صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
بررسی کامل مزایا و معایب شیرآلات توکار + بهترین برندها

بررسی کامل مزایا و معایب شیرآلات توکار + بهترین برندها

شاید در زمان‌های گذشته افراد کمتری به طراحی شیرآلات و همچنین خاص و جذاب بودن آن‌ها اهمیت می‌دادند؛ اما امروزه یکی از بخش‌های پر اهمیت در صنایع شیرآلات، طراحی و دیزاین آن‌ها می‌باشد. سازندگان و همچنین صاحبان خانه، ترجیح می‌دهند تا محیطی جذاب و آرامش بخش را برای خود فراهم کرده و همین امر سبب می‌شود تا طراحان دست به کار شوند.

یکی از انواع شیرآلات که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است، شیرآلات توکار می‌باشد. این دسته از شیرآلات، به واسطه‌ی طراحی خاصی که دارند، می‌توانند حس خوبی را در افراد ایجاد کنند؛ اما همانطور که می‌دانید، هر محصولی مزایا و معایب به خصوص خودش را دارد و هیچگاه نمی‌توان محصولی را به طور کامل عالی و بی‌نقص دانست؛ از همین رو تصمیم گرفتیم تا در این مطلب، به بررسی مزایا و معایب شیرآلات توکار بپردازیم تا اگر شما نیز قصد خریداری و نصب این نوع شیرآلات را دارید، با دید بازتر و آگاهی بیشتری نسبت به این کار اقدام کنید. با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید : وال هنگ چیست؟ مزایا و معایب توالت وال هنگ و انواع

تفاوت شیرآلات توکار نسبت به باقی انواع شیرآلات

تفاوت شیرآلات توکار نسبت به باقی انواع شیرآلات

اولین مطلبی که باید در مورد آن اطلاعات کسب کنید، تفاوت شیرآلات توکار با انواع دیگر شیرآلات است. به طور کلی شیرآلات توکار، شیرآلاتی هستند که تمامی اجزای تشکیل دهنده‌ی آن‌ها به غیر از علم و دسته‌ی تنظیم دما، داخل دیوار پشت آن قرار می‌گیرند. در واقع شما هیچ‌گونه دسترسی به اجزای شیرآلات نداشته و نمی‌توانید آن‌ها را ببینید و همین امر است که باعث جذابیت بیشتر این نوع شیرآلات نسبت به باقی شیرآلات می‌باشد.

شیرآلات توکار را می‌توان در دسته‌ی شیرآلات مدرن قرار داد و اگر قصد دارید یک فضای داخلی به روز و جذاب را ایجاد کنید، استفاده از شیرآلات مدرن می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

مزایا و معایب شیرآلات توکار نسبت به شیرآلات عادی

همانطور که گفته شد، هر محصول دارای مزایا و معایب به خصوصی می‌باشد. در این بخش، مزایا و معایب شیرآلات توکار را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

مزایای شیرآلات توکار

مزایا شیرآلات توکار نسبت به شیرآلات عادی

  • عمر مفید بیشتر

شاید بتوان بزرگترین مزیت شیرآلات توکار را، عمر مفید بیشتر آن‌ها دانست. از آنجایی که این تمامی اجزای این شیرآلات داخل دیوار قرار می‌گیرند، امکان خراب شدن و آسیب دیدن آن‌ها کمتر می‌باشد و مدت زمان بیشتری را بدون ایجاد مشکل به کار خود ادامه می‌دهند.

  • اشغال فضای کمتر
مطالعه بیشتر :  23 مدل پنل دوش لاکچری و شیک + بهترین برند پنل دوش دیجیتال

از دیگر مزایایی که می‌توان به آن اشاره کرد، اشغال فضای کمتر می‌باشد. با قرار گرفتن اجزای شیر داخل دیوار، امکان استفاده از فضای بیشتری برای شما ایجاد می‌شود.

  • طراحی مدرن و جذاب‌تر

یکی دیگر از مزایای بزرگ شیرآلات توکار نسبت به شیرآلات معمولی، طراحی جذاب‌تر آن‌ها می‌باشد. امروزه بسیاری از ساختمان‌های لوکس و مدرن، از شیرآلات توکار استفاده می‌کنند چرا که احساس مدرن‌تری را به فضا منتقل کرده و طراحی جذاب‌تری دارند.

معایب شیرآلات توکار

مزایا و معایب شیرآلات توکار نسبت به شیرآلات عادی

  • تعمیر سخت

احتمالا بدترین عیبی که شیرآلات توکار دارند، تعمیر سخت آن‌ها می‌باشد. از آنجایی که اجزا درون دیوار قرار گرفته‌اند، در صورت بروز نشتی یا هرگونه خرابی دیگر، مجبور به تخریب دیوار هستید که این امر می‌تواند هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ زمانی، هزینه‌بر باشد.

  • قیمت بالاتر

معمولا خرید و نصب شیرآلات توکار، نسبت به باقی انواع شیرآلات هزینه‌ی بیشتری دارد. البته قیمت محصول به تنهایی اختلاف چندانی ندارد اما طبیعتا هزینه‌های نصب آن از شیرآلات معمولی بیشتر است.

  • غیر قابل نصب بودن در برخی ساختمان‌ها

از آنجایی که اجزای شیر باید داخل دیوار قرار بگیرند، اگر ضخامت دیوار کافی نباشد ممکن است که امکان نصب این نوع شیر وجود نداشته باشد. چرا که قرار گیری اجزا در داخل دیوار مستلزم داشتن فضایی کافی است.

در این بخش سعی کردیم تا به یکسری از کلیدی‌ترین مزایا و معایب شیرآلات توکار بپردازیم. در بخش‌های بعدی، نکات دیگری در رابطه با این نوع شیرآلات را بررسی خواهیم کرد.

برندهای مختلف تولیدکننده‌ی شیرآلات توکار

برندهای مختلف تولیدکننده‌ی شیرآلات توکار

پس از بررسی معایب و مزایا شیرآلات توکار، نوبت به انتخاب برند می‌رسد. در ایران برندهای مختلفی نسبت به تولید این نوع شیرآلات اقدام کرده‌اند که در ادامه برخی از بهترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • شیرآلات توکار KWC

یکی از معروف‌ترین برندهای شیرآلات توکار، برند KWC می‌باشد. شیرآلات توکار KWC با بهترین متریال‌های خارجی ساخته شده و هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ بهداشتی بودن، یکی از بهترین‌ها می‌باشد.

  • شیرآلات توکار قهرمان

برند قهرمان نه تنها در زمینه‌ی طراحی و ساخت شیرآلات معمولی، بلکه در زمینه‌ی تولید شیرآلات توکار نیز سابقه‌ی بالایی دارد. این برند به پشتوانه‌ی چندین دهه تجربه‌ی تخصصی در تولید شیرآلات، محصولات باکیفیت و جذابی را روانه‌ی بازار کرده و اگر قصد خرید شیرآلات توکار را دارید، حتما محصولات قهرمان را نیز مد نظر داشته باشید.

  • شیرآلات توکار شودر
مطالعه بیشتر :  خرید شیرآلات اهرمی ارزان مستقیم از فروشنده

از دیگر برندهایی که شیرآلات توکار جذابی را تاکنون طراحی، ساخته و روانه‌ی بازار کرده است، برند شودر می‌باشد. این گروه از سال ۱۳۷۰ شمسی فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه توانسته به جایگاه بی‌نظیری در زمینه‌ی تولید شیرآلات دست پیدا کند.

در این بخش، به تعدادی از برندهای مختلف تولیدکننده‌ی شیرآلات توکار پرداختیم؛ اما سوال اصلی اینجا است که محصولات این برندها را از کجا می‌توان تهیه کرد و بهترین ارائه دهنده‌ی شیرآلات توکار، کدام فروشگاه است؟ در ادامه، در این زمینه نیز شما را به طور کامل راهنمایی خواهیم کرد.

بهترین ارائه دهنده‌ی شیرآلات توکار در ایران

پس از بررسی مزایا و معایب شیرآلات توکار و تصمیم‌گیری در مورد خرید، نوبت به پیدا کردن فروشگاهی معتبر می‌رسد؛ از آنجایی که فروشندگان زیادی در زمینه‌ی شیرآلات فعالیت می‌کنند، این موضوع می‌تواند کمی دشوار باشد. اگر قصد خرید شیرآلات توکار را دارید، وبسایت صنف ما می‌تواند یکی از بهترین فروشندگان باشد. شما می‌توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان صنف ما، علاوه بر دریافت مشاوره رایگان راجع به انواع محصولات، از آخرین و بهترین قیمت‌های بازار نیز آگاه شده و در نهایت محصولی بی‌نقص را تهیه کنید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا با ارائه‌ی نکاتی مهم درباره مزایا و معایب شیرآلات توکار شما را با این دسته از شیرآلات بیشتر آشنا کرده و راهنمایی جامع را به شما ارائه دهیم. امیدواریم مطالب گفته شده، مفید واقع شده باشند.

راه‌های ارتباطی عبارتند از:

 

تبلیغات
تبلیغات

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید