صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
معرفی و بررسی انواع برندهای توالت فرنگی

معرفی و بررسی انواع برندهای توالت فرنگی

یکی از محصولاتی که در سال‌های اخیر به خانه‌های ایرانی نیز راه پیدا کرده است، توالت فرنگی است. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از تولت‌های فرنگی استفاده کرده و تقاضا برای این نوع تولت، روز به روز در حال افزایش است؛ البته افزایش این تقاضا بی‌دلیل نیست و توالت فرنگی مزایای زیادی نسبت به توالت ایرانی دارد.

همانطور که گفته شد، تقاضا برای تهیه‌ی توالت فرنگی در حال افزایش می‌باشد؛ از همین رو تصمیم گرفتیم تا با معرفی و بررسی انواع برندهای توالت فرنگی، شما را با آن‌ها بیشتر آشنا کرده تا هنگام خرید، با دیدی بازتر و آگاهی بیشتری عمل کنید. در ادامه، با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید : وال هنگ چیست؟ مزایا و معایب توالت وال هنگ و انواع

مزایای توالت فرنگی نسبت به توالت ایرانی

مزایای توالت فرنگی نسبت به توالت ایرانی

محبوبیت رو به افزایش توالت فرنگی بدون دلیل نیست و قطعا مزایایی دارد. این مزایا سبب می‌شوند تا رفته رفته سازندگان و طراحان داخلی، توالت فرنگی را جایگزین توالت ایرانی کنند. البته امروزه توالت‌های فرنگی، در کنار توالت‌های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند اما پیش‌بینی می‌شود که در آینده به طور کلی جایگزین شده و توالت ایرانی حذف شود.

از مزایایی که توالت فرنگی نسبت به توالت ایرانی دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بوی کمتر

از آنجایی که در تولت‌های فرنگی لوله‌ی فاضلاب ارتباطی با محیط بیرون ندارد، بوی کمتری نیز از خود ساطع می‌کند.

  • آسیب رسانی فیزیکی کمتر

یکی از بزرگترین معایب توالت ایرانی، این است که قسمت‌های مختلف بدن از جمله زانو‌ها و کمر را دچار مشکل کرده و استفاده از توالت ایرانی به خصوص برای سالمندان می‌تواند دردسر ساز باشد.

در نقطه‌ی مقابل، توالت فرنگی به دلیل نوع طراحی، آسیب کمتری به کمر و زانوها می‌رساند.

  • نصب بر روی سطح زمین

از دیگر مزایایی که توالت فرنگی نسبت به توالت ایرانی دارد، این است که برای مصب آن نیازی به کندن زمین نیست در صورتی که برای نصب توالت ایرانی، لازم است تا مقداری زمین را کنده و سپس توالت را در آن جایگذاری کنید.

برای مشاوره خرید انواع شیرآلات و دوش حمام لاکچری و با کیفیت کلیک کنید.

در این بخش سعی کردیم به تعدادی از مزایای توالت فرنگی نسبت به توالت ایرانی بپردازیم؛ اما برترین برندهای توالت فرنگی کدام هستند؟ کدام کارخانه‌ها توالت‌های باکیفیت‌تری را تولید و به بازار عرضه می‌کنند؟ در ادامه، به این سوال‌ها پاسخ خواهیم داد.

مطالعه بیشتر :  توالت ایرانی ریم لس (بدون آبریز) چیست؟

بهترین برندهای توالت فرنگی کدام هستند؟

بهترین برندهای توالت فرنگی کدام هستند؟

همه‌ی افراد تمایل دارند تا همیشه بهترین محصول ممکن را خریداری کرده و در خانه خود استفاده کنند. کارخانه‌های زیادی در ایران توالت فرنگی تولید می‌کنند اما تعدادی از این کارخانه‌ها همواره یک پله از باقی آن‌ها جلوتر بوده و محصولات باکیفیت‌تری را به بازار عرضه کرده‌اند. در ادامه، به معرفی بهترین برندهای توالت فرنگی خواهیم پرداخت.

  • برند مروارید

یکی از بهترین برندهای تولید چینی، برند مروارید می‌باشد. کارخانه مروارید در زمینه تولید توالت فرنگی نیز فعالیت دارد و محصولات متنوعی را تاکنون به بازار عرضه کرده است. چینی مروارید از سال ۱۳۶۸ تاکنون به فعالیت خود ادامه داده و از نظر تجربه‌ی کاری، یکی از قوی‌ترین کارخانه‌های تولید چینی بهداشتی می‌باشد.

  • برند کرد

از دیگر برندهای توالت فرنگی، برند چینی کرد می‌باشد. کارخانه چینی کرد با به کارگیری بیش از ۶۰۰ نیروی متخصص، همواره در تلاش بوده تا بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات ممکن را به بازار عرضه کند. این کارخانه از سال ۱۳۶۲ تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است و تجربیاتی که در طی این سال‌ها به دست آورده، سبب شده تا امروز به عنوان یکی از بهترین برندهای توالت فرنگی شناخته شود.

  • برند گلسار

از دیگر برندهایی که توالت‌های فرنگی متنوع و باکیفیتی تولید می‌کند، می‌توان به برند گلسار اشاره کرد. این برند از سال ۱۳۷۲ تاکنون مشغول به کار است و با حدود ۳۰ سال تجربه، امروز توانسته تا در بین بهترین برندهای توالت فرنگی ایران قرار بگیرد؛ همچنین لازم به ذکر است محصولات این برند نه تنها در داخل ایران فراگیر هستند، بلکه به ۱۳ کشور جهان نیز صادر می‌شوند.

  • برند مینا

یکی دیگر از برندهای توالت فرنگی که محصولات جذاب و باکیفیتی را وارد بازار کرده است، برند چینی مینا می‌باشد. این برند در سال ۱۳۴۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید چینی بهداشتی ایرانی است. اگر قصد تهیه‌ی توالت فرنگی دارید، برند چینی مینا هم می‌تواند انتخاب جذابی باشد.

در این بخش سعی کردیم تا شما را بیش از پیش با انواع برندهای توالت فرنگی آشنا کنیم؛ اما یکی از سوالاتی که قطعا ذهن هر خریدار را به خود مشغول می‌کند، این است که در نهایت محصول مورد نظر را از کدام فروشگاه تهیه کنیم؟ کدام فروشگاه بهترین ارائه دهنده توالت فرنگی است؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

مطالعه بیشتر :  انواع مدل از شیرآلات چشمی (اتوماتیک) با طراحی مدرن و عملکرد سریع

بهترین ارائه دهنده توالت فرنگی در ایران

بهترین ارائه دهنده توالت فرنگی در ایران

قطعا هر شخص تمایل دارد تا محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت تهیه کند. معمولا هر یک از فروشندگان، درصدی را به قیمت کارخانه‌ی محصول اضافه کرده و آن را به فروش می‌رسانند؛ اما اگر قصد آگاهی از قیمت و خرید توالت فرنگی از تولیدکننده را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا با مراجعه به وبسایت صنف ما، علاوه بر بررسی قیمت‌های مختلف با مدل‌های متنوع توالت فرنگی نیز آشنا شوید.

علاوه بر موارد بالا، می‌توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان صنف ما، از راهنمای ایشان نیز بهره‌مند شوید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا علاوه بر معرفی برندهای توالت فرنگی، مزایا و معایب آن را نیز زیر ذره‌بین قرار دهیم. امیدواریم مطالب گفته شده مفید واقع شده باشند.

راه‌های ارتباطی عبارتند از:

تبلیغات
تبلیغات

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید