صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
معرفی و بررسی کامل بهترین دوش های حمام

معرفی و بررسی کامل بهترین دوش های حمام

در گذشته‌های نه چندان دور، تنها قصد مردم از دوش گرفتن، به لحاظ بهداشتی بود. مردم استحمام می‌کردند، چرا که می‌خواستند بهداشت را رعایت کنند؛ اما امروزه شرایط فرق کرده است و مردم نه به دلیل رعایت بهداشت دوش می‌گیرند، بلکه سعی دارند با این کار، استرس و فشار روزانه را از خود دفع کنند.

به همین دلیل است که طراحان داخلی، اهمیت بسیار ویژه‌ای به حمام می‌دهند. برای رها شدن راحت‌تر از دست استرس و فشار، تمامی اجزای حمام باید بدون نقص و به بهترین شکل ممکن در نظر گرفته شده باشد. کاشی‌ها، دوش، شیرآلات، سبک طراحی و… .

از آنجایی که دوش یکی از مهم‌ترین بخش‌های حمام است، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به معرفی و بررسی دوش های حمام بپردازیم. اگر شما هم به دنبال شناسایی برترین دوش های حمام هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بیشتربدانید: قیمت و 20 مدل توالت فرنگی ایرانی و خارجی باکیفیت

انواع مختلف سبک طراحی دوش حمام

انواع مختلف سبک طراحی دوش حمام

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در رابطه با دوش حمام باید در نظر بگیرید، سبک طراحی آن است. به طور کلی سبک طراحی دوش حمام به دو دسته‌ی زیر تقسیم‌بندی می‌شود:

  • دوش حمام سبک مدرن
  • دوش حمام سبک کلاسیک

نکته‌ای که باید به آن دقت کافی داشته باشید، این است که هیچکدام از این سبک‌ها نسبت به یکدیگر برتری ندارند. بلکه هر کدام برای استفاده در محیطی با سبک طراحی‌ای متفاوت ساخته شده‌اند. برای مثال یک دوش مدرن، باید در یک حمام با سبک طراحی مدرن و یک دوش کلاسیک نیز باید در یک حمام با سبک طراحی کلاسیک مورد استفاده قرار گیرد.

برای مشاوره خرید انواع شیرآلات و دوش حمام لاکچری و با کیفیت کلیک کنید.

شیوه‌های ریزش آب در انواع دوش های حمام

شیوه‌های ریزش آب در انواع دوش های حمام

یکی دیگر از چیزهایی که قبل از خرید باید در مورد دوش های حمام در نظر داشته باشید، شیوه‌ی ریزش آب می‌باشد. یک دوش حمام حتی اگر بهترین طراحی ظاهری را نیز داشته باشد ولی ریزش آب دلچسبی را ارائه نکند، نمی‌تواند حس خوبی را به شما منتقل کند.

انواع دوش های حمام از نظر ریزش آب به دو دسته‌ی زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • تک حالته
  • چند حالته
مطالعه بیشتر :  از کجا می توانیم شیرآلات با کیفیت و اصل را خریداری کنیم؟

همانطور که از اسم آن‌ها پیدا است، دوش های حمام تک حالته فقط یک نوع ریزش آب را فراهم کرده و دوش های حمام چند حالته، چندین نوع ریزش آب را به شما ارائه می‌دهند. پیشنهاد ما این است که ترجیحا، نسبت به خرید دوش های حمام چند حالته اقدام کنید.

انواع دوش از نظر محل قرار گیری اجزای تشکیل دهنده

در واقع این دسته‌بندی، جدیدترین دسته‌بندی‌ می‌باشد. در سال‌های اخیر طراحان خلاق شیرآلات، ابداعات جدیدی را ارائه داده‌اند و همین امر باعث شده است که بتوان دوش های حمام را به دو دسته‌ی توکار و غیر توکار نیز تقسیم بندی کرد. در ادامه، هر کدام از این دسته‌ها را بررسی خواهیم کرد.

دوش های حمام توکار

معرفی و بررسی کامل بهترین دوش های حمام

از جدیدترین انواع دوش های حمام، دوش های حمام توکار هستند. منظور از دوش حمام توکار، این است که اجزای تشکیل دهنده‌ی آن از جمله لوله‌ای که آب را از شیر به سردوش منتقل می‌کند، در داخل دیوار بوده و شما به صورت مستقیم به آن دسترسی ندارید.

البته لازم به ذکر است که این نوع دوش، مزایا و معایب بخصوص خودش را نیز دارد. برای مثال از مزایای آن می‌تون به طراحی جدیدتر و دلچسب‌تر آن اشاره کرد؛ و از معایب آن می‌توان به دشوار بودن انجام تعمیرات اشاره کرد. از آنجایی که اجزا داخل دیوار قرار گرفته‌اند، در صورت بروز مشکل، حل کردن آن می‌تواند هزینه‌بر باشد.

دوش های حمام غیر توکار

معرفی و بررسی کامل بهترین دوش های حمام

دوش های حمام غیر توکار، در واقع دوش‌های هستند که تمامی اجزای تشکیل دهنده آن‌ها بیرون دیوار و در محیط قرار می‌گیرند؛ لازم به ذکر است که دوش های حمام غیر توکار با این که مرسوم‌تر هستند، اما امروزه خریداران تمایل بیشتری به تهیه‌ی دوش های حمام توکار نشان می‌دهند.

در این بخش سعی کردیم تا شما را با انواع دوش های حمام از لحاظ محل قرار گیری اعضای آن آشنا کنیم. در بخش‌های بعدی، به موضوعات دیگری راجع به انواع دوش خواهیم پرداخت.

قیمت انواع دوش های حمام چقدر است؟

از دیگر مسائلی که برای بسیاری از خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است، قیمت می‌باشد. به طور کلی قیمت دوش های حمام بازه‌ی گسترده‌ای دارند و با هر میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته باشید، می‌توانید دوش حمام تهیه کنید. دوش حمامی که خریداری می‌کنید می‌تواند نسبت به میزان هزینه‌ای که کرده‌اید، از کیفیت بالاتر یا پایین‌تری برخوردار باشد.

مطالعه بیشتر :  خرید سردوش رسوب گیر مستقیم از کارخانه

معمولا هر یک از ارائه دهنده‌های شیرآلات خانگی، قیمت به خصوص خود را دارند و اگر می‌خواهید محصول مورد نظرتان را با قیمتی مناسب تهیه کنید، باید در بازار جستجو کرده پس از بررسی قیمت‌ها، مناسب‌ترین قیمت را انتخاب کنید.

بهترین ارائه دهنده‌ی دوش های حمام چه فروشگاهی است؟

همانطور که در بخش قبلی گفتیم، برای این که بهترین فروشنده دوش های حمام هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت را پیدا کنیم، باید به اندازه‌ی کافی در بازار گشته و تعداد زیادی از فروشگاه‌ها رو مورد بررسی قرار دهیم؛ اما اگر فرصت کافی نداشتیم چطور؟

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا اگر قصد خرید هر مدل از دوش های حمام یا هرگونه شیرآلات ساختمانی دیگر را دارید، با مراجعه به وبسایت صنف ما، از آخرین قیمت‌ها و مدل‌ها آگاه شده تا بتوانید خرید بهتری را تجربه کنید. همچنین می‌توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان صنف ما، از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های ایشان بهره بگیرید.

صنف ما همواره در تلاش بوده است تا با ارائه‌ی محصولات باکیفیت با نازل‌ترین قیمت، نظر مشتریان را جلب کرده و رضایت ایشان را حفظ کند.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا با ارائه‌ی مطالب کلیدی و کاربردی در مورد دوش های حمام، یک راهنمای کلی را برای خرید این محصول به شما ارائه کنیم. امیدواریم مطالب گفته شده مفید واقع شده باشند.

راه‌های ارتباطی عبارتند از:

تبلیغات
تبلیغات

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید