صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
خرید شیرآلات اهرمی ارزان مستقیم از فروشنده

خرید شیرآلات اهرمی ارزان مستقیم از فروشنده

شیرآلات اهرمی امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند که دوام بیشتری نسبت به شیرآلات کلاسیک داشته و کار کردن با آن آسان‌تر است. شیرآلات اهرمی در فروشگاه‌های مختلف با قیمت متفاوتی به فروش می‌رسند که خرید شیرآلات اهرمی ارزان شاید تبدیل به رویا شده باشد اما چنین نبوده و شما می‌توانید آن‌ها را با قیمتی بسیار مناسب و با کیفیت عالی تهیه کنید.

ارتباط با ما در واتساپ

شیرآلات اهرمی

شیرآلات اهرمی چیست؟ در این شیرآلات تنها یک اهرم کنترل جریان آب داشته که همانند دستگیره‌های شیرآلات کلاسیک عمل می‌کند. با بالا بردن اهرم، شیر آب باز شده و با پایین آوردن بسته خواهد شد. عموما با چرخاندن اهرم به سمت چپ، آب گرم خواهد شد و چرخاندن آن به سمت راست باعث می‌شود بتوان از آب سرد استفاده کرد.

در آنها جریان آب سرد و گرم از لوله به مرکز شیر رسیده و از قطعه‌ای به نام کارتریج عبور می‌کنند که در انتها آب با فشار و دمای مورد نظر از آب‌ریز شیر خارج می‌شود. کارتریج از یک دسته، دو سطح سرامیکی صیقلی و پایه‌های نگهدارنده کارتریج تشکیل شده است. درون شیرآلات اهرمی پر از قطعات ریز بوده که به طرز پیچیده و هنرمندانه کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

خرید شیرآلات اهرمی ارزان مستقیم از فروشنده

موارد استفاده از شیرآلات اهرمی

در شیرآلات اهرمی به سادگی می‌توان فشار و شدت ورودی و خروجی آب سرد و گرم را کنترل کرد از این رو بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند که در آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، حیاط خلوت و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیرآلات‌های اهرمی فضای کمی را اشغال کرده که باعث ایجاد فضای بیشتر و نظم دهی به کل محیط می‌شوند در نتیجه زیبایی خاصی دارند.

مطالعه بیشتر :  شیر حمام ترموستاتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

در این شیرها امکان تنظیم آب از داغ‌ترین حالت تا سردترین درجه وجود دارد که با بالا پایین کردن آن می‌توان شدت آب خروجی را تنظیم کرد. به دلیل اینکه هنگام بستن شیرآلات اهرمی زمان زیادی هدر نمی‌رود در مصرف آب هم صرفه جویی می‌شود. شیر آلات اهرمی به دلیل ساده بودن کارکرد برای همه افراد اعم از کودک و بزرگسال مناسب بوده که به سادگی قابل استفاده است.

موارد استفاده از شیرآلات اهرمی | خرید شیرآلات اهرمی ارزان مستقیم از فروشنده

نکات مهم در خرید شیرآلات اهرمی

شیرآلات اهرمی هرچند که فضای کمی را اشغال می‌کنند اما باید فضایی برای نصب آن در نظر گرفته شود که بین شیر و مانع پشتی مانند دیوار یا پنجره فاصله‌ای وجود داشته باشد تا بتوان آزادانه آن را بالا پایین کرد یا به چپ و راست چرخاند. شیرآلات اهرمی برای نصب روی سینک یا هر مکان دیگری نیاز به یک سوراخ دارند بنابراین اگر از قبل سوراخ‌های بیشتری وجود دارد آن‌ها را پوشانده یا سینک را تعویض کنید.

اخیرا شیرآلات اهرمی از نظر مدل، جنس و رنگ تنوع زیادی پیدا کرده‌اند طوریکه به راحتی می‌توان آن را با محیط ست کرد. اگر به دنبال شیرآلات اهرمی هستید نوعی از آن را انتخاب کنید که با فضا همخوانی داشته و از نظر کیفیت قابل قبول باشد که بتوانید به راحتی در دفعات زیاد از آن استفاده کنید.

آخرین نکته در خرید شیرآلات اهرمی شکل توجه به قیمت آن است. لزوما شیرآلات اهرمی ارزان بی‌کیفیت نیستند بلکه به دلیل اینکه مستقیم و بدون واسطه به دست فروشنده و مصرف کننده می‌رسند، قیمت مناسب‌تری دارند اما از کجا شیرآلات اهرمی ارزان بخریم؟

مطالعه بیشتر :  بهترین مارک دوش توکار سقفی و دوش دیواری شیک و مدرن + خرید از تولید کننده

خرید شیرآلات اهرمی ارزان مستقیم از فروشنده

خرید شیرآلات اهرمی از جای معتبر

سال‌ها بود وجود وبسایت معتبری که مجموعه‌ای از بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان یک‌جا به معرفی محصولات خود بپردازند احساس می‌شد تا دیگر نیازی به گشتن میان انبوهی از صفحات گوگل و فضای مجازی نباشد بلکه بتوان با یک کلیک به راحتی به هدف رسید. وبسایت صنف ما مفتخر است تنها مجموعه‌ای باشد که تعدادی از معتبرترین تولیدکنندگان و فروشندگان شیرآلات، ولو، علم دوش و … را گرد هم آورده تا خریداران بتوانند میان آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشند.

با ورود به وبسایت صنف ما تعدادی از بهترین فروشندگان و تولیدکنندگان را مشاهده خواهید کرد که با فیلتر کردن می‌توانید به نتیجه دلخواه دست یابید. شیرآلات اهرمی ارزان قیمت را از صنف ما بخواهید که به طور مستقیم توسط فروشنده، پخش کننده و یا تولید کننده به دست شما خواهید رسید و چون بدون واسطه است قیمت پایین‌تری نسبت به بازار آزاد دارد.

برای یافتن بهترین ارائه دهنده شیرآلا اهرمی کافی است روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه شوید:

 

  • افزودن به علاقه‌مندی 965 بازدید تماس بگیرید

    PVD زرسیم (مجتبی سیمرغ)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 1045 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 774 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 1282 بازدید تماس بگیرید

    انواع درب توالت فرنگی

    10 ماه قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 866 بازدید تماس بگیرید

    باربد (صداقت)

    2 سال قبل
  • افزودن به علاقه‌مندی 849 بازدید تماس بگیرید
  • افزودن به علاقه‌مندی 807 بازدید تماس بگیرید
  •  

    شما می توانید برای خرید عمده انواع شیرآلات، علم دوش استیل، دوش حمام، سردوش حمام، علم دوش حمام، فروشنده تجهیزات حمام از تولید کنندگان و پخش کنندگان بدون واسطه، و به طور مستقیم از طریق سایت صنف ما ارتباط برقرار کنید.

    برای ارتباط با وبسایت صنف ما راه‌های مختلفی وجود دارد تا تولید کنندگان، فروشندگان و پخش کنندگان فرصتی برای دیده شدن و معرفی محصولات خود داشته و خریداران بتوانند به راحتی به کالای مورد نظر دست یابند:

    همچنین در قسمت وبلاگ صنف ما مطالب جذاب متعددی وجود دارد که از طریق مطالعه آن خواهید توانست اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید