگی که در محیط وجود دارد، طیفی منطقی بوده و از لحاظ روانشناسی احساس خوبی را به افراد منتقل کند.

تاثیر شیرآلات در دکوراسیون به لحاظ رنگ، از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و انتخاب رنگ شیرآلات حتما باید بر طبق این اصول انجام پذیرد.

زاویه دار یا منحنی شکل بودن شیرآلات

زاویه دار یا منحنی شکل بودن شیرآلات

از دیگر فاکتورهایی که در طراحی بسیار مهم می‌باشد، انتخاب شیرآلات از لحاظ زاویه دار بودن یا منحنی شکل بودن آن‌ها است. اگر دقت کرده باشید، برخی از طراحی‌ها دارای زوایای شکسته، خطوط صاف و گوشه‌های زیادی هستند؛ در نقطه‌ی مقابل، برخی دیگر از طراحی‌ها دارای خطوط منحنی شکل، لبه‌های گرد و المان‌های بیضوی بیشتری می‌باشند.

اگر قصد دارید تا تاثیر شیرآلات در دکوراسیون شما تاثیری درخشان باشد، حتما باید هماهنگی بین شیرآلات و محیط را از نظر زاویه‌دار بودن یا منحنی شکل بودن نیز در نظر داشته باشید.

کم خرج اما لوکس

یکی از تصورات اشتباهی که افراد دارند، این است که اگر بخواهند یک خانه‌ی لوکس داشته باشند، حتما باید هزینه‌ی زیادی را متقبل شوند. همانطور که مطالعه کردید، نکات زیادی در رابطه با انتخاب شیرآلات و تاثیر شیرآلات در دکوراسیون وجود داشت و رعایت کردن این نکات، هزینه‌ای را بر دوش شما قرار نمی‌داد؛ بنابراین، می‌توان گفت که امکان ایجاد فضایی لوکس بدون هزینه‌ی زیاد نیز وجود دارد و تنها لازمه‌ی آن، رعایت نکات طراحی است.

مطالعه بیشتر :  علم دوش حمام چه استانداردهایی باید داشته باشد؟

بهترین ارائه دهنده‌ی شیرآلات باکیفیت

بهترین ارائه دهنده‌ی شیرآلات باکیفیت

پس از این که نوع و سبک محصول نهایی را انتخاب کردید، نوبت به این می‌رسد که با بررسی بازار، علاوه بر شناختن مدل‌های موجود، از قیمت نیز آگاهی پیدا کنید. طبیعتا هر کس تمایل دارد تا با صرف کمترین هزینه، محصولی با بالاترین کیفیت را خریداری کند؛ از همین رو، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم تا با مراجعه به وبسایت صنف ما، علاوه بر آشنا شدن با مدل‌های مختلف و متنوع، از قیمت‌های بازار نیز آگاه شوید.

همچنین می‌توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان صنف ما، از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های ایشان بهره بگیرید. صنف ما همواره در تلاش بوده است تا بهترین محصولات را با نازل‌ترین قیمت به دست مشتریان رسانده و همواره رضایت ایشان را نسبت به خود جلب کند.

تاثیر شیرآلات در دکوراسیون آشپزخانه و سرویس های بهداشتی غیر قابل انکار است و همانطور که می دانید اولین چیزی که در یک آشپزخانه یا حمام توجهات را به خود جلب می کند، زیبایی شیرآلات است. بنابراین لازم است در هنگام خرید شیرآلات علاوه بر کیفیت ان، به طراحی آن نیز توجه کنید تا از این طریق بتوانید زیبایی و خاص بودن دکوراسیون آشپزخانه و سرویس های بهداشتی را چند برابر کنید.

شما می توانید برای آشنایی با تولید کنندگان و فروشندگان جدیدترین مدل های شیرآلات در سراسر کشور، به وب سایت صنف ما به آدرس https://senfemairan.com/ مراجعه کنید. در این وب سایت، مجموعه ای از بهترین تولید کنندگان و فروشندگان شیرآلات در تمام شهرها و استان های کشور معرفی شده اند تا بتوانید از این طریق خرید بهتر و راحتتری داشته باشید. برای محصولاتی مانند شیرآلات، علم دوش استیل، دوش حمام، سردوش حمام، علم دوش حمام می توانید به راحتی از طریق وبسایت صنف ما به تولید کننده یا پخش کننده عمده متصل شده و بدون واسطه خرید کنید.

  • افزودن به علاقه‌مندی 1281 بازدید تماس بگیرید

    انواع درب توالت فرنگی

    10 ماه قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 913 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 960 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1072 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1013 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 741 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1226 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 970 بازدید تماس بگیرید
  • در این مطلب سعی کردیم تا علاوه بر بررسی تاثیر شیرآلات در دکوراسیون، نکات و مطالبی کلیدی را نیز در مورد انتخاب و خرید بهترین شیرآلات نیز به شما ارائه کنیم. امیدواریم مطالب گفته شده، مفید واقع شده باشند.

    راه‌های ارتباطی عبارتند از:

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید