صنف ما | Senfema
صنف ما | Senfema
راهنمای خرید بهترین شیرآلات

راهنمای خرید بهترین شیرآلات روشویی در سال 2023

هنگامی که نیازمند بازسازی یا تعمیر حمام خود هستید، یکی از اصلی­ترین وسایل مورد نیاز شیرآلات حمام هستند، البته قبل از انتخاب این محصولات باید به مواردی همچون طراحی شیرآلات، نوع نصب آنها، نوع شیرآلات  مدنظرتان برای خرید (برنجی، کرومی، نیکل و غیره) و حتی ضد زنگ بودن آنها توجه کنید. همچنین دوام، ماندگاری بالا و برند سازنده این محصولات نیز جز موارد دیگری هستند که باید قبل از خرید شیر دوش حمام یا توالت در نظر داشت.  ما در راهنمای خرید بهترین شیرآلات  2023 به کلیه مواردی که می­توانند به شما برای تهیه بهترین محصول کمک کنند،  ­می­پردازیم.

راهنمای خرید بهترین شیرآلات

چگونه بهترین شیرآلات روشویی را انتخاب کنم؟ : راهنمای خرید بهترین شیرآلات

قطعا یکی از مهمترین و پراستفاده ­ترین تجهیزات و وسایل حمام شیرآلات موجود در آن هست، اگر به تازگی حمام خود را بازسازی کرده ­اید، حتما به این موضوع که شیرآلاتی مناسب دکور منزل و طراحی داخلی حمام تهیه کنید، توجه داشته ­اید.  به دلیل وجود تنوع گسترده شیرهای ساختمانی در سبک­ها، انواع طرح­ها، رنگ­ها و بدنه­ های مختلف انتخاب این محصولات و تجهیزات کاری سخت و طاقت فرسا است. از آنجایی که شیر حمام به نقطه کانونی فضای داخلی حمام تبدیل شده و باید ویژگی­ های خاصی نظیر مشخصه ­های زیر را قبل از خرید آن در نظر داشت، تصمیم گرفتیم به موارد ذیل اشاره ­ای داشته باشیم.

میانگین قیمت نهایی

قیمت نهایی محصول یکی از مواردی است که می­تواند مانع خرید آن کالا شود، پس از قبل از بررسی طرح­های متنوع بازار بودجه­ای برای خود مشخص کنید. به عنوان مثال تعیین کنید می­توانید بودجه­ 5 میلیون تومانی را به خرید دوش حمام و شیر وان اختصاص دهید، بدین ترتیب زمان خود را بین محصولات گران­تر یا حتی ارزان­تر هدر نمی ­دهید و سریع­تر هم محصول مدنظرتان را پیدا می­کنید. یکی از نکات مهم در راهنمای خرید بهترین شیرآلات  توجه به بودجه ­ای است که برای آن اختصاص داده ­اید.

 

راهنمای خرید بهترین شیرآلات

ضمانت و گارانتی پس از فروش

گارانتی پس از فروش را می­توان دومین عامل در راهنمای تهیه شیرآلات 2023 دانست، زیرا زمانی که شیرآلات مدنظر شما گارانتی پس از فروش دارند، شما می­توانید با خیالی راحت اقدام به تهیه محصولات مورد نیاز خود به دور از هر گونه نگرانی بابت خرابی محصول نمایید. در واقع گارانتی و ضمانت پس از فروش می­تواند منجر به ترغیب شما نسبت به خرید یک محصول یا تصمیم گیری برای عدم خرید محصولی دیگر شود. ترجیحا کالایی که از خدمات پس از فروش پشتیبانی می­کند را برای خود خریداری کنید.

مطالعه بیشتر :  بهترین مدل و خرید علم دوش معمولی

جنس شیرآلات

جنس فلز یا آلیاژهای به کار رفته در ساخت شیرآلات از اهمیت بالایی برخوردار هستند، زیرا علاوه بر پیشگیری از زنگ زدن در دوام و ماندگاری این محصولات نیز نقش به سزایی دارند. از جمله آلیاژهایی که از آنها در ساخت شیرهای ساختمانی استفاده می­شود، می­توان به فلزهایی نظیر برنج،  آلومینیوم، مس، روی، کروم، نیکل و غیره اشاره کرد. توجه داشته باشید قیمت هر کدام از این آلیاژها با دیگری متفاوت است به همین خاطر ممکن است دوشی با یک طرح مشابه و دو آلیاژ متفاوت همچون برنج و مس تولید شود که این موضوع بر قیمت نهایی آنها تاثیرگذار است.

طرح شیر دوش و حمام

یکی دیگر از معیار های راهنمای خرید بهترین شیرآلات، ظرح شیر دوش وحمام است. طرح و سبک اجرایی شده در شیرآلات همچون یک عامل کلیدی و مهم برای ظاهر حمام عمل می­کند. شما می­توانید شیرآلاتی در طرح­ها و سبک ­های مختلف همچون کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک و غیره را در بازارهای فروش یافته و متناسب با سلیقه و طرح مورد نیاز خود اقدام به خرید محصولات مدنظرتان کنید.  علاوه بر این شیرآلات در نسخه ­های مختلف دیواری، اتوماتیک و غیره در بازارهای فروش یافت می­شوند که این موضوع می­تواند باعث افزایش گزینه­ های انتخابی شما بین محصولات مختلف شود.

راهنمای خرید بهترین شیرآلات

چه نکاتی را قبل از خرید شیرآلات حمام در نظر بگیریم؟

در راهنمای خرید بهترین شیرآلات به نکاتی همچون زیبایی، کیفیت، طرح نهایی محصول و نحوه عملکرد دستگیره شیرآلات اشاره می­کنیم. تک تک این موارد جز نکاتی کارآمد برای خرید شیرآلات هستند که قبل از انتخاب کالا باید آنها را در نظر داشت. به عنوان مثال اگر دنبال محصولی با ماندگاری بلند مدت هستید قطعا انتخاب شیرآلاتی که از برنج یا فولاد ضدزنگ ساخته شده ­اند، انتخابی مناسب است. این در حالی است که شیرآلات ساخته شده از آلومینیوم نیز ماندگار هستند اما ماندگاری آنها در مقایسه با محصولات فولادی یا برنجی بسیار کمتر است. علاوه بر انتخاب جنس فلز و آلیاژ به کار رفته در ساخت این شیرآلات نوع سوپاپ نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

شیرآلاتی مناسب با وضعیت سلامت مصرف کننده

از قسمت­های مهم و قابل مشاهده شیرآلات می­توان به دسته، دهانه پایه شیر اشاره کرد. نوع طراحی این قسمت­ها و نحوه قرارگیری آنها نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال بعضی از دسته­ هایی که از آنها در ساخت شیر آب استفاده می­شود، برای افرادی که مشکلاتی همچون آرتوروز دارند، بسیار مناسب است. قبل از خرید شیرآلات به مواردی همچون نوع آلیاژ به کار رفته در آنها توجه کنید.

مطالعه بیشتر :  20 مورد از تجهیزات سرویس بهداشتی که ضروری هستند!!

طرح­ها و رنگ­های جدید و جالب برای بدنه، پایه و دسته شیرآلات

همچنین، بدنه شیرآب و طرحی که برای آن در نظر گرفته شده نیز اهمیت زیادی دارد، بد نیست بدانید امروزه شیرآلات حمام در رنگ­های متنوعی نظیر رنگ قهوه­ای، سبز، مسی، نقره­ای، آلومینیومی، خاکستری مات یا برنجی تولید و به بازارهای فروش عرضه می­شوند.

تکنولوژی به کار رفته در شیرآلات

در ضمن بد نیست بدانید شیرآلات دیجیتالی که پایه ­های بلندی دارند نیز در سال­های اخیر به بازارهای فروش آمده و نظر مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده­اند، اگر دنبال طرح­های جدید و جذاب هستید قطعا این مدل از طرح­ها می­تواند نظر شما را به خود جلب کنند.

ما در این مطلب به نکاتی که می­توان قبل از خرید شیرآلات مورد نیازتان در حمام و توالت در نظر داشت، پرداختیم شما با در نظر گرفتن راهنمای خرید بهترین شیرآلات می­توانید مناسب­ترین و بهترین شیر دوش و حمام را برای خود تهیه کنید. توجه داشته باشید، نکات ذکر شده می­تواند به شما برای انتخاب شیر دوش و حمام باکیفیت و مناسب کمک کند، علاوه بر این در صورت خرید با توجه به نکات ذکر شده، می­توانید ماندگاری شیرآلات مصرفی خود را هم افزایش دهید.

برای خرید انواع شیرآلات مانند شیرآلات قهرمان  ، شیرآلات گروهه ، شیرآلات فونیکس ، کارتریج شیر اهرمی ،  شیرآلات فیلتردار ، شلنگ و شلنگ توالت،  توالت فرنگی و درب توالت فرنگی، انواع علم دوش استیل ، دوش حمام، سردوش حمام، علم دوش حمام، لوله علم دوش از  فروشنده تجهیزات حمام  به صورت مستقیم و بدون واسطه با ما در سایت صنف ما همراه باشید.

تبلیغات
تبلیغات

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید